Kosmetyki GENERA - zamówienie ze sklepu Belia.pl

Witam drogie Panie,
zdarza Wam się nie mieć czasu na nic? Ja od jakiegoś czasu nie jestem w stanie wykonać ani jednego pomysłu który rodzi sie w mojej głowie wieczorem przed zaśnięciem...nie wiem dlaczego tak się dzieje ale wszytskie kosmetyczne zaległości przytłaczaja mnie maxymalnie i nie wiem jak wyrobie sie z wszystkimi recenzjami jakie mam do przekazania.
Może jakos się z wszystkim wyrobię :)

Dzisiejszy post poświęcony będzie mojemu zamówieniu ze sklepu Belia.pl .
Otóż jak już wiecie, jakiś czas tamu podjęłam współpracę z tym sklepem...kosmetyki jakie testowałam bardzo urzekły moje serce i oczywiście po całkowitemu zużyciu balsamów musiałam zaopatrzyć się w kolejne kosmetyki firmy GENERA które po raz kolejny chętnie polecam !!!

Moje zakupy składały się z 3 kosmetyków:

1. Ziołowa maska regeneracyjna 500ml w cenie 14.90 zł
2. Maska regeneracyjna z olejem ryżowym i masłem krite 1000ml w cenie 22.50zł
3. Szampon zwiększający objętość z wyciągiem z rumianku i aloesu 500ml w cenie 12,50zł.

Skusiłam się własnie na te kosmetyki ponieważ zachęcają cena i gwarantami producenta, wiec jak każda kobieta uwielbiam testować to i owo.

 Opakowanie:

Maska zamknięta jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 500ml , zamykana zielona zakrętką jako znak charakterystyczny właśnie maski ziołowej.Opakowanie jest solidnie wykonane, przyjemna szata graficzna z neonowymi akcentami zwraca na siebie uwagę. Wdać producent nie poskąpił kosztów na ekspozycje kosmetyku.

Właściwości:

Regeneruje i chroni włókna włosów, poprawiając ich strukturę.
Dzięki zawartości naturalnych ekstraktów roślinnych - ziołowych- wzmacnia i odżywia strukturę włosów, nie obciążając ich.


Działanie :


Działanie każdej maski jest na moich włosach dość ciężko zauważyć, generalnie każdy kosmetyk na moich włosach musi się bardzo starać żeby był jakiś rezultat ponieważ wiecie juz , ponieważ opowiadam to od dawna że włosy miałam czarne farbowane 7 lat..bla, bla, bla i rozjaśniłam je i są dzisiaj blond jednak szorstkie, zniszczone, bez blasku, wypadające...ciągle szukam swojego ideału wśród kosmetyków do pielęgnacji włosów rozjaśnianych. Postanowiłam że zakupie ta maske bo moze akurat ona mi pomoże i choćby w minimalnym stopniu wyeliminuje szorstkość włosów.


Po pierwszym użyciu efekty były już zauważalne. Włosy stały się miękkie, lśniące, pełne blasku , delikatnie nawilżone i GŁADKIE ! Pierwszy raz od roku nie musiałam rwać swoich włosów tylko delikatnie je rozczesywać bez plątania!
Po kilku stosowaniach widoczna jest poprawa kondycji włosów przez co kocham je jeszcze bardziej niz przedtem :)
Generalnie - maska sprawdziła się w swoim działaniu i nie obciąża włosów, tylko je wzmacnia i nawilża.
Ośmielę się również stwierdzić, że maska wpłynęła równiez na szybszy wzrost włosów - co mnie baardzo cieszy !!!

Wydajność: 

Maska jak widać na zdjęciu obok, posiada bardzo gęstą i zbitą konsystencję. Jest koloru ecru. Wydajność maski nie ma sobie nic do zarzucenia, ponieważ niewielka ilość kosmetyku pozwala na pokrycie włosów średniej długości i grubości. Mi maska wystarczyła na 3 miesiące, ponieważ nakładałam ja po każdym myciu , a myję głowę co 2 dni, więc wg mnie jest naprawdę bardzo wydajna.

Reasumując:

* maska posiada właściwości regeneracjne i nawilżające.
* gęsta konsystencja wpływa korzystnie na całokształt kosmetyku
* maska zmniejsza łamliwość włosów oraz ich plątanie i elektryzowanie
* może to tylko moje mniemanie ale wydaje mi sie że maska wpływa na szybszy wzrost włosów
* cena maski jest zaniżona w stosunku do jakości kosmetyku, dlatego 14,90zł to naprawde nie sa wielkie pieniądze a włosy możemy mieć piękne i lsniące :)

POLECAM! POLECAM! POLECAM! POLECAM! POLECAM! POLECAM! POLECAM! POLECAM! POLECAM!

Maska regeneracyjna z olejem ryżowym i masłem Karite

Opakowanie: 

Kwestia opakowania jest analogiczna w stosunku do maski ziołowej, wobec tego nie będe tej kwestii ponownie omawiać. Różnica jest tylko zakrętka która w tym przypadku jest czerwonego koloru wraz z czerwonymi akcentami na etykiecie.

Właściwości:

Maska regenerująca z olejem ryżowym oraz masłem Karite - działa ochronnie i regenerująco na włókna włosów.
Naturalny olej ryżowy, pomaga chronić i odżywiać włosy.
Masło Karite- bogate w składniki zmiękczające, wzmaga działanie oleju ryżowego, dzięki któremu włosy stają się łatwe do rozczesania.

Działanie:

Maska faktycznie chroni nasze włosy przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych, suszarki, prostownicy . Również je nawilża, zmniejsza łamliwość, oraz ułatwia rozczesywanie. Również bierze udział w eliminacji szorstkości włosów, zmiękcza je i dodaje blasku.

Wydajność:

Konsystencja maski również jest gęsta i zbita, jednak pojemność 1000ml pozwala na jeszcze większa pielęgnację włosów przez dłuższy czas.

Tą maskę również stosuję na moich klientkach, i powiem szczerze, że maska ma bardzo dobre referencje i ciesz się popularnością pośród klientek.

A teraz pora na ostatni kosmetyk który chce zrecenzować. Jest nim szampon zwiększający objętość z wyciągiem z rumianku i aloesu.





Szampon rumiankowy jak już w opisie widać, ma za zadanie zwiększyć objętość włosów i robi to w 100 % ! WŁOSY SĄ PUSZYSTE, PEŁNE BLASKU  i lśniące.

Szampon nie obciąża włosów, nadaje się do codziennego stosowania, ma bardzo przyjemny zapach. Widać, że dokładnie myje włosy, jest wydajny i bardzo się pieni, dzięki czemu nie wielka ilość kosmetyku wystarcza na umycie włosów również średniej długości i grubości tak jak moje włosy. Włosy sie nie elektryzują, sa miękkie, gładkie. Sam szampon ułatwia rozczesywanie włosów więc myślę że jest to bardzo dobra alternatywa znanych szamponów drogeryjnych z wyższej półki.



Polecam kosmetyki  GENERA  oraz zapraszam na zakupy do sklepu BELIA.PL gdzie znajdziecie powyższe kosmetyki z których jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona !!!

27 komentarzy:

  1. fajne... tylko sie cieszyc, ze pomagaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny nagłówek:)
    Maska wydaje się być fajna, a cena tylko zachęca do kupna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. opinia szamponu brzmi bardzo interesująco ;]
    fajnie, że ze wszystkich produktów jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten szamponik:) wygląda interesująco i przypomina lata dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo zachęcająca opinia :)
    nigdy nei miałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehehe też jestem najbardziej za CCC, bo też tam kupiłam :D Właśnie miałam dylemat między nr1 a nr2. Ostatecznie wybrałam te bez futerka;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio mam manię na różnego rodzaju maski do włosów :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby ten szampon działał na moich włosach byłby dla mnie wybawieniem :D...
    Z rozdania zaraz skorzytam :) Trzymam juz sama za siebie kciuki :) ! Oczywiście obserwuję, a u mnie gadżet jest po prawej stronie hehe, tylko jestem tutaj nowa i mam cała 1 obserwatorkę :)....

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie mialam z tej firmy nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również :) Ale może warto się zaopatrzeć ?:))))

      Usuń
  11. Wielokrotność wyrazu "polecam" potrafi przekonać chyba każdego ;) Ale całość brzmi faktycznie zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe :) zobaczę co oni tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj mega kusisz na ta maske do wlosow :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear, like this?
    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem Twoim 300 obserwatorem, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompletnie nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. hej... napisz do mnie na maila jak tam po weekendzie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do wzięcia udziału w TAGu - Październik miesiącem maseczek :))

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.youtube.com/watch?v=dkCOQRlLQgw
    to na 100 twoje oczy popatrz na całość i słuchaj co mówi

    OdpowiedzUsuń
  20. myslałam że to twoje ktoś ma takie oczy jak ty masakra

    OdpowiedzUsuń
  21. robie sobie makijaz w arabskim stylu dzienny jak zrobie fajne zdjęcia to pokaze na blogu

    OdpowiedzUsuń
  22. no i nie dodam dziś zdjęć bo program mam nie zainstalowany do aparatu bo całe oprogramowanie kompa zmienialiśmy bo sie wieszał i wolno chodził

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale smakołyki! Pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ty to reklamujesz?bo ponoc we Włoszech to zwykła firma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja to tylko uzywalam.I to w.2012 roku nawet o firmie nie pamietalam.hehe

      Usuń
    2. Oj ja to tylko uzywalam.I to w.2012 roku nawet o firmie nie pamietalam.hehe

      Usuń