GENERA - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów

Witam serdecznie, 
jak wiecie współpracuję ze sklepem BELIA.PL który w swoim asortymencie posiada szeroką gamę biżuterii oraz profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów, włoskiej firmy GENERA !!!

Jak wiecie, moje włosy są w różnych odcieniach blondu. 8 lat farbowałam włosy na czarno ale postanowiłam zejść z tego koloru do blondu. Udało mi się to w 1 rok i efekty już widziałyście. Jednak nie jest tak kolorowo.
Otóż moje włosy były bardzo zniszczone, łamliwe, cienkie i przesuszone, żaden specyfik nie mógł sobie z nimi poradzić...i właśnie dzięki miłej Pani ze sklepu BELIA.PL miałam możliwość testowania tego wspaniałego balsamu na swoich włosach.


KOKOSOWY BALSAM REGENERUJĄCY WŁOSY włoskiej firmy GENERA , jest kosmetykiem jak już wiecie do pielęgnacji zniszczonych włosów ktore utraciły swój blask poprzez częste koloryzacje oraz stylizacje włosów.

Słowo od producenta:

Balsam - odżywka odbudowująca zawiera mleko z kokosa.
Działa regenerująco i rewitalizująco na osłabione i zniszczone włosy, zapewniając im witalność i połysk.
Włosy stają się odżywione i łatwo się rozczesują.
Balsam przeznaczony jest do włosów delikatnych i normalnych.
Sposób użycia: po umyciu szamponem, nanieść na włosy i delikatnie masować, po kliku minutach spłukać.

                                                        
BALSAM JEST REWELACYJNY.

JEST GĘSTY I WYDAJNY A PRZY TYM MA ŚLICZNY ZAPACH. POLECAMY PRODUKT!
Przebadany dermatologicznie.
Produkcji włoskiej- MADE IN ITALY

500ml


A teraz kilka słów ode mnie:

Testowałam ten kosmetyk prawie 3 tyg codziennie więc mogę się już spokojnie o nim wypowiedzieć.

Opakowanie:

Opakowanie balsamu jest standardowe, plastikowa butelka o pojemności 500ml zakręcana na granatową dużą zakrętkę.
Szata graficzna dosyć skromna , ale wg mnie to zaleta ponieważ producent skupił sie bardziej na jakości niż na opakowaniu.


Konsystencja:

Konsystencja balsamu jest standardowa, lekko lejąca ale nie zbyt rzadka. Po nałożeniu go na włosy nie rozlewa się jak np. płukanka do włosów tylko zostaje w miejscu w którym go nałożymy - nie spływa - a to oznacza że zaoszczędzimy sporo tego kosmetyku. Konsystencja jest lekko lepka, o żółtym zabarwieniu i intensywnym przyjemnym zapachu.



Zapach:

Jak na balsam kokosowy pachnie właśnie KOKOSEM :)
Zapach jest bardzo intensywny ale nie ostry -o bardzo przyjemnym kokosowym aromacie. Normalnie jak go wącham to chętnie bym go spróbowała bo tak bardzo kusi - jednak wiem ze nie mogę tego zrobić :)

Zapach bardzo długo utrzymuje się na włosach. Myjąc włosy co 2 dni cały czas czuje jego zapach. Jeżeli znów lubicie mieć włosy związane to SERDECZNIE GO POLECAM , wtedy zapach jest bardzo, bardzo intensywny - nie potrzebujemy już np. perfum do włosów ponieważ włosy pachną nam balsamem kokosowym GENERA !!! :)
Pod względem zapachu nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego kosmetyku, wobec tego producent nas nie oszukał :)

Wydajność:

Kokosowy balsam GENERA o pojemności 500 ml, należy do grupy kosmetyków o bardzo dużej wydajności. Ja np. mam włosy po łopatki czyli nie tak bardzo krótkie i stosując go praktycznie codziennie przez około 3 tygodnie zużyłam go niecałe pół opakowania  - wydajność jest niesamowita, jeszcze sie nie spotkałam z tak bardzo wydajnym kosmetykiem pielęgnacyjnym do włosów. W związku z tym przy stosowaniu go np. 3-4 razy w tygodniu będziemy go mieć około 4 miesięcy :) 

Działanie:

"Działa regenerująco i rewitalizująco na osłabione i zniszczone włosy ... "

 - zgodzę się z producentem w 100 %, ponieważ moje włosy w trakcie kuracji, znacznie się zregenerowały a suche i szorstkie końcówki stały się bardziej gładkie i lśniące

"...zapewniając im witalność i połysk"

- owszem, włosy są bardziej witalne i maja piękny połysk. Porównam efekt po użyciu balsamu, do włosów które są spryskane nabłyszczaczem - dlatego bez kolejnego obciążenia włosy z samym balsamem wyglądają na piękne i lśniące !

"Włosy stają się odżywione i łatwo się rozczesują" 

- włosy są wyraźnie odżywione i mocniejsze. Wg mnie nabrały objętości i są dużo grubsze niż przed stosowaniem balsamu. Kwestia rozczesywania musi być poruszona ponieważ przy włosach zniszczonych jest to problem z którym wiele z nas się boryka. 
Włoski się ładnie rozczesują, nie łamią przy okazji, są bardzo fajnie wygładzone i  lśniące a ponadto nie puszą ani nie elektryzują się !!!

 Reasumując:

Balsam kokosowy do włosów Genera zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Zapewnia doskonałą ochronę włosów przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych typu: wiatr, silne słońce, zanieczyszczenia. 
Idealnie rozczesuje włosy, nadaje im piękny połysk jak również intensywny i długotrwały zapach.   Chroni nasze włosy i jest bardzo wydajny. 

Chciałabym Was zachęcić do kupna tych balsamów oraz pozostałych kosmetyków z serii GENERA w sklepie Belia.pl 

Cena balsamu kokosowego to aktualnie: 12,90 zł za 500 ml 

Szczerze polecam ten balsam !!!

* Powyższa opinia jest tylko i wyłącznie moim zdaniem i nie jest w jakiś sposób sugerowana naciskiem ze strony sklepu.

16 komentarzy:

  1. brzmi zachęcająco :)
    ale mam taki zapas, że w chwili obecnej się nie skuszę ;) ale w przyszłości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj aż mi się zachciało tego balsamu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci serdecznie naprawdę, za taką cene takiej jakości nie znajdziesz nigdzie :)

      Usuń
  3. Zapach musi być piękny, amm :)) Być może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena i zapach zdecydowanie przemawiają na jego korzyść. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z chęcią bym wypróbowała nawet dla zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po twoim opisie czuję się skuszona :) wykończę swój i kupuję ten!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie jestem ciekawa i ten zaaapaaach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna recenzja... bardzo kusi mnie ten balsam...tym bardziej ze jest nie drogi jak za taka jego ilośc

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... Zaciekawiłaś mnie tym... Jestem zwolenniczką Arganu z Kallosa, ale ten balsam również wygląda kusząco. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam! Wspaniały kosmetyk. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO WYCZERPUJĄCA RECENZJA...

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mnie to zaciekawiło:) zwłaszcza to że tak pachnie !! naprawdę aż tak ? ?:) super:) jestem pod wrażeniem tego kosmetyku :) może się skusze :)))




    ...Gosiu :) wracam.. na dobre;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam, ze balsam jest wspanialy
    Kupilam go w Czarnogorze za 1 euro
    podczas wyprawy na balkany zrobcie sobie zapasy :)

    OdpowiedzUsuń