Czarna księga makijażu od E.L.F.a

Pora na przedstawienie " Czarnej Księgi Makijażu" od firmy E.L.F. .
a mowa o tym cudeńku:
Paletka zawiera 48 cieni połyskujących w bardzo miłej tonacji.
Cienie sa bardzo mocno napigmentowane jak na ELFa przystało oczywiście ale tylko wizualnie:)

Każdy cień ma wymiary: 1cm x 1.5cm , czyli wg mnie sa naprawdę duże i cienia starczy na bardzo dużo makijaży.
Dużą uwagę skupiłam na zielonych odcieniach które jednak sa naprawdę piękne, niebieskości również są godne uwagi. Paleta z brązami jest raczej w standardowej kolorystyce więcjako takiego szału nie robią :)

Pokaże kilka słoczy:















Ważną zaleta tej paletki jest fakt, że posiada bardzo fajne lustereczko, dzięki któremu możemy poprawić makijaż podczas wyjazdu.

Co do wielkości całej paletki to po zamknięciu mierzy zaledwie 15 cm wysokości i 10 cm szerokości.

Kwestie trwałości daje dużo do powiedzenia, ponieważ cienie bez bazy dają bardzo mało koloru, czego ja osobiście nie cierpię ponieważ po to kupuje mocne cienie żeby było widać cos na powiece a nie po to żeby nie było nic.
Dlatego cienie bez użycia bazy nie są takie wspaniałe jak się wydaje.
Kolorystyka jak widać bardziej stonowana, nie ma neonowych kolorów, a może i dobrze bo co za dużo to nie zdrowo :)

cena: 45zł


A teraz pokażę Wam moja nową avangardowa propozycje fryzurki:






32 komentarze:

  1. ale boska fryzurka a ta paleta jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta ma nieziemskie kolory i zgodzę się z Dagusią - piękna fryzurka kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest świetna, uwielbiam takie odcienie. :-) Co do fryzury, to dla mnie jest za bardzo wymyślna. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzurka cudna :)
    paletka jakoś mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka swietna ale fryzurka - wow!!! cudna:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podobają kolorki tej palety :)
    A fryzura śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna fryzura, i Ty tak sama sobie potrafisz to robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sama sama...wszystkie co sa na blond włosach sama na sobie robilam......sama nie wiem czemu jest tak że mi to jeszcze wychodzi:) nie od końca estetycznie ale w miarę nawet :)

      Usuń
  9. Cieni dużo ale ja i tak nie przepadam za takimi dużymi paletkami bo wszystkich cieni i tak bym nie używała bo siłą rzeczy to wiadome,że nie wszystko każdemu pasuję:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah... zrobiła byś jakiś tutorial tych twoich wymyślnych fryzurek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja bym chciała umieć robić takie cuda z włosami! Zgadzam się z Agnieszką Sklorz, mogłabyś walnąć tutka :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna fryzura :D
    ja nie mam drygu do włosów, dlatego te robotę zostawiam innym ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko!
    Zapraszam do mnie, chociaż ja dopiero zaczynam swoją historię z blogowaniem : iza-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc! a wiec jestescie siostry!!? mialam takie podejrzenia bo na jakims blogu widzialam jak piszesz do ani-lookstyle per SIOSTRA ale wydawalo mi sie, ze to tylko taki przyjacielski zwrot :) No, paleta jest fajna ale jesli wszsystkie cienie sa perlowe to chyba bym jej zbyt szybko nie zuzyla. No i pytanie: gdzie kupilas te palete? Tez w mydlarnii? Poza tym wyrazenie: kosmetyczny OUTLET dziala na mnie hipnotyzujaco.... Dobrze, ze nie znam zadnego takiego miejsca :) przynajmniej caly czas mam cos jeszcze na koncie :) A fryzura fantastyczna!!! Jest wykonana na Tobie czy przez Ciebie? Tak czy inaczej jest na prawde swietna! Pozdrawiam z tropikow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie wygląda ta fryzurka.

    OdpowiedzUsuń
  16. o jejku jejku :) jak zywkle Gosiu fryzurka pierwsza klasa... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta paletka bo faktycznie nie jest duża, co pozwala na schowanie jej do torebki. Ja posiadam ogromną paletkę i niestety w ciągu dnia nie mam jak poprawić makijażu. Tak więc podsumowując całkiem niezła ta paletka. :)
    A fryzura jest świetna! Bardzo mi się podoba, pomysłowa, ciekawa i "dzieje się' na tej głowie. Tylko ja bym wyjęła te róże bo widać, że są bardzo sztuczne a to wcale uroku nie dodaje. :)
    Lewy profil - rewelacja!

    Jak Ty to robisz, ze sama jesteś w stanie sobie coś takiego zrobić na głowie?!

    OdpowiedzUsuń
  18. fryzurka swietna :) widze ze ktos tu jest wszechstronnie uzdolniony nie dosc ze robisz swietne makijaze to jeszcze ta fryzurka... normalnie cie ponioslo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniosło i to strasznie, tuż przed niedzielnym obiadem hehehe :)

      Usuń
  19. Wow!
    The hair looks super cool!
    Fantastic job!
    Phlox

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wielkim wrazeniem. Wykonujesz piekne makijaze i dodatkowo masz talent w kwestii fryzur. Podziwiam! Ja wlosow sie nie tykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspiruj się, jasne! Będzie mi bardzo miło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super fryzura ... kwietki nie wiem czy nie za duże moze troche co ???siostra

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna fryzurka :)
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Very complex hair style! I've no idea how to do that but it's beautiful! I like the elf palette, looks fun for colors, I like the browns! :)

    OdpowiedzUsuń