Matowe cienie do powiek GLAMOUR LINE - MARIZA

Po dłuższej mojej nieobecności przedstawię recenzję cieni firmy MARIZA  z serii Glamour Line :)


Cała paletka zachowana jest w chłodnych odcieniach fioletu. 
naprawdę cienie sa fajne, jednak czegoś mi w nich brakuje. 

Otóż konsystencja jest zbita - a jednak łatwo się je nabiera na pędzelek.
Kolory w paletce są dość intensywne - jednak na powiece tracą odrobinę koloru.
Baza pod cienie jest tutaj niezastąpiona ponieważ o pigmentacji cieni można troszkę więcej opowiedzieć.

Oczywiście wykonałam makijaż pokazowy ta paletką i wg mnie bardzo fajne "oko" można nimi zmalować :)
Zapraszam do lektury poszerzonej recenzji kosmetyku oraz do komentowania :)



 Opakowanie:

Cienie zamknięte są w solidnym czarnym opakowaniu z transparentnym wieczkiem. Nie otwierają się samoczynnie, cienie nie wypadają. Ogólnie bardzo estetyczne opakowanie i bardzo poręczne. Zmieści się w każdej torebce.

Kolorystyka:

Kolorystyka cieni jest zachowana w tonacji chłodnych fioletów, dzięki czemu można nimi wykonać makijaż zarówno na dzień jak i na noc. Cienie są matowe wobec tego można nimi wykonać makijaż kobiety dojrzałej.

Pigmentacja:

Pigmentacja cieni jest dosyć dobra, jednak mogłaby być troszeczkę mocniejsza. Baza pod te cienie jest wskazana !
Reasumując:

Matowe cienie MARIZA GLAMOUR LINE  przeznaczone są zarówno do wykonywania makijażu dziennego jak i wieczorowego.
Ich pigmentacja mogłaby być mocniejsza. Cienie na powiekach utrzymują się do 5h bez dodatkowego rolowania czy odbicia pod łukiem brwiowym. Idealnie współgrają z pędzlem do cieni oraz małymi aplikatorkami, fajnie się rozcierają, ogólnie są dobre do obróbki na powiece. Jedyną wadą tej kolekcji cieni jest nie wielka gama kolorystyczna,jednak można się pocieszyć innymi, równie dobrymi cieniami firmy MARIZA dostepnymi w katalogu. 

a teraz makijaz wykonany za pomocą tych cieni :)


Przepraszam za niesforna kreskę, ponieważ mam mały stres ostatnio i nie mogę na sobie kreski dopracować :)





22 komentarze:

  1. piękne kolory i cudowny makijaż stworzyłaś
    ale zdecydowanie wolę perłowe:) błyszczące cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż.
    Cieni od Marizy jeszcze nie miałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory, zwłaszcza najciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory :)
    Mój cień z Marizy ma świetną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne odcienie :) Faktycznie pigmentacja ciut dla mnie za słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety to nie moje kolory, ale makijaż mimo wszystko mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki, chociaż trochę za jasne jak dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolory, ale ja aż tak bardzo matowych nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny make up :)
    bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje kolor niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają świetnie, bardzo lubię fiolety chociaż sama ich nosić za bardzo nie mogę.
    I plus za to, że są matowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I kolejny piękny make up Gosiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny makijaż:)
    nie lubię fioletowych cieni, to nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie tak. Ja mam włosy rozjaśnione od połowy w dół i same w sobie nie są szorstkie ponieważ sa dobrze odzywione i nawilżone ale ten szampon nie pomógł w tym nawilżaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wymalowane oczko;) cienie faktycznie zachwycające;) ja mam chrapkę na nową paletę cieni ale nie wiem co na to małżon powie ;p pewnie prędzej udusi niż mi ją kupi ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam cienie z Marizy, ale nr 02. Bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż wykonałaś, kreską się nie przejmuj

    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. I really like the dark purple shade, I don't usually like gradient palettes because I don't think I'll finish all the shades but it's so useful, the small size! Great look!

    OdpowiedzUsuń