Paleta cieni SLEEK Good Girl

Helllouu moje kochane,
jak u Was zaczyna się poniedziałek?
U mnie bardzo fajnie...a dlaczego? bo paczuszkowo tzn. otrzymałam dzisiaj 5 przesyłek ale o tym w osobnym poście :)

Pokażę Wam moja różowa paletkę Sleek :) ja ją dostałam od znajomej więc nie znam ceny ale myślę że tak do 30zl można ja kupić :)

Jak same widzicie kolory są bardzo żywe i wiele z nich wg mnie spełnią się jako róż do policzków.

Cienie są bardzo miękkie w dotyku dzięki czemu można spokojnie wykonywać makijaż oczu jak i używać jako róż do policzków o czym już wspomniałam.
Każdy znajdzie tutaj swój ulubiony kolor z odcieni różowego.
Cienie sa bardzo mocno napigmentowane.

Good Girl Sleek oferuje nam w swojej paletce wszystkie odcienie różu, od bardzo niewinnego i delikatnego, prawie białego różu, poprzez koralowy , neonowy aż do soczystej czerwieni. Mi osobiście takie połączenie odpowiada ponieważ wykonuje dużo ostrych makijaży i te kolory idealnie się do tego nadają :)

Nie posiadam swatcha kolorów ponieważ jakoś aparat nie może dobrać ostrości i wychodzi mi coś takiego jak by się wszystko zlewało, dlatego wybaczcie i pierwszy raz zapożyczam zdjęcie z internetu :)


kolorki są soczyste idealne na lato. makijaże z różem wykonywać będę ta paletka więc będziecie widzieć jak się prezentują na moich oczkach :)

A teraz przypominam o konkursie:
Zgłoście się, naprawdę warto. Każdy znajdzie coś dla siebie, to nie wiele kosztuje czasu a wygrać można fany kremik :)

a teraz kilka paczek które otrzymałam :)
 O zawartości opowiem jutro ponieważ dzisiaj już czasu nie mam a jadę do mojej najukochańszej mamusi :)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za odwiedzinki :)

biorę również w rozdaniu na które Was zapraszam:
kosmetykiimoda.blogspot.com

Zapraszam :)

20 komentarzy:

  1. Gratuluje paczuszek, a paletka z cieniami raczej nie dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka ma piękne, ale bardzo odważne kolory, niestety nie dla mnie, choć kocham czerwień i jej kolegów to w makijażu unikam:)
    też czekam aż na 4 przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne cienie, nie każdy lubi róże i czerwienie, ale zawsze można coś wybrać:) Mi zię bardzo papaya podoba mmm.:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię sleeka, ale tej palety unikam, za odważne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka ma ładne odcienie, ale mi jakoś nie pasuje w różach na powiekach :)
    Dużo tych paczuszek dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kolorki ma ta paletka - te dwa najjaśniejsze najbardziej mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  7. extremalna ta paletka Sleek
    i jedna z nielicznych ich jakiej nie chcę :D

    a paczuszki szybciutko nam pokaż ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie palety ze sleek'a mają cudowne kolory:) zazdroszczę ci jej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy!

    Cóż za świetny blog, będziemy tu "wpadać", dodajemy do obserwowanych i będzie nam miło, jeśli i nas zaobserwujesz: http://wszystkoopielegnacji.blogspot.com/

    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy i inspirujący ten Twój blog=) Liczymy na Twoją wizytę na naszym blogu http://makijazponaszemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolory, ale za dużo tam różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądałabym tragicznie w odcieniach z tej paletki, taki róż jest absolutnie nie mój :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie niestety paletka sie nie podoba... wg najgorsza z tych ktore oferuje Sleek pod wzgledem kolorow, ale fajnie ze Ty sie w niej odnajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie lubie rozu ..... a paczuszki .... fajnie:)))))tez lubie dostawac:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. chociaż za różem nie przepadam , tutaj akurat przekonałam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O żesz, ale kolory! Robi wrażenie. :)
    Mnie tak strasznie kusi paletka Sleeka ale ta z brązami bo akurat mi tylko w brązach dobrze. :) Tylko szkoda mi kasy bo mam sporo cieni a maluję się rzadko. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale kolory!:) Piękne:)) Już nie mogę się doczekać aż zdradzisz co było w paczuszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super że te cienie są tak dobrze widoczne na skórze!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne kolory
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń