W Brazylijskich barwach :)

Zrobiłam taki mały makijażyk, który moim zdaniem zasługuje na miano makijażu w brazylijskich barwach:) Wim może lekko przesadziłam ale nie mogłam się powstrzymać :)

Do wykonania tego makijażu zainspirował mnie mój rozkruszony cień z palety 120 cieni, który podczas transportu u kuriera został delikatnie uszkodzony.
Tak sobie myślę...może coś w barwach Brazylii co mnie dawno temu intrygowało i fascynowało?
Wim, wiem powiecie że bardziej Wam wiosenny makijaż przypomina bo we fladze Brazylii jest niebieski akcent..niech i tak będzie - zapraszam do obejrzenia brazylijsko  -wiosennego makijażu...bez niebieskiego koloru.

22 komentarze:

  1. czy Ty masz sztuczne rzęsy? Czy to są takie kępki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się i ja pod tym pytaniem. ;)

      Usuń
    2. Wiesz co, powiem tak..szukałam połówek sztucznych rzęs - ale nie znalazłam- wiec rozciełam rzęsy na pasku i mam połowki. O tyle jest to praktyczniejsze, że nie musze się stresować że mi odpadną i naprawdę założenie połówek nie wymaga jakichś szczegolnych umiejętności:) Tak że mam połówki sztucznych rzęs-i polecam każdej z Was:)A kepki nigdy takiego efektu nei dadza tzn takiego jaki ja potrzebuje mimo ze czesto doklejam kępki:)

      Usuń
    3. Kupiłam opakowanie kępek i odpadły po kwadransie. :<

      Usuń
    4. To może jakieś trefne miałaś.
      Firax

      Usuń
    5. No może.
      Firax

      Usuń
  2. Ojej jaki pięknie ci to wyszło :).
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny makijaz, przykuwa uwage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za tak pochlebny komentarz:)

      Usuń
  4. O, i w takich barwach Ci ładnie. :)
    Dodałabym jeszcze cieniutką fioletową kreseczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarzy mi sie z karnawałem w Rio de Janeiro :D taka Brazylia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego też post tak zatytułowałam...no wymalowana Brazylia hehehe

      Usuń
  6. yiha what a masterpiece!!!! how cool to connect three eyeliners in the wing! best idea ever! and hey, how did you know about me liking pointy lashes so much!!;)
    (and btw, we understand you perfectly, so don't worry! and when the words are few, just let the make up do the talking!!!)//Azure

    OdpowiedzUsuń
  7. masz talent :) naprawdę pięknie wyszło :)
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie, faktycznie, gorące Rio de Janeiro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A próbowałaś malować w jakieś kolory flag ?
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :))
    w wolnej chwili zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi ten makijaż przypadł do gustu
    sistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twoje makijaż bo są piękne, perfekcyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :).
      Firax

      Usuń