Red eyebrow

 Witam serdecznie w niedzielne troszkę deszczowe popołudnie.
Jako że pogoda za oknem w typową szkocką kratę ja zainspirowana niczym zrobiłam makijażyk. Same oceńcie jaki jest :)
                 










Powiem Wam szczerze, że od jakiegoś czasu mam już wszystkiego dosłownie dość :/
Życie między palcami mi ulatuje...mam wokół siebie kilka bardzo fałszywych ludzi którzy pragną mojej porażki i wkręcają mnie w swoje wstrętne intrygi i robią przysłowiowego "głupka" ehh :/ żyć się nie chce...nie wiem jak długo to wytrzymam..ta niezręczna sytuacja mnie psychicznie wykończy...dobrze że mój TŻ jest ze mną bo inaczej to jestem pewna że nie wytrzymałabym tego wszystkiego ...SAMA...życie jest piękne tylko ludzie są.....resztę same sobie domówcie...






























Z tego wszystkiego dostaje palpitacji wzrokowych ehh :/
A teraz kilka moich fotek :)

Przepraszam Was wszystkich za tak małą aktywnośc na blogach i tym samym dziękuję za odwiedzanie mnie...tylko Wy jesteście ze mną w 100 % myśle szczere..bo ludzie wokół mnie sa obrzydliwie fałszywi i obłudni...
pociesza mnie fakt że mam Was i mogę się tutaj wyżalić i powiedzieć jak mi jest źle :(
Czasem mam nadzieję że się już nie obudzę...i będę na Was spoglądać albo z góry albo podskakiwać z dołu żeby dostrzec co robicie...

  Dzisiaj jeszcze letni TAG :)
Zostałam otagowana przez WlakingOnAir:) 
Dziękuję Ci :)

A więc zaczynamy :)


1. Jakie są Twoje ulubione lody?
Moje ulubione lody są prosto z lodziarni czy cukierni, i koniecznie muszą byc ananasowe, winogronowe, bananowe , czekoladowe bądź jagodowe. Uwielbiam te smaki , sa dość oryginalne wg mnie bo nie w każdej cukierni są dostępne ale mam swoja ulubiona w której je kupuję i smakuję :) Lody na patyku nie maja szans z tymi gałkowanymi :)


2. Twój ulubiony owoc?
Hmm..mój ulubiony owoc? Na pewno winogrono, ananas, młode jabłka, nektarynka - ale mnie nabrała teraz ochota na nie :)

3. Japonki, sandały czy baleriny?
Ja preferuje sandałki typu gladiatorki - a to dlatego, że sa wygodne, nie spadaja ze stopy podczas chodzenia, mozna w nich bez problemu wejśc do wody - ogólnie uwielbiam je, japonki i balerinki równiez ale nie na codzień a na pewno nie na upały :)

4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?

Zdecydowanie 1 kolor i to czerwony - uwielbiam czerwień u stóp :)

5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
OCZYWIŚCIE Bikini :)


6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?
To zależy od tego jaki mam humor - czasem solarium czasem słońca - nie ma dla mnie to znaczenia bo i tak w każdym przypadku skóra się starzeje.

7. T-shirt czy top?
Tylko bokserki :) 

8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Zależy od pogody...jak chłodno - to spodnie, na luźne wyjścia w upalne dni  - spodenki, na romantyczne spacery z mężem - tylko spódniczki :)

9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?
Golenie ;)


10. Baseny czy jezioro?
Ja lubię przebywać nad rzeką, bo nad jeziora mam bardzo daleko a rzekę pod nosem :)

TAGuję:
oraz wszystkich którzy nie zostali otagowani a chcą odpowiedzieć na te pytania :)

Addicted to make up !!!


41 komentarzy:

  1. tak tak kochana jest wielu ludzi, którzy chcą nas zniszczyć ale nie można się poddać - ja odpłacam takim ludziom pogardą i jak trzeba umiem im powiedzieć co o nich myślę .... wrrr ludzie są tak obrzydliwi co niektórzy - kto ich wychowywał? zwierzęta ;/;/;/;/ musisz się trzymać i nie mów tak smutnych rzeczy bo mi smutno :(


    makijaż jest śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja takich ludzi po prostu omijam dużym łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możesz dać się złamać, przecież `im` o to chodzi.
    Trzymam za Ciebie kciuki, moja droga:)

    Szczerze to średnio przypadł mi do gustu ten makijaż;/
    Policzki za bardzo podkreśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny make-up i pomysł na brwi
    ludzie są jacy są, nieraz trafiamy na ludzi o dobrym sercu i usposobieniu
    nieraz na takich, o których piszesz
    trudno jest odnaleźć się, gdy nie ma wyboru, bo ludzie, których znamy i którzy są nam bliscy są dłużej niżeli osoby, które rzeczywiście wnoszą w życie pogodne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. skad ja to znam, tez mialam znajome ktorym zalezalo tylko na mojej porazce, co by czlowiek nie zrobil bylo zarez krytykowane, jednak to dzieki nim nauczylam sie jednego - olewac z gory na dol takie osoby, nic tak nie wkurza jak bezczynnosc z drugiej strony :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się bardzo podoba ten przerysowany makijazyk!!! I wspaniale brwi się komponują z czerwonym różem...
    No i babo, już ci mówiłam nie raz żebyś się nimi nie przejmowała tak mocno!!! Oni się nie zmienia, wiec jedyne co możesz zrobić to olać cala sprawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem skąd tyle jadu w ludziach...chyba zazdrość
    ale rzęsiska śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny makijaz widze ze o kazdy szczegol zadbalas

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Gosiu:) uwielbiam twoje makijaże, i kolorowe brwi:)
    Dziękuję za twoje uwagi, które mi pomagają i cenię je :)
    Ps. Niestety nie mogłam wykazać się podkłądem ( ponieważ Pani na zdjęciu życzyła sobie bez podkładu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny makijaż!:) Też uwielbiam w bokserkach chodzić♥

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Ułaaa, odważny makijaż! Chociaż gdyby nie brwi to byłby już o wiele spokojniejszy. Brwi dodają pazura.
    2. Ludźmi się nie przejmuj, zawsze wokół nas będą fałszywe osoby. Najlepiej odciąć się od tego towarzystwa. A ludzie zwykle robią nam problemy bo są zazdrośni, mają swoje nudne nieudane życie więc generalnie miej to wszystko w d. :)
    3. Dziękuję za otagowanie. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyszedł i do tego te brwi ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci bardzo :) wogole mam zajawkę na czerwone włosy ale troszkę sie boje jak to wyjdzie wszystko :)

      Usuń
  13. makijaż jak zawsze mnie zachwyca:) piękna z ciebie kobitka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah dziękuje Ci bardzo :) taki komplement..wow...wstydze się :) no Ty też slicznotka wiec wiesz :)sie dobrałysmy :) to się nazywa skromność :)

      Usuń
  14. Makijaż oczu genialny jeśli chodzi o brwi to bardzo odważnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż jak zwykle piękny! kochana głowa do góry, wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz!
    ślicznie Ci te oczka wyszły :))
    a ludźmi się nie przejmuj, też miałam paru takich 'znajomych' ..

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne oczy i genialnie wygladają przy Twojej precyzyjnej kresce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już nie utrzymuję kontaktu z takimi ludźmi, o ile lepiej mi się teraz żyje! a w Twoim makijazu najbardziej podobają mi się brwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co nie dziwię sie bo jak sięuwolnisz od tyranów którzy Cię otaczaja to wtedy jest dużo lepiej...jednak u mnie to nie przejdzie bo są wszedzie hehe ale po woli dojde do siebie......a co do makijazu to własnie chcialam zwrocic uwagę na czerwone BRWI I POLICZKI to bylo głównie zamierzenie i specjalnie tak własnie sie wymalowałam chociaz nie kazdy zrozumial ideę makijażu....ale dziekuje za komentarzyk bardzo miły cieszy mnie on niezmiernie :):):)

      Usuń
  19. Wiem, że to trudne, ale najlepiej nie brać do siebie opinii, czy słów takich osób, choć wiem, że jest to bardzo ciężkie.
    Ale takie osoby są i zawsze będą, trzeba tylko umieć się nimi nie przejmować :):*

    A makijaż bardzo ciekawy, taki artystyczny :) Świetny pomysł z brwiami!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, oczywiście że nie mam mam Ci za złe za Twój komentarz. Każdy ma prawo do swojego zdania. Ja lubię firmę YR. Znam tylko niektóre produkty. Ale na pewno nie dałabym 180zł za krem z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę :) tak ki ta dziewczyna opowiadała więc nei wiem ile do końca w tym jest prawdy :)

      Usuń
  21. Tak, lepsza zielona ale okazało się, że to nowa kredka i jeszcze nie wprowadzili jej na stronę tak samo jak z błyszczykiem o którym pisałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny, drapieżny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna jesteś ! :) Co do ludzi się zgadzam.. niektórzy pragną naszej porażki..

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna z Ciebie dziewczyna ;* Tylko czemu taka smutna minka na zdjęciach ??? Gosii daj spokój ;* ludzie są jacy są, a życiem trzeba się cieszyć i tylko ich kopać po kostkach żeby się odczepili ;* :))

    Make up wygląda genialnie.. uwielbiam jak robisz kolorowe brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana..tak mi sie podobaja kolorowe brwi i tylko szkoda że sie nie da na miasto w takich wyjść bo od razu by mnie obgadali..ale te czerwone baardzo mi się podobają :) i za komplemencik dziękuję :) :* :* :*

      Usuń
  25. oczywiście, że taki mały nie jest zły :) sama mam teraz jakieś 2cm, ale mi nie przeszkadzają :) inaczej było jak pasemka robiłam, bo teraz jak farbuję to dużo widoczniejszy jest odrost :(

    OdpowiedzUsuń
  26. makijaż jest świetny, a ludźmi się nie przejmuj, zawsze się tacy znajdą i nic się na to nie poradzi, moja metoda to olać i żyć własnym życiem, nie przejmować się co inni robią i gadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* Teraz staram się mniej przejmować ludźmi bo i tak wiem, że nie zmienię całego świata i CI co mi robia na złość robic to będą zawsze :) Ale dzięki za wspracie...w ogóle to ciesze się ze mam bloga bo Wy jesteście bardziej wiarygodne niz ludzie z mojego otoczenia :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  27. Kochana, jaka szkoda że nie mieszkasz bliżej mnie...bym była Twoją stałą klientką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI bardzo :) zawsze mogłabym sie przeprowadzić w Twoje strony :) podbiję Twoje okolice ha ha ha..ale milusi komencik..jeszcze raz dziekuję :)

      Usuń
  28. Makijazyk bardzo ladny ale czemu taka smutna mina? :) nie przejmuj sie tymi ludziskami... zawsze sie tacy znajda co by pod nami dolki kopali... ale ja sobie to tlumacze w ten sposob ze sa oni zapewne nieszczesliwi w swoim zyciu i chca rowniez unieszczesliwiac innych i nie ma co sie nimi przejmowac poprostu ich olej :) rowniez mialam podobna sytuacje ale tutaj sprawdzilo sie przyslowie '' kto pod kim dolki kopie ten sam w nie wpada '' :D tak bardzo chciala sie mnie pozbyc z pracy ze az sama wyleciala po 8 latach pracy! :) i jeszcze dostala zakaz zblizania sie do mnie :D
    Pozdrawiam i glowa do gory :*

    OdpowiedzUsuń