Gucci Envy Me (for woman) Moje ulubione perfumy:)

Witajcie, chciałabym Wam pokazać moje perfumy w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia, zawładnęły całym moim umysłem i ciałem a także moim mężem:) Mowa o : GUCCI ENVY ME  for woman !!!

Poszukując idealnego zapachu warto odwołać się do prostego podziału na tzw. nuty zapachowe: orientalne, owocowe, kwiatowe, korzenne. Najlepiej wybrać taką kompozycję, która najmilej nam się kojarzy i nie drażni naszego nosa. Dobrze dobrane perfumy to takie, które po kilku dniach używania stają się naszą "drugą skórą", tak że przestajemy je czuć.

Short history:

Siedem lat od wypuszczenia na rynek perfum Gucci Envy powstała druga odsłona tych perfum. Dokładnie w 2004 roku specjalista od perfum Karine Dubreuil wprowadziła nową odsłonę GUCCI Envy Me - które zrewolucjonizowały mój sposób patrzenia na rzeczywistość:)
 Mowa o tych cudeńkach:)


Co mogę powiedzieć o tych perfumach?
Jak dla mnie najlepszy zapach dla kobiety, bardzo uwodzicielski, sexowny i nie mogę powiedzieć że strasznie słodki - zapach jest naprawdę nietuzinkowy. 
Jak twierdzi producent: Kobiety które będą go używać muszą być świadome że będą przyciągać wszystkich, dlatego są przeznaczone dla kobiet odważnych i pewnych siebie i swojego piękna:)Pierwszys flakon dostałam od wujka który przywiózł je z Norwegi..i naprawdę pokochałam je od pierwszego prysknięcia:)
I naprawdę perfumy przyciągają wszystkich ponieważ się o tym na własnej skórze przekonałam. 
Każdy tylko pytał: co to za perfumy? Zdarzało się że ludzie wąchali mnie po szyi co mnie bardzo krepowało ponieważ należę do osób tych troszkę wstydliwych hehe  
Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona ponieważ spełniają wszystkie moje kryteria idealnego zapachu.Są prawdziwą kwintesencją kobiecości.
Długotrwały zapach, bardzo wydajne.
Są wspaniałe:)Idealne na dzień jak i na wieczór:)
Dla mnie są idealne pod każdym względem ! 

Cena: 
od 244 - 305 zł / 100ml

 Serdecznie polecam !!!

6 komentarzy:

  1. Flakonik zachęcająco się prezentuje :).
    Firax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa naprawde piekne:) Ja się w nich zakochałam, cena dośc wysoka jak dla mnie bynajmnej ale wartoooo....

      Usuń
  2. troszczę drogie no ale w końcu gucci
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę Opium YSL, jednak to zbyt ciężki zapach jak na tak ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widzisz nie lubię tego zapachy YSL - jakos nie przemawiaja do mnie

      Usuń
  4. dla mnie ciut za słodkie.ladne ale mnie nie powaliły.

    OdpowiedzUsuń