Welcome to St. Tropez

Witam witam,
moja nieobecność tutaj samą mnie bardzo denerwuje, ponieważ tyle czasu mi zajmuje letnie przebywanie na zewnątrz dlatego tak mało tutaj siedzĘ, Wy tez do mnie nie za bardzo zaglądacie co mnie bardzo smuci ale wiem że sa wakacje i to jest własnie winowajca :)

Pokażę Wam pierwszy makijaż tego typu który zrobiłam pod wpływem impulsu :)



Jak Wam sie podoba???

Mnie jakoś urzekły te właśnie kolorki takie typowe wakacyjne kolorki :)

Jak Wam się spodoba to mogę tutorialka pokazać :)

Jutro recenzja samych kobiecych wspaniałości ale zdradze o czym mówię ponieważ muszę Was troszkę potrzymać w niepewności :)

Pozdrawiam i postaram sie jak najszybciej nadrobić zaległości na Waszych blogach  :)

Miłego dnia !!!
Gosia :)

36 komentarzy:

  1. Kurcze, jaka precyzja, jasne że isę podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW masz jak tyś te drzewka zrobiła??

    OdpowiedzUsuń
  3. oo..WOW jestem pod wrażeniem cudo!
    właśnie jak zrobiłaś te palmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palemki malowałam czarnym linerem z pędzelkiem Miss Sporty :) liner posiada fajny pedzelek i można nim cuda wymalować :)

      Usuń
  4. powaliłaś mnie :)
    pięknie Ci wyszło :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. o boze nie mam slow

    Genialny!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Superanckie palemki ... cuda robisz

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyszedł Ci ten makijaż. Jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) Jeszcze ten tytuł <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ci wyszedł, widzisz ze nie było tak trudno jak by się wydawało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie taki diabeł straszny jak go malują :) chyba sie zakochałam w tego typu makijażach.....i to też dzieki Tobie :)

      Usuń
  10. Widać, że zdolniacha z Ciebie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no jestem pod głębokim wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na konkurs! klaudi13m.bloog.pl/id,331809170,title,konkurs-z-premium-rosa,index.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Gosia za przemiłe przywitanie !! :) ;* jak bym mogła o Tobie zapomnieć ?:) Jesteś PRZE zdolną i wspaniałą osóbką! :) to co tutaj wykonałaś tylko potwierdza moje słowa !!! Cudownie zdolniacho !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za te pochlebstwa :) bardzo mi miło że masz o mnie takie zdanie :) jeszcze raz dziekuję :)

      Usuń
  14. wow jaki śliczny wakacyjny ♥ cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wygląda! Masz talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny! Zdolna bestia z Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne !
    Zdolniacha z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow jakie piękny:) musiałaś się przy nim napracować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja! ta palemka mnie oczarowała - zdolniacha z Ciebie! :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego! ;) widziałam kilka takich makijaży i muszę powiedzieć, że Twój jest równie perfekcyjnie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pierwszy makijaz tego typu dlatego wiesz nie jest do końca tak bardzo rewelacyjny :) ale może do przyjęcia :) dziękuje za miły komentarzyk :)

      Usuń
  21. Ty to jesteś zdolna bestia :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj w życiu nie namaluję palmy eyelinerem- Ja i eyeliner to ohhhhhh złe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczny! gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przegięcie!!!! W najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu! Czegoś takiego nawet sobie nie wyobrażałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze ale czad!! :) świetny ten makijaż, wygląda jak prawdziwy krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń