Azzurro make up !!!

hej,
dzisiaj nie zaczynam od przepraszania Was za moja nieobecność bo jest mi strasznie głupio z tego powodu, mimo tego wracam, wracam, wracam...do Was oczywiście :)

Kilka newsów z mojego życia :)

Zawarłam współpracę z firma Kiszela Photography oraz Studiovideofantazja i będę ich wizażystką :) Ciesze się bardzo ponieważ ktoś docenia moją pracę i chce to uwieczniać - więc pełna zachwytu jestem wobec nich :)

Druga ważna informacja, to odkryłam swój nowy talent, nie wiem czy w pełni go wykorzystam ale być może to będzie sposób na jessienno-zimową szarugę i nudne wieczory, mianowicie : KRAWIECTWO !!! 
Otóż zakupiłam maszynę do szycia polski ŁUCZNIK !!!
Jestem z niej tak zadowolona że, nie mam czasu na nic i tylko cos przeszywam, zwężam, skracam, przerabiam...efekt niedługo na blogu, tylko dopracuję kilka szczegółów :) będzie to żakiecik krótki...może nie każdej z Was przypaść do gustu, jednak mi sie podoba bardzo..może z tego względu że od podstaw sama go szyłam :) Pierwszy raz się czymś chwalę :)

Zrobiłam sobie również niewielki remont w domqu i juz wreszcie mogę spokojnie zasiąść na blogu :)

Na koniec zapraszam na nowy makijaż który dzisiaj wykonałam :)




29 komentarzy:

  1. Krawiectwo, wow, podziwiam, ja to beztalencie jestem ;))

    Piękny makijaż!!! Czy ja dobrze widzę, że roztarłaś złotkiem? Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dobrze widzisz :) taka kompozycja kolorów może nie każdemu przypaść do gustu ale mi się jakoś spodobało-i tak zostało :) dziekuje za komencik przemiły :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak, nie każdy to lubi, ale ja uwielbiam wszelkie niestandardowe połączenia :D Także, ten pomysł ze złotkiem i to jeszcze nad niebieskością z zielenią to słowo daję, ukradnę Ci :))

      Usuń
  2. Energetyzujący ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana gratuluję współprac - taki talent musi zobaczyć świat! :D i fajnie, że znalazłaś hobby - człowiek od razu lepiej się czuję jak ma się czym zająć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, makijaż prześliczny, ja napewno nie umiałabym go wykonać az tak perfekcyjnie ;))
    pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre łączenie kolorów:) Gratuluje współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana....takie opinie sa budujące...i to bardzo :)

      Usuń
  6. Kocham takie kolory:) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory!
    jak zwykle perfekcyjnie wykonany makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :) makijaż jest cudowny, idealny na rozweselenie początku września :p

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, ja też jestem wysoka, ale nie odmawiam sobie wysokich butów, bo lubię :) Tobie też to radzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja mam 177-8 więc dużej różnicy nie ma :D dodam jeszcze, że mój facet ma 175. :D ale nie będę sobie odmawiać wysokich butów, tylko dlatego, że wyrosłam taka wysoka ;p z resztą, wysokie kobiety są pożądane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mieszkam w dużym mieście i też na mnie dziwnie patrzą, jak na wieżowiec. i dziwnie się czuje kiedy stojąc w autobusie oglądam głowy ludzi od góry ;p ale naprawdę, życie jest zbyt krótkie by odmawiać sobie takich przyjemności tylko przez zacofane społeczeństwo. bądź kobietą, sobą, rób co chcesz, co kochasz! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent :) Ja nie potrafię takich cudów wyczarować na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nawiązania współpracy. Makijaż cudny! Chciałabym umieć się tak malować...

    OdpowiedzUsuń
  14. to gratuluję współprac! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się podoba taki makijaż i to bardzo :D
    a krawiectwa jestem chyba ciekawa najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. prawdopodobnie będę w Niemczech w połowie września ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o to super jak pokażesz swoje nowe umiejętności... makijaż swietny i zmiany na stronce widzę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż ♥ strasznie spodobał mi się ten niebieski cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Make up jak zawsze perfekcyjny !! :)))
    Czekam z niecierpliwością na żakiecik ;) ;* krawiectwo to wspaniałe i pożyteczne hobby :)
    a czego remont konkretnie robiłaś ?:)

    Gratuluję Ci jeszcze współpracy Słoneczko ;* Cieszę się, że ktoś poznał się na Twojej robocie <3

    P.S. Dziękuję że o mnie pamiętasz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym zestawieniu kolorów się zakochałam!! Jak ja bym chciała choć raz zostać tak upiększona przez osobę, która profesjonalnie potrafiłaby dobrać pasujące mi kolory...
    Ten makijaż skradł moje serce całkowicie, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. o łał wszystko świetne kolorki, zestawienie, połączenia :))
    bomba :))
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    może za wiele jeszcze tam się nie dzieje ;) ale stopniowo będę się rozkręcać ;)
    liwkaliwka.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny, kojarzy mi sie z karnawałem :)

    OdpowiedzUsuń