Turquoise and black


Turquoise and black

Jak wiecie uwielbiam makijaże bardzo mocne, przekoloryzowane, avangardowe, dlatego mam dla Was makijaż z turkusowym akcentem który jednak bardzo fajnie sie prezentuje na powiece nawet w tak sesyjnym makijażu.

Ten wpis pozbawiony wszelkiej teorii oraz porad itd. Same zdjęcia, może ich nie za wiele ale większość grafiki  aby Was tak bardzo nie zanudzać :)


Dzisiejszego dnia miałam wielkie natchnienie na makeupowanie sobie twarzy. Zainspirowałam się dzisiejszym niebem tuż przed burzą :)

Oto efekt mojej inspiracji...
Jak Wam się podoba?



Zapraszam również na bloga www.belia-styl.blogspot.com dołączajcie do obserwatorów, ponieważ jeżeli uzbiera sie min 40 osób ruszy rozdanie z super nagrodami-bizuteriami :)

25 komentarzy:

  1. wow, Gosiu! pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cóż za cudowny make up ;)

    a śliczna tunickza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tunika piekna, a makijaz nrak mi slow - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. no więc mówię śliczna jest ;) a co do sorbetu już zauważyłam że się mało pieni ale pachnie cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczko bajeczne.
    Tunika mnie nie przekonuje, bo nie w mojej kolorystyce.
    Zapraszam też do siebie.
    Obserwuję i podoba mi się tutaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty kochana masz pomysły:) makijaż obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzoo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż! ja nie potrafię się tak mocno i efektownie pomalować, nigdy mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu makijaż mocny :) lubie takie :)
    co do lakierów jakich używam do stempelkowania to są to lakiery z essence do stempelków

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zaszalałaś Gosia:) Brakuje mi słów tak pięknie:)
    Tuniczka ładna, ale nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie make up rewelacyjny :) uwielbiam takie oryginalne rozwiązania !! :) Podoba mi się również to, jak często akcentujesz kolorem również brwi !:)
    Tuniczka nawet fajna... ale Ty masz figurę kochana ! :)

    Gosiu .. u mnie pustka, wiem:P Jestem bardzo zajęta sesją egzaminacyjną, a do tego dochodzi stała praca + zlecenia ślubne, dużo tego teraz jest.. już nie mówiąc o tym, że czasem jak mam wolną chwilę to wolę spędzić ją z moim M. niż przy kompie :( stąd ta zawiecha.. ale nastąpi reaktywacja już niedługo;) myślę że zacznę jak tylko egzaminy dadzą mi spokój.. czyli tak 22 lipca :))

    OdpowiedzUsuń
  12. super tunika mi sie podoba !!! a gdzie kupiłaś?
    a make up boski masz babo telent

    OdpowiedzUsuń
  13. super tunika mi sie podoba !!! a gdzie kupiłaś?
    a make up boski masz babo telent

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jestem w szoku, piękny!!nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie kochana choć mi się bardziej skojarzy z nocnym niebem :P albo nawet kosmiczna odchlania ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł;) Jesteśmy pod wielkim wrażeniem:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. BOSKI! Bardzo bardzo mi się podoba! Mnie to bardziej przypomina drogę mleczną... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie żartuj, zobacz wpisy wstecz, na temat szminek, błyszczyków, dodałam sporo zdjęć z moją twarzą:)
    dzięki miło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. niezły makijaż :P
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń