Podkład Lancome – TEINT IDOLE ULTRA 24H foundation

.
 Teint Idole jest pierwszym podkładem, który zdołał połączyć trwałość i komfort, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających kobiet, pragnących zachować perfekcyjny wygląd cery od rana do wieczora. Podkład spotkał się natychmiastowym sukcesem, który trwa do dziś. Od tamtej pory Dział Naukowo-Badawczy Lancôme nieustannie wykorzystuje najnowsze osiągnięcia naukowe, przesuwając coraz dalej granice trwałości i komfortu. Dziś Lancôme proponuje podkład Teint Idole Ultra 24H, ogłaszając narodziny nowego idola.
 Teint Idole Ultra 24H czyli idealna perfekcja przez 24 godziny


 
Nieskazitelny, a jednocześnie komfortowy od rana do wieczora, matowy, lecz bez efektu pudrowego, kryjący, ale naturalny… Wszystkie kobiety marzą o podkładzie, który spełniałby jednocześnie wszystkie oczekiwania, nawet te, które zdają się nie do pogodzenia. Od dziś Teint Idole Ultra 24H oferuje im wszystko, łącznie z wrażeniami zmysłowymi, bez kompromisów.
Dla zapewnienia trwałości w połączeniu z lekkością, Lancôme wprowadza nowy rodzaj polimeru. W nowej formule podkładu          Teint Idole Ultra 24H  został zastosowany EternalSoft, o podwójnej strukturze silikonowej i węglowodorowej. Ta szczególna struktura, na którą składają się nowoczesne polimery nowej generacji oferuje doskonałą trwałość makijażu bez uczucia ściągniętej skóry lub dyskomfortu. Prowokując los, polimer EternalSoft ma budowę chemiczną w kształcie serca, symbolu życia, uczuć i przywiązania… Serce doskonale wyraża istotę nowej technologii podkładu Teint Idole Ultra 24H, stanowiącej szczytowy wyraz trwałości i delikatności! Genialna formuła jest źródłem długowieczności i zmysłowości w postaci perfekcyjnej cery przez 24 godziny.
Teint Idole Ultra 24H to kolor dla każdego
Teint Idole Ultra 24H©Lancôme

Z okazji premiery podkładu Teint Idole Ultra 24H, Lancôme wzbogaca swoją paletę o 5 nowych odcieni, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kobiet z całego świata
Boska idolka
Podkład Teint Idole był zawsze uosabiany przez kobiety ikony. Dziś Lancôme prezentuje nowa Idolka: Hanaa Ben Abdesslem.

Kilka słów ode mnie:

Podkład jest bardzo dobry, oczywiście jest tak znanej firmy kosmetycznej, że chyba każda z nas chciała by mieć go w swoim posiadaniu.

Nie będę się wiele rozpisywać, ponieważ podkład jest na tyle dobry , że polecam go każdej kobiecie praktycznie w każdym wieku.

* bardzo trwały
* wygładza cerę
* wyrównuje koloryt
* nie zatyka porów
* przebadany dermatologicznie
* odpowiedni nawet dla cery wrażliwej
* nieskazitelny look około 18h
* nie ciemnieje
* nie warzy sie , nie roluje sie
* cera staje sie aksamitna w dotyku
Korzyści i technologia:
Eternalsoft
Polymer
- pozwala na zwiększenie poziomu komfortu z ultra-long wear
Pigmenty
NAI - specjalnie powlekane pigmenty pozwalaja utrzymać stały poziom pH skóry, więc kolor pozostaje nienaruszony przez cały dzień
Perlit i
Silica - dwa z najbardziej skutecznych składników oleju absorbujących


Jak wygląda na skórze?
Odcień 05 - kolor dla mnie Idealny

18 komentarzy:

  1. Polegam tylko na pudrach... Podkład brzmi strasznie jak dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego tak reagujesz na podkład? wg mnie jest to fajna sprawa ponieważ nie musisz tone kosmetyków aplikować, ale nei wnikam w szczegóły :)

      Usuń
    2. Ja używam podkład a na to puder.
      Firax

      Usuń
    3. Znanam z cery idealnej. ;P Z różnego rodzaju pudrami wyglądam sztucznie.

      Usuń
  2. Czyli podkład idealny :).
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo cera aksamitna w dotyku :P takie słowa do mnie przemawiają :) nie wiesz czasami ile kosztuje takie cudo :P ? chętnie bym sobie fundnęła na zająca :)
    sistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 180zł za 30ml - drogo ale warto:)

      Usuń
    2. ładna cena
      muncik.pinger.pl

      Usuń
    3. płacz i płać :) hihi
      sistars.pinger.pl

      Usuń
    4. Za markę płacić trzeba, tylko niekoniecznie zawsze się to opłaca. ;P

      Usuń
  4. ej a mam takie pytanie trochę z innej beczki ;) za każdym razem wpisuję kod jak chcę dodać komentarz i dobra wiem, że to dlatego żeby powstrzymać spam, ale nie dałoby się coś zrobić żeby te litery w kodach były wyraźniejsze ? bo one są takie...no nie wiem jak to nazwać...powykrzywiane...jakby płynęły haha :) wiesz o co mi chodzi :) nie wiem czy masz na to jakiś wpływ w jakiej czcionce są kody wyświetlane
    sistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Czasami zastanawiam się, co to za litera, którą mam wpisać. ;P

      Usuń
    2. Np. przed chwilą - tloor eespubj - wtf?

      http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/64609-mozg-rozjebany.gif

      Usuń
  5. własnie p[odbijam pytanie kolezanki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham testowac rozne podklady i szukac tego nieistniejacego idealu.
    Ten podklad wydaje sie bardzo ciekawy. Postaram sie o jego probke przy najblizszej wizycie w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący produkt, ale jak dla mnie na razie nie ten próg cenowy, staram się zmieścić w takim około 50 zł za podkład.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja miałam go kiedyś i nie zawiodłam się:) teraz testuję Estee Lauder:)

    OdpowiedzUsuń