MARIZA - puder sypki transparentny

Pogoda jakoś u mnie nie dopisuje...jestem w lekkim jesiennym już nastroju :)
koc...
gorąca czekolada...
laptop...
to już oznaki jesieni u mnie :)
Jak u Was kończące się już wakacje? Dla niektórych niebawem zacznie się szkoła...Zapraszam na recenzje.
  
MARIZA puder sypki transparentny


Słowo od producenta: *

Kolekcja sypkich pudrów służących do wykończenia i przedłużenia trwałości makijażu. Lekka konsystencja produktu pozwala skórze swobodnie oddychać i jednocześnie chroni ją przed środowiskiem zewnętrznym.
Puder Transparentny – dopasowuje się do koloru skóry, idealnie matuje i utrwala makijaż. Nie posiada właściwości kryjących.


 Moja recenzja: **

Z pośród wielu kosmetyków firmy MARIZA, wybrałam właśnie puder sypki transparentny. Zachęcił mnie swoim ekskluzywnym opakowaniem, tym że matuje skórę i utrwala makijaż. Postanowiłam, że przekonam sie o nim na własnej skórze. I tak się właśnie stało.
Pani Marta przesłała mi 4 kosmetyki w tym właśnie ten puder. Mam już o nim wyrobione zdanie wobec tego zapraszam Was na krótką recenzję tego kosmetyku :)

Opakowanie:

Czarna, ekskluzywna puderniczka , która swoim wyglądem zachęca nas do zakupienia, mieści 15 g sypkiego pudru. Jest to wg mnie pojemność dosyć duża ponieważ pudru sypkiego nie używa się tonami i 15 g starczy nam na bardzo długo. Opakowanie jest standardowo plastikowe, nie otwiera się w torebce, bardzo poręczne ogólnie całkiem przyjemne. Jednak jedno zastrzeżenie mam - mianowicie po otwarciu , widzimy wielkie otworki którymi ma sie wysypywać puder. Wg mnie sa one o wiele za duże. Po otwarciu kosmetyku lekko naderwałam folie zabezpieczającą i mam otwarty 1 otworek. Uważam , że to wystarczy ponieważ wydobędziemy tyle pudru, że wystarczy na aplikacje go na cała twarz. Minusem jest to, że wieczko zabezpieczające wysypywanie się pudru ( o którym mowa wyżej) jest tak miękkie, że lekko dociskając możemy narazić się na niechcące wysypanie się jakiejś niewielkiej ilości kosmetyku. Jednak przy ostrożnym aplikowaniu wszystko jest tak jak byc powinno. 
Ocena opakowania: 5/6


Konsystencja:

Jak na dobry puder sypki przystało, konsystencja jest typowo aksamitna, miła w dotyku a dzięki niej nasza skóra jest bardziej delikatna i wygładzona - to kolejny atut tego kosmetyku.

Ocena konsystencji : 6/6

Kolor:

Puder sypki MARIZA posiada 3 dostępne odcienie:
Posiadam odcień transparentny i faktycznie taki jest. Nie zmienia koloru podkładu wcześniej nałożonego na twarz, nie ciemnieje na twarzy, nie bieli jej. Ogólnie jest to prawdziwy puder transparentny.

Ocena koloru: 6/6

Zapach:


Puder sypki Mariza jest pudrem perfumowanym. Posiada dość intensywny zapach który mi osobiście przypadł bardzo do gustu, ponieważ lubię jak kosmetyk ładnie pachnie a nie śmierdzi jak niektóre kosmetyki. Zapach przypomina ładne kwiatowe perfumy wobec tego zapach również jest wielkim atutem !

Ocena zapachu: 6/6

A teraz ostatnia część recenzji, ta najbardziej wyczekiwana - mianowicie opinia właściwości i działanie tego kosmetyku. A więc do dzieła...

Działanie i właściwości:

Puder sypki o którym mowa, ma za zadanie zmatowić skórę i przedłużyć trwałość makijażu. 
Otóż kwestia matowienia nie ma nic do zarzucenia, ponieważ puder sprawdza się w tej roli ZNAKOMICIE !!! Testowałam ten puder przez 4 dni nakładając kolejno makijaż i co do matowienia nie mam nic do zarzucenia. Skóra się nie błyszczy, nawet w strefie T przez około 8-9h bez poprawek :) Wielka zaleta !!!

Trwałość makijażu również została przedłużona, tym samym producent nas w tych dwóch kwestiach nie oszukał.Makijaż jest w nienaruszonym stanie prze właśnie 8 h minimum.
Puder sypki transparentny jest bardzo lekki a więc nie zapycha naszej cery, nie zanieczyszcza jej i tym samym nie powstają nam niespodzianki na buzi :)
Puder nie podkreśla suchych skórek ani zmarszczek. Nie ciemnieje na twarzy.




Reasumując:

Puder sypki Mariza:

* matuje skórę na około 8h
* przedłuża trwałość makijażu
* nie zapycha
* nie ściera się w kontakcie z ubraniami
* ma ładny, kwiatowy zapach
* jest lekki
* posiada aksamitną konsystencję
* jest bardzo wydajny
* kolor transparentny jest faktycznie transparentny
* cena :) 14,90 za opakowanie :)


* jedynym minusem jest to wieczko zabezpieczające, jednak nie jest to dla mnie bardzo istotne, gdyż jakość pudru jest FENOMENALNA,  porównywalna z kosmetykami z najwyższej półki.

Zastosowanie pudru sypkiego:

* jeżeli borykacie się z problemem bardzo tłustych powiek, każdy cień czy kreska zrobiona eyelinerem odbija się i roluje?  
Jest na to sposób - nałóż dowolna bazę pod cienie i przypudrują ją PUDERM SYPKIM MARIZA  - w ten sposób odbite i zrolowane cienie nie będą już dla nikogo problemem !!!
__________________________________________________________________
* informacja zaczerpnięta ze strony producenta MARIZA
** opinia oparta na testach przeprowadzonych na moich klientkach i samej sobie

#  intensywność i nasycenie kolorów załączonych zdjęć może różnić się w zależności od indywidualnych ustawień komputera

23 komentarze:

  1. bardzo ciekawy ten puder ale ja narazie jestem zakochana w pudrze z annabelle minerals

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie zapas pudrów, skusiłabym się na niego, ale też żadnej konsultantki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy Gosiaczku puder ciekawy :) ja bym wybrała rozświetlający :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam rozświetlający z Inglota i ledwie naruszony jest więc wiesz....już mi wystarczy jeden. transparentnego nie miałam, wobec tego musiałam wypróbować :)

      Usuń
  4. A ja właśnie takiego puderku szukam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaję się ciekawy ja właśnie testuje puder ryżowy z Marizy i również miłe zaskoczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoo no wydaję się być dobry :) Może się kiedyś na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam nigdy nic z tej firmy..... moze cos sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi mnie ten puder :))

    OdpowiedzUsuń
  9. porządna ta recenzja :)
    dobra robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana :) starałam się :)

      Usuń
  10. Bardzo ładne opakowanie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja, bardzo rozbudowana. :) Nigdy nie miałam pudru transparentnego ale ostatnio coraz bardziej mnie kusi. Póki co mam zwykły matujący ale jeśli już to raczej skuszę się na ten z vipery ze względu na design. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jestes....design nie zawsze współgra z zawartościa..ale Vipere lubie więc nie mam nic przeciwko jak taki sobie wybierzesz :)

      Usuń
    2. Ja wiem, że design nie zawsze współgra z zawartością ale ja taka sroczka jestem, :D

      Usuń
  12. http://shinybox.pl/?ref=fc4d84e zarejestruj się, polecaj i zbieraj punkty a dostaniesz pudełko z kosmetykami za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad tym pudrem, po takiej recenzji napewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam Cię do zabawy w 10 pyań

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uzywam pudru sypkiego tylk ood wielkiego dzwonu, jak chcę wyjątkowo utrwalić makijaż, ale stosuję wtedy Fixera od Essence.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam pudry perfumowane :)

    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń