Zamówienie z Everyday Minerals i żółty neon w natarciu !

Witam,
chciałabym się Wam pochwalić moim najnowszym zamówieniem z EVERYDAY MINERALS :)
Po otrzymaniu kosmetyków mineralnych Polskiej produkcji ANNABELLE MINERALS  postanowiłam spróbować tych chwalonych od kilku lat EVERYDAY MINERALS.

Paczka którą zamówiłam była nie wielka ale jednak była. oto co zakupiłam:
Zamówiłam róże do policzków, pudry sypkie, eyelinery no i pędzelek do linera - sporo próbek ponieważ nie wiedziałam nic na temat tych kosmetyków więc wolałam nie szaleć:)

Zacznę od lewej strony:

1. Puder sypki - Light Peach
2. Róż do policzków - Rhapsody Peach
Ad.1 Puder sypki - Light Peach
Puder jest bardzo fajnego odcienia. Po złożeniu zamówienie obawiałam się że będzie za jasny i strasznie wybieli moja twarz - jednak tak sie nie stało.Puder ma lekka konsystencję, bardzo fajnie się go nakłada - oczywiście pędzlem z Annabelle Minerals :) Długo utrzymuje się na twarzy - nie robię poprawek w ciagu dnia więc jakość porównywalna do przetestowanych przeze mnie Annabelle Minerals- czyli bardzo dobra:) jedyna wada jest to, że nie umiejętnie nałożony może powodować : UWAGA ! SMUGI ! ale troszke praktyki i poradziłam sobie nawet z tym problemem:)

Swatch pudru i różu
Ad.2. Róż do policzków - Rhapsody Peach 
 Róż do policzków jest w tonacji koralowej dlatego ma czerwonawe zabarwienie. Aplikuje się go bardzo dobrze, nie powstają smugi, raczej nie powinno być problemów w użytkowaniu go.

3. Róż+ bronzer 2 in 1
Dodaj napis

Kosmetyk jak widać posiada bardzo intensywne kolory, bardzo rzadko spotykane w tego typu połączeniach. Róż jest bardzo pomarańczowy a bronzer niby brązowy ale nie wiele go widać na opalonej twarzy. Obydwa kosmetyki są matowe więc nie ma mowy o drobinkach czy jakiejś tam perle której nie za bardzo toleruje na kościach policzkowych.
Szukałam odpowiednika różu ELF ,raz na jakimś blogu widziałam taki pomarańczowy odcień, jednak na nic zdało mi się pomarzyć o pięknie i naturalnie wyglądającej pomarańczy. Ten kolor jest po prostu okropny, tzn mi się odrobinę podoba bo mam lekko opalona twarz i nawet dość komponuje się z moja cera jednak dla słowiańskiej urody może nie być odpowiedni.
Same zobaczcie jak wygląda na skórze :/

A teraz kilka próbek : róże, highlightery , linery turkusowy i nniebieski- ogólnie całkiem fajne próbeczki nie szkoda było na nie pieniędzy :)


O pozostałych próbeczkach opowiem jak je wszystkie otworzę i sama się dowiem jakie są  :)

A teraz pokaże siebie w dzisiejszym neonie :)
Bluzeczka zwykła, z lokalnego sklepiku -  ale jako że neony są chwilowo pewnie modne to za niewielkie pieniądze mogłam go sobie sprawić :)

teraz poznacie mnie troszkę z całego 180cm wzrostu :)
Troszeńkę jest prześwitująca ale co tam.......:)
Jak widzicie równiez w neonie pomarańczowym bransoleta..heheh lakier miał byc rózowy neon ale póki co jest czerwony a w tym momencie zółty neon :)

Może ktoś dotrwał do końca wpisu ...i mnie zobaczy

31 komentarzy:

  1. cudny ten neonek :) a jakie śliczne zamówienie kuszą mnie te próbki ale od Anabelle właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kosmetyki, szczególnie ten róż :)
    A i bluzeczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kosmetyki:), wow. jaka bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka chudzinka:)
    świetna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać, że straszna chudzinka z Ciebie!

      Usuń
    2. taaa, chudzinka i widzicie jaka długa hehehe

      Usuń
  5. czekam na recenzję tych cudaków z EDM :)) buziaki, Gosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. neonek boski :)))
    kosmetyków z EM jeszcze nie miałam, ale kiedyś muszę potestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jezusie jaka masz piekna figure!!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny Rhapsody in Peach <3

    a Twoja figura! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem jak to się stało, ale nie miałam Cię w obserwowaniu:) już naprawiam ten błąd i będę częściej:)
    śliczna bokserka i TY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana..zawsze zagladałam na Twojego bloga....uwielbiałam go :)

      Usuń
  10. ja w sumie nie współpracuję z Maybelline, ale jestem ich testerką od jakiś 3 lat, jestem w grupie i dlatego mam takie fory:) zresztą brałam udział w Gali, zajęłam 2lub 3 miejsce, wybrałam biżuterię Aparat o wartości 2,5tysiąca, śmiały się dziewczyny testerki ze mnie, bo nagroda była dla mnie najgorsza, bo nie lubię biżuterii i jej nie noszę, a główną wygraną wtedy był wyjazd do New York. Także fajne sa takie spotkania i bycie jedną z Maybellinek:)

    Twój blog jest interesujący, ale chyba wcześniej go komentowałam, bo nie pamiętam, zazwyczaj jest tak, że jeśli ktoś mi nie komentuje to wydaje mi się, że nie lubi mnie i mojego bloga, więc nie pcham się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra nie słodźmy sobie, bo jeszcze nas o coś posądzą hehe:D żartuje oczywiście:)
      biżuterię nie pokazywałam, ani relacji z Gali, bo było to jakieś półtora roku temu wtedy nie miałam bloga na blogspocie, tylko tam pisałam, to już 3 rok jak jestem z Maybelline
      zresztą wygrana to były bony na biżuterię o tej wartości, akurat udało mi się ją wymienić na pieniądze, wtedy poszło na zakup auta, taka mała dopłata:)

      Usuń
  11. ales Ty sliczna!!! mrau zazdroszcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny neonek, świetne mineralki... oj szalejesz kochana szalejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. aktualnie mam krótkie, półokrągłe, bo musiałam spiłować, bo mi się trochę zadziory zrobiły i pękały :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki czekam na recenzję:)
    Świetnie wyglądasz i neonik mi się bardzo podoba:)
    Prowadzisz bardzo fajny blog, makijaże są świetne i inspirujące:)

    Zapraszam również do mnie na nowy wpis:)
    +Obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. to musisz polować na więcej neonów bo ślicznie w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzje tych kosmetyków. Sama chętnie złożyłabym takie zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kolor tego pudru taki jasny, dla mnie anabell mineral medium - za ciemne niestety:/ a inne póbki nie były dostępne:( może jak się uda opalić to się nimi usmaruje:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysoka jesteś!
    Jak przetestujesz dokładnie puder to podziel się opinią:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Neon jest super!!!
    zapraszam na moje rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka chudzina z ciebie :)
    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczny top a przy takiej figurze to moze całkiem przeswitywać;-) ale z ciebie zgrabniacha;-)Pozdrawiam. Ewa
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany ale jesteś zgrabna! Oddawaj figurę!! :[
    :P:P

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana też mam tą bluzeczkę :D dokładnie taką samą tylko w kolorze neonowego różu ;)))))
    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy mogłabyś podać strone z której zamawiałaś te kosmetyki? :)

    OdpowiedzUsuń