Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara

Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara
Znany wszytskim producent profesjonalnych kosmetyków charakteryzatorskich Max Factor, wypuścił na rynek kosmetyczny serię mascar do rzęs intensyfikujących kolor tęczowki. 
Otóż zawarte w kosmetyku mikrocząsteczki, odbijają światło i rozpraszają go równocześnie.
Odcień zawartych drobinek idealnie współgra z kolorem tęczówki dzięki temu nasze spojrzenie jest oszałamiająco piękne i wyraziste !
 Mascara Max Factor Eye Brightening Tonal Black Volumising stworzona została na bazie wody i wosku, dzięki czemu idealnie pokrywa rzęsy na całej ich długości. Pogrubia rzęsy, a sama szczoteczka znakomicie dopasowuje się do profilu oka i ułatwia nakładanie tuszu.

Możesz wybierać spośród 4 odcieni:
Black Ruby – dla oczu zielonych
Black Sapphire – dla oczu niebieskich
Black Gold – dla oczu piwnych
Black Pearl – dla oczu brązowych

cena ok: 39,99 zł.




Ja sobie zakupiłam tą maskarę ale w zupełnie innym kolorze niż mam swoje oczy ponieważ jestem zielonooka blondynką aktualnie, wobec tego kupiłam ale w zupełnie innym kolorze mianowicie do niebieskich oczu:)
No ale nie wiem czy jest do końca taki wspaniały jak by się wydawało.

Całkiem normalny tusz do rzęs który tylko dodaje takiego efektu rozświetlenia że się tak wyrażę i oko staje się tak jak by większe, wyraźniejsze no i można dostrzec te drobinki odpowiadające za dany kolor tęczówki.
Nie powiem bo bardzo efektownie to wygląda, ale nie jest powiedziane, że konkretny kolor musi mieć swoj określony odpowiedni z serii Eye Brightening Tonal Black Volumising Mascara.

Mogę wam go spokojnie polecić ponieważ cena nie jest do końca  wygórowana, a efekt całkiem fajny :)

to tyle ode mnei na ten temat, jak nabiore sił to napisze konkretną recenje o tym kosmetyku jednak teraz pracuję na recenzjami kosmetyków które otrzymałam do testowania :)

A na koniec... ja z nowym kolorem i moja najmłodsza klientka !!! :o) 


O gdzie ja ta lokówkę trzymam? Wybaczcie, ale naprawde nie zauważyłam, że jest w miejscu jakim jest a że z klientek straszny wiercipiętek to cięzko cokolwiek było mi zrobic :)a do tego co chwilę odkładać lokówkę to by się zupełnie nie udało :)

tutaj klientka już zasypia i smuci sie ponieważ mamy nie było obok niej, jednak jakoś dotrwałyśmy do końca mimo że efektu końcowego nie mam na zdjęciu bo juz naprawde sie nie dało, dziewcyznka miała niecałe 4 latka więc nie chcialam jej juz dlużej męczyc :)

11 komentarzy:

  1. Ach jest już tyle tych mascar szkoda tylko, ze większość nie spełnia tego co głoszą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, szkoda gadac ciekawa jestem co jeszcze wymyślą ::)

      Usuń
  2. Maseczki te kupiłam w Super-Pharmie. Nie rozglądałam się gdzie jeszcze można je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki szary ten kolorek coś ;d Ogólnie śliczna z Ciebie dziewczyna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szary szary, własnie uwielbiam taki odcień na wlosach nawet bardziej szary jak by był to tym bardziej bym byla zadowolona :) ale za komplement to ja dziekuję :)

      Usuń
  4. szkoda, że nie pokazałaś jaki robi efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie bym pokazała tylko tak jak Ci pisałam mam tak krótkie rzesy że nie zobaczycie efektu, musiałabym na kims o pokazac a znów nie ma w domu na kim i w ogóle....ale może gdzieś ktos w internecie będzie miał takie cuda to zobaczycie sobie :) szału wielkiego nie robi mówiąc szczerze :)

      Usuń
  5. No właśnie pokaz oko z i bez tego tuszu ;) Bo chętnie bym się skusiła na takie cacko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzej odpisalam, mam niewielkie rzęsy i nie będzie efektu, dlatego nie pokazuję żadnego tuszu z efektem bez i z :) wybaczcie dziewczyny :)

      Usuń
  6. Chętnie zobaczyłabym tą maskarę na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym z chęcią zobaczyła na oczku :) powiem tak tyle tego narobili i wszystko chciało by się wytestować :D :D szkoda gadać :D ale masz ładny kolor włosów :) a i małą modelkę słodką ;)

    OdpowiedzUsuń