M.A.C. wspiera chorych na AIDS i HIV - specjalna edycja kosmetyków

Firma M.A.C. "wypuściła" specjalna edycje kosmetyków poświęconych walce z AIDS i HIV. Wszystkie dochody ze sprzedaży tych właśnie kosmetyków przekazywane są na rzecz osób zarażonych wirusem HIV oraz chorym na AIDS.
Tą niesamowitą akcję wspiera hip-hopowa gwiazda Nicki Minaj oraz gwiazda popestrady Ricky Martin.
M.A.C. zachęca do zakupu swoich szminek i błyszczyków oraz odzywki do ust o nazwie : VIVA GLAM. 

Poprzednie akcje przyniosły ponad 250 000 000 $ zysków, które zostały przekazane na rzecz osób chorych. 

Mam nadzieję, że tym razem sprzedaż przekroczy rekordową kwotę i wspomożemy wspólnie cierpiących i umierających ludzi.
Cenowo wygląda to tak:
* pomadka - ok 14,5 $ czyli jakieś 45zł
* błyszczyk również 14,5$
* odżywczy balsam do ust 15 $

A teraz pokażę Wam kosmetyki o których mowa:
Szminka




















Błyszczyk do ust

       







































Odżywka do ust która zmiękczy i uelastyczni usta























Nie wiem czy w Polsce jest dostępna ta edycja kosmetyków M.A.C.a ale mam nadzieję, że kiedyż i my będziemy mogły wspomóż chorych na AIDS i zarażonych wirusem HIV. 
Co sądzicie o tego typu akcjach?

14 komentarzy:

  1. Czytałam o tym, chyba w Glamour... Fakt, że cel godny zakupu, ale te kosmetyki są piękne... Choćby w kwestii opakowań. Przywodzą mi na myśl styl Bobbi Brown.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Bobbi Brown uwielbia tego typu kosmetyki.......chciałab ym te szmineczki...super kolory....rewelacja!!!!

      Usuń
    2. Właśnie mnie najbardziej kuszą re szminki... A z Bobbiego polecam tusz - perfectly defined. ;)

      Usuń
    3. No też tak sądzę :).
      Firax

      Usuń
    4. Firax, nikt Ci torby nie odbierze, nie musisz pisać kilkanaście komentarzy z kilkoma słowami. :P

      Usuń
    5. hehe, cóż mogę powiedzieć.....w tym temacie....

      Usuń
    6. Czytałam kiedyś, iż wartość bloga podnosi nie tyle co duża liczba komentarzy, ile ich jakość. Lepiej mieć pięć niebanalnych, dłuższych komentarzy niż dziesięć zawierających kilka słów.

      Usuń
    7. Nie chcę nikogo urazić, ponieważ konkurs który jest zorganizowany jest przeznaczony głównie dla aktywnych bloggerek wiec nie mam za złe tego wszytskiego, ale naprawdę treściwe komentarze bardziej odbijaja sie na calym blogu niż kilka słów.....ale ciesze się że mój blog zyskał jakąkolwiek poluraność i to dzieki dziewczynom które zgłosiły się do konkursu...i nie tylko:)
      Pozdrawiam i sama sie niecierpliwię a zarazem jestem ciekawa najbardziej aktywnej bloggerki:)
      Nie dodam teraz więcej statystyk konkursowych...czekm i mysle że się juz neidługo doczekam efektów Waszego zaangażowania:)

      Usuń
    8. Ja również nie chcę nikogo urazić - ale drobna wzmianka na ten temat nie zaszkodzi.

      Usuń
  2. OOO super akcja, jakby nie fakt że u nas nie ma tych kosmetyków to wszystkie bym sobie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna akcja :).
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza szminka ma piękny kolor.
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja.
    sistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki szminek :)
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń