MARIZA rozświetlajaca pryzma do makijażu

Dzisiejszy post poświęcę bardzo lubianej przeze mnie rozświetlającej pryzmie do makijażu MARIZA .

Dla odmiany wybrałam pryzmę w odcieniach brązu - wybór okazał się doskonały :)


Czytałam już kilka recenzji na temat pryzmy do makijażu MARIZA tej w odcieniach różu które mnie bardzo zaskoczyły i nie były bardzo korzystne. Podobno wszystkim strasznie się pryzma kruszyła, pyliła itd. Ja nie wiem jak to możliwe jak ja przy mojej pryzmie ani jeden raz nie zauważyłam obsypywania się czy kruszenia kosmetyku. To jest po prostu jakaś mega wielka bzdura, chyba że wersja różowa była zupełnie innej konsystencji w takim wypadku nie mam słów ponieważ jej nie testowałam ! Nakładam kosmetyk pędzlem od firmy  ANNABELLE MINERALS lub standardowym kabuki, które dzięki swojej miękkości nie marnują nie potrzebnie kosmetyku i nie rysuje jej powierzchni .
Pryzma zamknięta jest w fantastycznym, czarnym, matowym opakowaniu które bardzo dobrze się zamyka i otwiera, jednak nie otworzy się nam w torebce sama :) Bardzo estetyczne i eleganckie opakowanie bardzo kusi każdą kosmetykozakupoholiczkę ponieważ w kuferku wygląda bardzo elegancko :) Szata graficzna kosmetyku jest praktycznie znikoma jednak ja dałabym 6 za opakowanie ponieważ wygląda jak kosmetyk z wyższej półki :) Bardzo duzym plusem jest LUSTERKO które nigdy nie jest zbędne :)


Bardzo mi odpowiada fakt, że tej pryzmy jest tak dużo :) 
Mogę się nią cieszyć długi czas - moim klientkom również przypadła do gustu. 
Pryzma posiada złote drobinki które kobietom które nie lubią takiego efektu zdecydowanie odradzam. Osobiście efekt jaki daje pryzma bardzo mi przypadł do gustu...zobaczcie dlaczego:


wg mnie efekt jest bardzo subtelny, nie przerażający, delikatnie rozświetla moja buźkę. 
Pryzma jest bardzo wydajna, ponieważ dosłownie dwa machnięcia pędzlem dają wystarczający efekt. Pryzma nie uczula, nie ma wpływu na pogorszenie stanu cery, nie wysusza skóry i jest bardzo trwała - do 10h na twarzy bez poprawek :)

Pigmentacja kosmetyku jest bardzo mocna, jest to jedne z najlepszych bronzerków jakie do tej pory testowałam i miałam możliwość używania.



Cena: ok 14zł w katalogu MARIZA

 Serdecznie polecam rozświetlającą pryzmę do makijażu MARIZA, głównie za wydajność, jakość oraz efekt jaki daje kompletnemu makijażowi. 

23 komentarze:

  1. Wiesz co, na pewno w którejś z aptek powinnaś dorwać, słyszałam też, że jakaś bloggerka nawet w drogerii je widziała - niestety nie wiem w jakiej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię wszelkiego rodzaju kosmetyki na policzki:) tutaj efekt jest naprawdę fajny i subtelny:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda na Twojej buzi :) taki subtelny, naturalny efekt :)
    niestety nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to za mocny glow :) ale u Ciebie ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kosmetyk :) trzeba sie za nim rozejrzec :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie dostałam tą pryzmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny efekt daje, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda, przypomina mi trochę paletkę od inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny, naturalny:) Pięknie wygląda:) A i cena przyzwoita:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ale efekt jaki widać zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ładnie rozświetlił buzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie wyglada naprawde mimo że na zdjęciu tego nie widac :)

      Usuń
  12. U ciebie wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty Kochana współpracujesz z tą firmą?? Czy jesteś konsultantką??:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt:)
    I cena bardzo korzystna:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  16. ...ale Ty masz śliczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu podlinkowałam u siebie Twój post, bo lepiej niż ja uchwyciłaś efekt na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń