Współpraca z Annabelle Minerals

Pragnę Was poinformować o ważnym fakcie, mianowicie jak sam tytuł posta wskazuje, podjęłam współpracę z firmą kosmetyczna Anabelle Minerals :)
Współpraca podjęta w bardzo ciekawych aczkolwiek zaskakujących okolicznościach.
Jak każda z blogerek pragnie podjąć współprace z firmami kosmetycznymi i pisze zapytania do firm kosmetycznych. I ja się pokusiłam tym razem :)
Napisałam jednak nie wysyłali kosmetyków do testowania więc jak zwykle zasmuciłam sie i podziękowałam za odpisanie na maila...jednak poproszono mnie o podanie adresu do wysyłki i poinformowano mnie że przy ponownym wysyłaniu kosmetyków do testerek uwzglednią mój adres..i jak widac uwzględnili :)

A oto paczuszka zaadresowana do mnie:
ale się cieszę, naprawdę:) Może nawet dzisiaj dodam recenzję tych kosmetyków, ponieważ cały dzień je testowałam na buźce - na tym upale więc wypowiedzieć się będę mogła konkretnie :)

A pisałam że zostałam współredaktorką UrodaiZdrowie.pl ???

30 komentarzy:

  1. NO to czekamy na recenzję :D Nie nie chwaliłaś się jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)) i współpracy i zostania wspołredaktorką:)) czekam na recenzje kosmetyków!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje kochana :)) I świetnej współpracy i zostania współredaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje Gosieńko i współprac i bycia współredaktorką Urody ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja właśnie czekam na swoja paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) Ty sie tu chwal jak zostalas redaktorka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj że, moje artykuly tam zamieszczane oznacozne sa jako gosia0303 jak poczytasz nowości itd to wtedy Ci powiem :p pozdr

      Usuń
  7. to gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje kochana ale już ci to mówiłam wczoraj ;), ale nie pochwaliłaś się ze zostałaś współredaktorka... wiec gratuluje jeszcze raz!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci obu rzeczy! Koniecznie zrób recenzję tych kosmetyków, pędzel ciekawie się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, że udało Ci się rozpocząć współpracę i otrzymać takie kosmetyki do przetestowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odpowiedz na Twój komenatrz:
    Dziękuje kochana;)) No ba oczywiście, że o Tobie nie zapomniałam ^^ Każdą Twoją notkę uważnie czytam czasem nie mam po prostu czasu albo weny aby skomentowac :) ale bloga Twojego odwiedzam praktycznie codziennie aby looknąć czy czegoś nowego nie wstawiłaś;))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak mi miło z tego powodu kochana...nei wiedziałam.....ja miałam takie zamieszanie że zpaomniałam adresu twojego bloga i nie wchodziłam. Ale myslę że teraz juz nie zapomne hehehe

      Usuń
  12. Gratuluję wspołpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci, zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niunia ja zawsze o Tobie będę pamiętać ;)
    nie mam czasu na make upy i bloggera, bo mam sesje egzaminacyjną i oprócz stałej pracy trochę zleceń make-upowych :( mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić pod koniec lipca kiedy egzaminy pójdą w niepamięć :(

    Mineralkę dostałaś (; Świetnie !! Zazdroszczę !! :) Coś ja nie mogę się zaopatrzeć w żadne mineralki :) muszę to zmienić !
    nic nie mówiłaś że jesteś współredaktorką !!!! :D WOW, to naprawdę niezły sukces!!! :) GRATKI ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey Gosia!!!

    Missed you, babe :) Thx for you lovely visit.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. No to gratuluję i współpracy i współredagowania. :) Dzielna dziewczynka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję:):)

    Zapraszam do testowania również za darmo kosmetyków:)

    http://shinybox.pl/?ref=386ba4d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krem dostałam w poprzedniej paczce od Lirene, ale widziałam, że można kupić je w Drogerii Natura.

    OdpowiedzUsuń
  19. A jeśli chodzi o ślub to we wrześniu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy, do mnie też napisali maila, z czego bardzo się ucieszyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. gratki
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje podjętej współpracy i współredagowania :)

    OdpowiedzUsuń