Krem z mleka klaczy - BEWELL POLSKA

BEWELL POLSKA - Krem z mleka klaczy

Innowacja wśród kremów ekologicznych !!!

Skóra wolna od:
* egzemy
* łuszczycy
* stanów zapalnych
* nadwrażliwości

W ramach współpracy podjętej z firmą BEWELL POLSKA otrzymałam do testów KREM Z MLEKA KLACZY.
Jako że mam cerę bardzo wrażliwą i problematyczną ze skłonnością do alergii i wysypek skórnych bardzo się z tego kremu ucieszyłam. Stosuję go już od jakiegoś czasu i mam już o nim wyrobione zdanie .
Otrzymałam 2 próbki kremu które wystarczają na co najmniej 2 tygodnie używania. Zaledwie 2 próbki uratowały moją cerę przed większymi problemami.



Konsystencja

Konsystencja kremu jest bardzo zbita i gęsta jednak bardzo łatwo wydobyć odpowiednia ilość kremu potrzebna do aplikacji na cała twarz. Widoczne są niewielkie białe grudki które bardzo szybko znikają wchłaniając się w skórę. Dzięki swojej konsystencji krem idealnie rozprowadza się po skórze i bardzo szybko się wchłania  pozostawiając cerę miękką i gładką w dotyku.

Działanie


Moja cera należy do tych najbardziej problemowych. Praktycznie każda maść lecznicza mnie w jakimś stopniu podrażnia lub uczula w skutkach ubocznych. Otóż miałam jęczmień na wewnętrznej części dolnej powieki. i oczywiście udałam się do apteki po jakikolwiek ratunek dla mojego oka ponieważ obrzęk był bardzo bolesny. Dostałam maść która bardzo szybko mi pomogła jednak w swoich skutkach ubocznych miała m.in. zaczerwienienie i świąd, ja oczywiście doznałam na swojej skórze tych skutków obocznych.
Otóż dolna powieka bardzo napuchnęła oraz była zaczerwieniona, nie pomagały żadne maści które miałam w domowej apteczce i wtedy akurat dostałam paczkę a w niej KREM Z MLEKA KLACZY. Od razu postanowiłam zaaplikować go na skórę i szczególnie na miejsce obrzęku. Początkowo poczułam delikatne pieczenie ale to akurat było normalne zjawisko ponieważ nawet na maść z Wit.A było takie uczucie, które bardzo szybko ustąpiło. Aplikowałam krem około 2-3dni i powiem szczerze, że w szoku byłam jak szybko moja skóra na dolnej powiece się zregenerowała i zrogowaciały naskórek będący efektem podrażnienia złuszczył się i powrócił do normalności. 

Jestem bardzo zadowolona z tego kremu ponieważ :
* wszelkie wypryski zniknęły i nie powracją,
* znacznie zmniejszyły się wągry w strefie T,
* zmarszczki mimiczne głównie w okolicy oczu się zmniejszyły i spłyciły,
* wszelkie przebarwienia skórne zniknęły,
* skóra jest delikatna i miękka
Znalazłam dwa różne zastosowania tego kremu.
Otóż stosowałam go na dzień i na noc.
Na dzień po porannej toalecie aplikowałam go na twarz, delikatnie wklepując opuszkami , następnie po wchłonięciu nakładałam na twarz podkład. Krem idealnie sprawdził się jako baza pod makijaż, która przedłużała makijaż oraz tym samym dbała o nią i równocześnie pielęgnowała, natomiast aplikowany na noc intensywnie ja regenerował,nawilżał i dodawał sprężystości.

Cerę miałam zniszczoną przez solarium które spowodowało liczne wybielone plamki na twarzy które musiałam przykrywać podkładem, teraz tego nie muszę robić,ponieważ kilkudniowa kuracja Mlekiem Klaczy spowodowała że przebarwienia zniknęły i nie ma po nich śladu.

Według mnie najważniejsza zaleta tego kremu jest to że jest przeznaczony dla każdego tzn. zarówno dla kobiet i mężczyzn jak i dzieci w każdym wieku. Krem wykorzystywany również jest w sanatoryjnym leczeniu jak i w indywidualnym dbaniu o swoją skórę.
Krem z Mleka Klaczy bardzo dobrze sprawuje się na wietrznej pogodzie i jak mówi producent - na mrozie. 

 Wydajność

Jak widać zużyłam dopiero jedną próbkę kremu która jest bardzo wydajna i naprawdę na bardzo długo wystarcza. 
Jednym zebraniem cienkiej warstwy kremu możemy uratować cała twarz wraz z dekoltem. Nie spotkałam się z kremem który by był tak bardzo wydajny i tak długo nie było widać dna słoiczka.

Reasumując

Krem z mleka klaczy jest szczególnie polecany dla skóry wrażliwe, z egzemą i łuszczycą. Łagodzi stany zapalne i nadwrażliwość skóry, usuwa pryszcze i wągry, hamuje rozwój wyprysków jak również zapobiega powstawaniu krost skórnych wywołanych bakteriami obecnymi w powietrzu.
Mleko Klaczy jest bardzo podobne w składzie do mleka ludzkiego dlatego tak dobrze współgra z nasza skórą. Główną zaletą tego kremu jest fakt iż spłyca zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu oraz opóźnia proces starzenia się skóry !
Krem ten polecam każdemu, kto boryka się z problemami skórnymi twarzy, podczas leczenia liszaja wokół okolicy ust i na policzkach oraz w przebarwieniach skórnych oraz krostach i bliznach poalergicznych. 

Spotkałam się z dziwną reakcja na temat Kremu z Mlekiem Klaczy, nie rozumiem jak można być sceptycznie nastawionym do tego specyfiku skoro jest to krem który dużo więcej dobrego nam da niż  inne kremy z mlekiem np. kozim i mam nadzieję że przekonałam Was do tego kremu i jego zbawiennego działania. 
Mogę z czystym sercem polecić ten krem każdej osobie borykającej się z cera wrażliwą i problematyczną.



Zapraszam również na stronę internetową BEWELL POLSKA gdzie można zaczerpnąć więcej informacji na temat tego kremu oraz fenomenalnego oryginalnego Balsamu Końskiego:

www.sklep.bewell.com.pl

11 komentarzy:

  1. niepotrzebnie nastawiamy się do takich produktów sceptycznie, myślę, że to bardzo dobry krem a przy mojej wrażliwej skórze pewnie sprawdziłby się bardzo dobrze. pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi bardzo ciekawie :)
    działanie najważniejsze...

    może kiedyś będę miała okazję wypróbować :) póki co muszę troszkę 'zejść' z zapasów jakie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze takiego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o takim kremie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj na strone producenta, mozna zamówic próbki za 7 zł i sie przekonać jakie wspaniale właściwości posiada ten krem :)

      Usuń
  5. ja jak serduszko też 1 słyszę ale jakby mi dali bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam skórę wrażliwą, ale nie lubię mleka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz o kremie z mleka klaczy słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy wcześniej nie słyszałam nic o tym kremie, ale z chęcią bym przetestowała :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To mleko klaczy staje się ostatnio bardzo popularnym składnikiem ;P Muszę kiedyś przetestować takie coś. Znalazłam konkurs, gdzie można wygrać zestaw kosmetyków opartych na mleku klaczy http://nagrodobiorcy.pl/wygraj-kosmetyki-epona-na-bazie-mleka-klaczy-do-28-06-2013/
    Może komuś się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń