SUDOMAX - hipoalergiczny i antybaktryjny krem dla dzieci i dorosłych

Witam drogie Panie !

Dzisiaj pragnę przedstawić Wam dobrze już znany większości krem hipoalergiczny i antybakteryjny - SUDOMAX .

Krem Sudomax jest polskiej produkcji za co bardzo go cenię, ponieważ coraz więcej polskich produktów zdobywa coraz większa popularność.
Sudomax jest to krem bardzo podobny w działaniu do znanego Sudocremu , jednak wg mnie nasz krem ma zdecydowana przewagę.

Moją przygodę z Sudomaxem będę bardzo długo wspominać i o niej opowiadać.
Otóż moja cera jest bardzo wrażliwa, alergiczna jednym słowem PROBLEMATYCZNA. Czasem z dnia na dzień potrafią mi się różne niespodzianki na twarzy pojawić wobec tego jakąś maść czy krem hipoalergiczny muszę mieć pod ręką i w swojej kosmetyczce podczas wyjazdu.

Sudomaxu stosowałam około miesiąca codziennie, smarując miejsca z wypryskami czy jakimiś uczuleniami czy też lekkimi zadrapaniami które podczas dnia powstały. Wypryski bardzo fajnie wysusza i w dosłownie dwa dni znikają, alergie skórne również z tym że miałam uczulenie po maści antybiotykowej ktora bardzo podrażniła moją dolną powiekę. Naskórek bardzo był zrogowaciały i przesuszony, dlatego pomyślałam że mam przecież SUDOMAX i na pewno uratuje mnie od tego swędzenia i calej alergii.Jednak nie !!!
Otóż po aplikacji kremu na zarażoną skórę okazało się, że Sudomax akurat w tym wypadu mnie nie poratuje ponieważ natychmiast czułam tak niesamowite pieczenie wraz z bólem który był nie do wytrzymania i musiałam bardzo szybko zmyć krem ze skóry.
jednak...
... nie była to wina Sudomaxu, tylko moja i tej maści. Skóra podrażniona maścią antybiotykową była tak nasiąknięta składnikami zawartymi że aplikacja kolejnego specjalistycznego produktu była bardzo złym posunięciem ponieważ no jak by nie mówić skóra bardzo podrażniona powinna być tylko delikatnie przemyta, a że była to prawie żywa rana to w połączeniu właściwości Sudomaxu i maści antybiotykowej powstał efekt nieznośnego pieczenia i bólu.
Dlatego nigdy nie smarujcie zmian skórnych różnymi maściami aby nie pogorszyć obrzęku !!!

Sudomax cenię również za to że nakładając go przez kilka dni na całą twarz wszelkie przesuszone miejsca wraz z wypryskami i wągrami praktycznie zniknęły i do dziś nie wracają , a to dla mnie wielka zaleta ponieważ z problemami wyprysków boryka się prawie każda osoba.

Stosowałam Sudomax również na rany czy otarcia, które w wyniku kontaktu z kremem w kilka dni bardzo ładnie się zagoiły bez żadnych blizn.


Wydajność, konsystencja i opakowanie
 
Wydajność Sudomaxa jest zachwycająca. Stosując go przez miesiąc, dzień w dzień zużylam zaledwie 2 otrzymane próbki (pozostałe rozdałam młodym mamom które poszukiwały kremu dla dzieci).  Wystarczy niewielka ilość aby zaaplikować w wybrane miejsce .

Konsystencja kremu jest bardzo zbita i gęsta, jednak po nałożeniu go na skórę krem robi się rzadszy , dzięki czemu bez problemu można go rozprowadzić po skórze.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest fakt, iż krem sam w sobie nie spłynie z miejsca w którym został zaaplikowany , wręcz przeciwnie, po nałożeniu go np. na wypryski krem pozostanie na swoim miejscu, az do momentu kiedy cała jego objętość nie zostanie wchłonięta. Myślę że to ta cecha odpowiada również za szybkie znikanie wyprysków z naszej skory.


Kwestia opakowania jest ważna jednak nie jest to najważniejsza cecha tego produktu, dlatego omawiam go na samym końcu.

Opakowanie Sudomax bardzo przypomina Sudocrem, jednak posiada kilka różnic. 
Opakowanie które ja posiadam to standardowy plastikowy słoiczek o pojemności 55g, zamykany białym wieczkiem, z bardzo przyjemna dla oka etykieta małego dziecka. Etykiet jest w barwach pudrowego różu oraz  napisów i grafiki w kolorze fuksji.

Reasumując...

krem Sudomax bardzo sobie cenię za jego skład, właściwości oraz działanie.
Poradzi sobie w każdej sytuacji nawet z największymi problemami skórnymi z którymi borykaliśmy się od lat. Wysusza ładnie wypryski i hamuje dalszy ich rozwój, sprawdzi się przy otarciach, obrzękach po ukąszeniach owadów oraz przy odparzeniach np. pieluszką w przypadku małych dzieci.
Z pewnością zakupie ten krem jak tylko będzie dostępny w aptece w moim otoczeniu wobec tego daję gwarancję, że nie pożałujecie wydania tych kilku złotych na rzecz swojej skóry kupując właśnie SUDOMAX !!! Wiem jedno - Sudomax to produkt który zawsze będzie gościł w mojej kosmetyczce !

Na koniec pragnę podziękować producentowi za możliwość przetestowania tego produktu oraz w pewnym stopniu znalezieniu złotego środka na moją problematyczną cerę.

Więcej informacji możecie znaleźć na stronie producenta pod adresem:
http://sudomax.pl

2 komentarze:

  1. Nie używałam jeszcze tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim ale miło wiedzieć, że jest. Niedawno kupiłam Sudocrem i jestem ciekawa jak sobie poradzi.

    OdpowiedzUsuń