Kokosowy sorbet do mycia ciała FARMONA

Kokosowy sorbet do mycia ciała FARMONA

Teraz zapraszam na zapowiedziana recenzję KOKOSOWEGO SORBETU FARMONA, który również otrzymałam do testów i wyraziłyście chęć jej przeczytania.





  



Słowo od producenta + skład :



Wyjątkowy kosmetyk o delikatnej, jedwabistej konsystencji i urzekającym, egzotycznym zapachu dojrzałych kokosów i bananów został stworzony do codziennej pielęgnacji i mycia ciała, dla osób, które cenią produkty naturalne i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności. Specjalnie opracowana, bogata receptura doskonale myje oraz natłuszcza i wygładza skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd. Regularne stosowanie kokosowego sorbetu pod prysznic nie wysusza skóry, doskonale ją nawilża i odżywia, a także na długo pozostawia uczucie świeżości oraz apetycznie słodki, egzotyczny zapach i jedwabiście gładką skórę.
 Skład: Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Helianthus Annuus Seed Oil, Cocamidopropyl Betaine, Cocos Nucifera Oil, Parfum, Isopropyl Myristate, Musa Sapientum Fruit Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Butter, Hydrogenated Jojoba Oil, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Inulin Lauryl Carbamate, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, Limonene, Bha.






Opakowanie:

Kosmetyk jest zamknięty w tubce jak każdy inny żel pod prysznic, tylko o pojemności 225ml czyli tak jak peeling z poprzedniej recenzji. Szata graficzna kosmetyku również zachwyca swoim wyglądem i "soczystością" .
Opakowanie na tyle rzuca sie w oko ze nie da się obok niego przejść obojętnie. Na pewno wyróżni się na półce sklepowej :)

Zapach:

Zapach przypomina mi dzieciństwo, nie wiem skąd takie skojarzenie ale sorbet posiada taki zapach że nie można się mu oprzeć ani przejść obojętnie obok tego zapachu :) Połączenie kokosa z bananem jest wprost idealne, tylko ja dodatkowo wyczuwam zapach ananasa, nawet bym powiedziała że zapach egzotycznych owoców co i tak jest bardzo przyjemne.
Zapach dość długo utrzymuje sie na skórze jednak krócej niż zapach peelingu waniliowego FARMONA, za to długo utrzymuje się w łazience co jest wg mnie dodatkowym atutem :)Zapach urzeknie każdą wymagającą kobietę.



Konsystencja:


Konsystencja sorbetu jest również bardzo podobna do innych żeli do kąpieli, z tym że posiada białe drobinki które również przyczyniają się do złuszczania martwego naskórka oraz działają odprężająco na całe ciało.
Sorbet jest koloru białego który bardzo szybko robi się przeźroczysty, jednak białe mikrodrobinki są widoczne :)



Działanie:

Sorbet bardzo dobrze sprawdza się podczas codziennych kąpieli. Idealnie myje i pielęgnuje skórę dodając jej blasku. Po kąpieli skóra nie jest przesuszona i nie ma efektu "ściągnięcia" . Zawsze muszę stosować balsamy po kąpieli ponieważ mam bardzo twarda wodę i suchą skórę i do tej pory żaden żel nie dal takiego efektu. Pierwszy raz nie muszę się martwić że po wyjściu z pod prysznica moja skóra będzie wyglądała na przesuszoną i taka białą :)
Bardzo cenię sobie tego typu kosmetyki pielęgnacyjne ponieważ czuję się komfortowo i pięknie.

Reasumując:
 
Sorbet sprawdził się podczas kąpieli pod prysznicem idealnie. Działa jak producent zapowiedział: myje i natłuszcza ! Na pewno po zużyciu całej tubki zakupię go ponownie i mogę z czystym sercem polecić każdej wymagającej kobiecie oraz do pielęgnacji delikatnej skóry dzieci ponieważ jest to produkt naturalny

Dziękuję za uwagę i dotrwanie do końca posta !


Dodam że ani zdjęcie ani tekst nie został skopiowany z forum dyskusyjnego czy bloga. Tekst i zdjęcia są mojego autorstwa !!!!

20 komentarzy:

  1. wszyscy piszą, że on nawilża/nie wysusza... a jest jedynym środkiem myjącym (po mydłach w kostce), po którym moja skóra czuje się nieswojo O_O, a mam skórę normalną, której nie muszę nawilżać prawie wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajny,chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym go chociażby ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, uwielbiam zapachy takich produktów!

    OdpowiedzUsuń
  5. ze wzgledu na zapach z checia bym go zakupila:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach jest obłędny, uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że szkoda, że taki mało wydajny:(

      Usuń
  7. Jesli chodzi o wydajność to zauważyłam, że prawie wszystkie produkty już się tym upodobniają do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. sorbetem to ja bym się z przyjemnością umyła ;-)

    szkoda że taki mało wydajny ...


    PS. Jeśli chciałabyś zgarnąć serum regenerujące do włosów o którym niedawno pisałam i inne moim zdaniem dobre produkty zapraszam na ROZDANIE :-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze świetnie się prezentuje może sobie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz mi, firma testuje dermatologicznie ?
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham go- ja mam jeszcze masło z tej serii i świetnie się uzupełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie uzywalam, ale mam nadzieje ze sie to zmieni :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również tak myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach musi mieć cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sorbet ? mmm lubei tego typu rzeczy do kapieli;)

    OdpowiedzUsuń