Paletki Essence Quattro

Jakiś czas temu dostałam takie cienie z firmy Essence.
Bardzo się z nimi polubiłam mimo że kolorki wyglądają na dość mocne. Teraz pokażę Wam o których cieniach mówię:


Nr.09 denim
 
 Cienie są bardzo mocno napigmentowane, kolory są wyraziste , nadają się na makijaż dzienny i wieczorowy.
Jak widać na zdjęciu, cienie te są perłowe z malutką ilością roziskrzonych drobinek. Cień Granatowy, kobaltowy i srebrny są bardzo intensywne, mam pewne wątpliwości co do cienia który jest czarny z brokatem - miał to być chyba glitter ale chyba to producentowi nie wyszło:) No nie wiem na palcu wygląda fajnie ale jednak na powiekę nie dam rady go aplikować a o malowaniu to muszę sobie zapomnieć. Myślę że to wina tego że aplikuję go pędzlem nie aplikatorkiem takim od cieni - bo może to jest sposób na tego "glittera". Ogólnie bardzo ładnie cienie prezentują się, są trwałe jak na cienie z niższej półki, jeżeli powieki nie należą do bardzo tłustych to cień utrzyma się bez poprawek ok.8h a to dla mnie dużo - i to nawet bardzo:)

Teraz pora na drugą paletkę Essence:
Odcień: 01 XOXO


Cienie z tej paletki maja podobne właściwości ni z paletki Nr.09 Denim, z tym że wszystkie 4 kolory sa mocne i trwałe. Czerń wyróżnia się tym, że jest to "najczarniejsza czerń" i można nią zrobić mega mocny makijaż smoky eyes na przykład !

 Naprawdę bardzo sobie chwalę te cienie i polecam wszystkim.
Oprawa wizualna cieni jest bardzo estetyczna, poręczna i przyjemna w dotyku - nie jest to tandetne plastikowe opakowanie, za co bardzo cenie markę Essence od tej pory i pewno do końca działania tej firmy:)

Czy wiesz że...

" Jeżeli w swoich zbiorach kosmetycznych zabraknie Ci profesjonalnej bazy pod cienie, nie musisz obawiać się że cienie spłyną ci z powiek wystarczy, że po nałożeniu podkładu powiekę przypudrujesz gąbeczką z pudrem w kamieniu i gotowe! Cienie po nałożeniu na podkład w kamieniu są wyraziste, mocniejsze, natomiast puder przedłuża ich trwałość i zmniejsza rolowanie się cienia w załamaniu powieki !!!"

19 komentarzy:

  1. po pierwsze Gosiu dzięki za radę z pudrem ;)

    a co do cieni rzeczywiście mocna pigmentacja i świetne kolory :) Niebieska paletka jest mi bliższa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, naprawde wiele trików mi sie przypomina i bede sie z Wami nimi dzielić naprawdę, ciesze sie że komuś się to spodobało:)

      Usuń
  2. ciekawe czy są w szafach essence teraz bo mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam te cienie ale jakoś nie zwróciły bardziej mojej uwagi i teraz po pigmentacji widzę że szkoda że isę im bardziej nie przyjżałam

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam paletke z essence wood you mind? i wlasnie jutro mialam ja opisywac hehe, dzieki za dodanie do obserwowanych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I haven't tried the quads but I like the single shadows...not all the best quality a bit grainy some of the shimmery ones but solid color and good enough for everyday use like you said! Hope you're feeling better now! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, my face is already in better shape....I'm glad because I thought that the scar will be :)

      Usuń
  6. Hej :) tą odżywke o którą pytałaś kupiłam w aptece na wsi także myślę ze mozesz smialo o nią zapytać w jakichś większych aptekach- powinni ją mieć. Ja zapytałam czy mają jakieś oliwki do włosów i pani poleciła mi tą i jest na prawdę dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie dostałam niestety, a nie ma u mnei ESSence, catrice ani KOBO więc moje zbiory kosmetykowe są skromne:(

      Usuń
  8. Ja jeszcze jak brakuje mi bazy pod cienie na powieke nakladam odrobinke korektora badz radze sobie poprostu kredkami do oczu w zaleznosci jaki bedzie to makijaz taki odcien kredki daje:)
    Cieni z essence nigdy jeszcze nie mialam tylko lakiery i kocham je bardzo za cene:) ale nie za trwalosc bo jest dosc slaba, ciekawa jestem jak bywa w przypadku cieni, czy sie osypuja?
    Kolorki jak widze sa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze , że ja nie zauwazylam osypywania - ten glitterowy z pierwszej paletki jedynie sie osypuje:) Polecam ci serdecznie , małe pieniądze a jakoś super:)

      Usuń
  9. no nie może być :D... już tyle szukałam "CZARNEGO" cienia i nie mogłam znaleźc, a tu prosze: essence własnie wydał :D Muszę kupić tę drugą paletkę !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki :).
    Firax

    OdpowiedzUsuń
  11. ta druga paletka :P :P :P muszę ją mieć :)
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pożyteczna ciekawostka tam na końcu :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kolory
    sistars.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy cieni z Essense. Mam za to tusz i chyba jakieś lakiery... Ale ja tak rzadko maluję oczy cieniami (czyste lenistwo), że te co mam chyba będę zużywała do końca życia. :D
    Niebieska paletka faktycznie jest świetna, fajne kolorki. Ale nie na moja urodę a szkoda bo w poprzednim makijażu pokazałaś, że mogą ładnie wyglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe kolorki widzę :) Będę musiała się skusić na nie przy następnych moich zakupach :)

    OdpowiedzUsuń