Fryzurka ślubna cz. II

Hej, nie wiem o czym pisac i co byście chciały zobaczyć:) 
Pokażę Wam moją najnowsza propozycje fryzurki ślubnej:)
Zapraszam do OGLĄDANIA  i komentowania:)

Trzy odsłony :)
Jestem z niej dumna, nie wiem być może komuś nie przypadnie do gustu ale mi się podoba:) Na żywo wyglądała bardzo efektownie...nie mam już swojego welonu więc niestety nie wygląda to tak jak być powinno:)

dodam jeszcze recenzję kilku rzeczy które wybitnie przypadły mi do gustu...ale to już w następnym poście:)
Pozdrawiam

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna.
    Ja jednak już wiem że na swoim ślubie chce mieć rozpuszczone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć fryzurke taka abyś sie czuła w niej pieknie i komfortowo:)

      Usuń
  2. sliczna!:) swietnie upięcie z tyłu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) nawet sie nie starałam a wyszło nawet nawet:)

      Usuń
  3. ale cudowna Gosiu taką bym chciała do ślubu ;) cud miód :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham fryzury ślubne, które mają wpięte kwiaty... Śliczna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna ta fryzurka :) Kochana masz taki talent, że aż się w głowie nie mieści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna fryzurka :) mniej więcej taką bym chciała mieć na śłubie, bo jest jednocześnie efektowna, a zarazem dość luźno spięta :) Nie cierpie takich sztucznych ulizanych koczków :p

    OdpowiedzUsuń
  7. .. zrób kiedyś tutorial z jakiejś fryzurki, co Gosiu ?:)) Ja jestem kompletna noga w tym, a chcialabym czasem poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna tylko kwiatków jak na mój gust trochę za dużo, ale jak kto lubi ;) generalnie bardzo mi się podoba :)
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba przyznać, że bardzo starannie zrobiona :) mimo, że nie bardzo lubię weselne "wyczesy" to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze bardzo podobały mi się rozpuszczone włosy lub tylko trochę upięte, a żadne upięcie jakoś nie przypadło mi do gustu, ale jak zobaczyłam Twoją propozycje takiej fryzurki to aż się w niej zakochałam! :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. siostra super fryzura i ładnie ci włosy wyszły ....
    pasuja ci jasne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fryzurka jest śliczna. Mam jeszcze takie pytanie - w którym miejscu byś do niej przyczepiła welon ?? I czy jakbyś dała welon to zostawiłabyś też te kwiaty ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji dziękuję za komentarz na moim blogu - bardzo miło mi się go czytało :))

      Usuń
  13. Śliczne upięcie:) Mogłabym mieć takie na swoim:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak planuję ślub. Dardzo podobają mi się takie fryzury. Jednak nie mogę sobie wyobrazić gdzie dopiąć do niej welon. Zastanawiam się czy mieć welon czy tylko kwiaty we włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nAPISałam Ci w komentarzu na Twoim poście:) ze welon zaraz nad karkiem, bo wtedy nie zakryjesz fryzury i nie będzie to dziwiacznie wyglądać:) a co do tego czy kwiaty czy welon czy to i to - to zalezy od modelu sukni. Ja miałam princesse więc welon miałam ale tylko do pasa bo z tiulu była sukienka więc innej opcji nie było - w moim przypadku oczywiście:)

      Usuń
  15. Przepieknie sie prezentuje, masz talent Gosiu! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie... coś wymarzonego dla mnie... bo moje włosy nie wiadomo co byś z nimi robiła to jak są rozpuszczone to i tak do swojego kształtu powracają, po za tym w lato (ogólnie jak jest ciepło) nienawidzę jak mi się włosy kleją do ciała, a na ślubie to wiadomo tyle godzin trzeba w perfekcyjnej fryzurze wytrzymać!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna fryzurka:) szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo uczesałabyś mnie na wesele:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! :) Co do pytania czy jestem fryzjerką, to odpowiedź brzmi: nie :). Ucze sie charakteryzacji i stylizacji, a od niedawna zaczełam robic w szkole fryzury...tak wiec troche ich chyba bede miala na blogu ;-). Co do Twojej fryzurki, to mi sie baaaardzo podoba!!! Ja osobiście na swój ślub (w przyszłosci) wolałabym miec rozpuszczone włosy, bądź lekko upite na jedną strone. Ale myśle, że dla tych dziewczyn, które lubią miec upite, pomysł jest idealny :)

    Pozdawiam i również dodaje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fryzurka fajna właśnie szukam czegoś bo w wrześniu idę na wesele kolegi tylko do tego koka to mi wloski nie zdążą tak odrosnąć :()

    OdpowiedzUsuń