BACKSTAGE z sesji i troszke prywaty :)

Witam serdecznie,
dzisiejszy post pisze dokładnie 5 godzin i nie mogę zupełnie się za niego wziąć i tak z godziny na godzinę przekładam i przekładam redagowanie posta i z tego wyszło ze nic nie dodam. Jednak mobilizacja zbiera najbardziej jak chce się pójśc spać :) - tak jak mi na przykład :)

Dzisiaj pokaże Wam kilka fotek BACKSTAGE  ze ślubu Moniki, jakiś makijazyk i metamorfoza ślubna Eweliny :)
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i każda konstruktywna krytyka jest mile widziana :)

Na pierwszy ogień kilka zdjęć z przygotowań ślubnych Moniki :)

























Przygotowania ślubne z Moniką bardzo miło wspominam, ponieważ jest to osoba która swoja osobowością urzeknie każdego i jest bardzo, bardzo sympatyczną kobietą i klientką :) Życzę sobie samych tak wspaniałych klientek :)
Motywem próbnego makijażu Moniki była PIWONIA jednak po kilku wspólnych konsultacjach, doszłyśmy do wniosku że " make up no make up " jest najlepszą alternatywą dla niej i po prostu pozostaniemy w ciepłej tonacji złota ,brązów i beżów :)
 ____________________________________________________________________________
Teraz pora na metamorfozie jeżeli tak mogę nazwać Eweliny, która na makijaż próbny przyszła z innym nastawieniem a wyszła jak to u mnie normalne  - we wspaniałym humorze :)





Ewelina ma typowo słowiańską urodę którą postanowiłyśmy mocno podkreślić aby wydobyć całe piękno twarzy i powiększyć optycznie oczy.
Ewelina jest zwolenniczką makijażu perłowego, z brokatem - wszelkie matowe cienie całkowicie odpadają - jak sama stwierdziła :)Makijaż miał byś delikatnie podkreślający :)
Dlatego moja propozycja makijażu Ślubnego wygląda następująco:

Poniższe zdjęcia nie są profesjonalnej jakości i pochodzą z prywatnych zbiorów.







Co sadzicie o tych zdjęciach? macie jakieś sugestie? Pytania?
Na wszystkie chętnie odpowiem :)
Pozdrawiam

P.S. Jutro post z kolejna przesyłeczką :)

20 komentarzy:

  1. jejku, jak makijaż zmienia kobietę, dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika wygląda fantastycznie :D promiennie i świeżo :) super
    zresztą sama masz świetnie podkreślone oczy na zdjęciach - boskie
    u Eweliny to faktycznie prawdziwa metamorfoza - makijaż naprawdę zmienia człowieka, jedynie brwi chyba lekko za mocne, przynajmniej dla mnie - poza tym szczegółem chylę czoła - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika wygląda bardzo kobieco, delikatnie, ale zarazem uroczo, natomiast metamorfoza Eweliny pokazuje jak bardzo świetnie zrobiony makijaż może zmienić wizerunek kobiety, zmiana na ogromny plus ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż trudno uwierzyć, że Ewelina po makijażu, to ta sama osoba! ;)Świetnie się spisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow, to ta sama dziewczyna?!
    Boże genialna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne makijaże!
    Moniki jest naturalny i delikatny, a Eweliny pokazuje jak makijaż może wydobyć i podkreślić naturalne piękno. obie dziewczyny wyglądają ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow piękny makijaż, najbardziej podobają mi się zdjęcia z Tobą, gdzie widać Twoją pracę i Ciebie super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka metamorfoza! :))
    Bardzo ładne oba makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jja nie mogę... co do pierwszej pani wydlądała nieziemsko delikatnie i subtelnie makijaż pasował świetnie do całości...
    Jeśli chodzi o P.Ewelinę to muszę powiedzieć,że metamorfoza o 360' w ogóle bym nie powiedziała że to ta sama osoba powiem szczerze ze musiałam sie dokładnie przyglądać i fajnie że miała kolczyk w nosie bo po nim ją w reszcie rozpoznałam... świetny makijaż spektakularny efekt ciekawa jestem co mąż p.Eweliny jak ją zobaczył... i sama wiesz ze takie makijaże lubię... szkoda że nie ty mnie malowałaś na mój ślub ale było minęło niech teraz się twoje klientki cieszą ze chodzi taki skarb po ziemi jak Ty ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metamorfoza, odmieniłaś ta Panią - nie do poznania.SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kolczyk z nosa chyba wyjęła? Bardzo ładne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty..nie wyjeła..proponowałam jej to ale sie uparła i nei było tego tak bardzo wykwintnego i eleganckiego efektu - no ale to już jej wybór :)

      Usuń
  12. swietne sa te zdkjecia z przygotowan :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale efekty :) jakie metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż! od razu inaczej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mogę... czasem jak oglądam Twoje foty z bs to zamiast patrzeć na panny młode i makijaże to patrze na Ciebie i myślę sobie jaka jesteś śliczna :D Naprawde masz figurę modelki ! :) Super że kupiłas sobie koturniki ;) Ja nie mogę sobie na to pozwolić bo mój partner jest niewiele wyższy :)
    Jak czytam że jestes już po śllubie to aż Ci zazdroszczę (; nie mogę się doczekać kiedy i ja wyjde za mąż :) ehehehe :) Może kiedyś dasz jakieś fotki ze swojego ślubuuuu ????:)))))) proooosze :DDD
    Ja się lenie ??? :D JAAA??? :D ehehehe niemożliwe... ;] nie no wieeem.. ale postaram się coś wykombinowac na dniach ;) Po prostu ustaliłam sobie: RAZ NA TYDZIEŃ MUSI BYĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaz slubny jest swietny, niby ciemne kolorki ale iskrza i juz sa bardziej delikatne... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, makijaż bardzo ładny !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są bardzo dobre, widać to co trzeba.
    Podziwiam te metamorfozy- makijaż może całkiem odmienić kobietę :)

    OdpowiedzUsuń