Masako Mizutani - Japonka która się nie starzeje i ma wygląd nastolatki

Masako Mizutani to dla niej jest poświęcony ten wpis. 
Jest to 43 letnia kobieta, urodzona. 1968 r. która mimo wieku zachowuje czar i urodę nastoletniej kobiety.
Masako Mizutani nie dość że ma jak wyżej napisałam 43 lata, ma juz 20 letnią córkę i idealnie spełnia się w roli matki oraz gospodyni domowej.
Media nie opublikowały szczegółów jej " wiecznej młodości" , nie znamy tez metod jakie stosuje aby wyglądać młodo i świeżo. Jedyne co się dowiedziałam to wspaniałą cerę Masako Mizutani zawdzięcza 5-godzinnej pielęgnacji cery połączonej z makijażem.
Dodam jeszcze, że blog Pani Mizutani przekroczył juz 10.000 użytkowników/obserwatorów !!!
Wiele firm kosmetycznych chciało aby Pani Mizutani została ambasadorka ich kosmetyków  - jednak nie posiadam informacji co do autentyczności tych informacji oraz ewentualnie podjętej współpracy.

Naprawdę jestem godna podziwu dla tej Pani, każda z nas chciałaby tak wspaniale wyglądać i to w tym wieku. Jednak przy tak wysokim bezrobociu w Polsce i ogólnie niskim poziomie życia - nie jesteśmy w stanie zakupić drogich kosmetyków " przedłużających" młodość skóry i odzyskać blask cery" - mówię oczywiście o przeciętnej Polce np. z mojej okolicy i mnie samej.

A oto kilka zdjęć tej Pani:




18 komentarzy:

  1. Pięć godzin dziennie to wbrew pozorom bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 godzin zdecydowanie jest przesadą, ale muszę przyznać, że wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę ! Ale świetnie wygląda!
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie jest bardzo ładna...ale powiem tak, nie chciałabym żeby moja matka wyglądała na młodszą ode mnie...to byłoby dość dziwne...
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. boziu ja też chcę tak wyglądać w tym wieku, jak ona!:) niestety to jest nie realne:(

    OdpowiedzUsuń
  6. muncik masz racje. Też bym się dziwnie czuła gdyby moja mama wyglądała na młodszą ode mnie :).
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nieprawdopodobne nie ?! :)
      Firax

      Usuń
  8. jestem w szoku
    sistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. A dlaczego moja matka nie miałaby wyglądać młodo, czy niezwykle młodo ? i to w sposób naturalny (wspominam o tym, bo ta pani znana jest ponoć z tego właśnie że nie stosowała botoksu, skalpela etc, a młody wygląd zachowała). Śmieszy mie zawsze komentarz młodych dziewczyn, że "nie chciałyby tak wygladać"... One albo ich matki. POżyjecie, zobaczycie jak wam sie zmieni perspektywa. Nie mówię o kobietach potworkach, dzidziach piernik, ale o zachowywaniu młodości twarzy, ciała, ducha. Ja bym tam chciała tak wyglądać, a mam 40 lat. KOlagen leci. Sądzę, ze wiele czynników ma wpływ na wygląd tej pani: GENY, rasa (bez obrazy, ale azjatki maja nieco inny uklad twarzy, chyba grubszą warstwę tłuszczu, nie wiem, coś mi się kiedyś obło o uszy)i znane są z tego że trudno wiek odróżnić, dieta (antyoksydanty, brak cukru ! prowadzącego do glikacji białka, omega3 , algi itd), większa świadomosć i znajomość tematu pielegnacji (w koncu jest modelką czy była), sen (!), no i podstawa - ochrona przed fotostarzeniem (której Polkom z reguły brak, zważywszy na popularność solariow, smażenia się na plażach, niechęć do filtrów) - coś za coś. Dzis bardzo żałuję, ze korzystałam (niedużo, ale jednak) z solarium, to niby na młodej skórze nic nie widać, ale starzenie bezpowrotne. Zmarszczki i przebarwienia wyłażą, niewiadomo skąd... hehe z przeszłości. Już nie mam zamiaru nigdy się temu poddać. Jako kobieta - podziwiam panią Mizutani :-) A skoro ma pieniądze, czas to trudno jej życzyć zawistnie żeby poszła popracować do kopalni (gdzieś się już spotkałam z takimi koentarzami na jej temat), niech jej bedzie jak najlepiej ;-)Nie robi z siebie hollywodzkiej maszkary

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku , to lekka przesada ii moim zdaniem rzecz nierealna, jak człowiek po mimo takiego wieku może tak wyglądać. ?
    widać że w życiu sie nie narobiła, ma dużo kasy i ciągle maseczki, kremiki .
    I to ma byś super fajne ?
    To nie tak że chłopcy będą do niej lecieć, bo jest piękna, too powinna być miłość, aa jestem ciekawa jakby wyglądała bez makijażu , może takie zdjęcia by były " fascynujące" . ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć . Zgadzam sie z toba w 100 % .
      Przerabiane zdjecia , i jak w to uwierzyć ?

      Usuń
  11. my o młodości a ty o ruchaniu boshe co za ludzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda przyznam

    OdpowiedzUsuń
  13. może i ładnie , ale 5 godzin makijażu ? nie chciało by mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeciez to matka i córka!

    http://shinybox.pl/?ref=2055ee5

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie tez sie podoba, i rozumie te slowa krytyki bo jest w nich ukryta zazdrosc.
    Kazdy ktos cos robi i odnosi w tym sukces zostanie skrytykowany ze za duzo czasu temu poswieca, ciekawe czemu nie ma takiej krytyki za marnowanie czasu przed telewizorem i na internecie.
    Tez mnie smiesza te komentarze nastolatek ze by nie chcialy tak wygladac. Ja mam 29 lat i moja skora wlasnie zaczela tracic jedrnosc - to jak cios w plecy bo niby nic nie moge zrobic i co??? mam zaakceptowac fakt ze juz za chwile skora bedzie mi wisiec i sie marszczyc??? O nie nie nie nie nie!!!!!!!!!!! nigdy w zyciu. Chce wygladac tak jak wygladalam, podobalam sie sobie, nie chce zeby nic sie zmienilo.
    A tym wszystkim mlodym krytykantkom zycze spokojnej starosci he heh eh

    OdpowiedzUsuń