BACKSTAGE + filmik, malutkie zakupki i wymiankiiii :)

Witam,
 
Od jakiegoś czasu pokazuje Wam moje fotki z BACKSTAGE . Nie wiem czy chcecie na nie w ogóle zerkać ale jakoś mam sentyment do nich i cieszą moje oko :) Wiem skromna jestem bardzo :)

Dzisiaj bardzo fotograficzny post, kilka kosmetyków z wymianek i malusienkie zakupki.

Na pierwszy ogień pójdzie BACKSTAGE z przygotowań Agnieszki która jest sąsiadką Justyny Kowalczyk naszej mistrzyni :)...bo to wszystko działo się w KASINIE WIELKIEJ skąd pochodzę i gdzie się wychowałam :)

Z moja pomocą - Kamilka



Ooo..moja ukochana paletka INGLOT


Przed blendowaniem cieni :)

Powyżej filmik z przygotowań Panny Młodej i krótkie streszczenie wesela :)

No to na tyle, współprace z Agnieszką ( Panna Młoda) wspominam bardzo miło, atmosfera niesamowita...i ogólnie rewelacja :)

Pozdrawiam również Mateusza Kiszela z Zakopanego- rewelacyjnego fotografa, dzięki niemu mam właśnie takie oto foteczki, oraz Piotra Gdulskiego - odpowiedzialnego za videofilmowanie :)

http://kiszelaphotography.pl/ 

teraz cos z kosmetyków:

zaległa wymianka z OutsideGlas :) - dziękuję Ci kochana za tak wspaniałe kosmetyki :) POLECAM BLOGERKĘ :)


wymianka z naszą znana juz Dagusią :) Dzięki wielkie za LOTONY - są boskie :)
i teraz 2 kosmetyki które kupiłam w drogerii ASTER :)

1. krem do rak Garnier z gazetki na promocji za 3.99 przeceniony z cos około 8zł
2. Highlighter Essence z Limitki :) Jestem nim zauroczona !!!!!!!!!!!! Kupujcie póki jest !!!!!!!!!!!


 To by było na tyle teraz zbieram sie za komentowanie i zaległości na blogach które obserwuję - wybaczcie że nie do wszykich codziennie zaglądam ale brak czasu i obowiązki w domu zabierają dużo czasu i jak tylko chwilke znajduję to od razu na bloga i ...... nadal jestem z Wami :)

21 komentarzy:

  1. ja uwielbiam Twoje zdjęcia z backstage :D możesz dodawać więcej - przy okazji podpatruję propozycje na makijaż ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah jak mi miło, że CI sie podobają :) jak chcesz to moge cos dla Ciebie zmalować tylko powiedz jaki jest motyw przewodni Twojego wesela :) bo to teraz takie modne :p dzieki za mile słowka :)

      Usuń
    2. Tak, to bardzo teraz modne ! :) motyle, fiolety, róże :D itp itd ! Ostatnio malowałam pannę młodą na motyw pin up !! :D Miała czerwone paznokcie, czerwone steczka, mega krechę, i krótką, rozkloszowaną sukienkę ślubną !
      Fajna ta paletka inglot co 3masz w ręku :D


      Ślicznotko ;**

      Usuń
    3. moty przewodni ? ło matko
      żadnych piesków, kotków czy motylków nie będzie :D i co ja mam teraz zrobić :D

      a tak na poważnie to będzie jesiennie :) tyle wiem na pewno - jeszcze rok więc dopiero na spokojnie u Ciebie podpatruję :)

      Usuń
  2. OO po takiej recenzji to i ja bym sie na taką odżywkę nie skusiła :D
    hmm no na szczęście mi się nic złego nie stało :)
    Fajne foty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panna Młoda ślicznie wyglądała, ogólnie ładne zdjecia z backstage :). i super kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię oglądać Twoje backstage:) świetny makijaż
    super wymiany

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) piękna Panna Młoda :) i czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny makijaż;) Zresztą jak zawsze - wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie panna młoda wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia;)marzy mi się praca wizażystki:) chciałabym być taką profesjonalistką ja ty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardzo podobają Twoje zdjęcia z backstage i z przyjemnością je oglądam :)
    makijaże zawsze są piękne i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądała Panna Młoda :))

    OdpowiedzUsuń
  11. widac ze z Ciebie bardzo mila osoba , robisz bardzo dobrze to co kochasz a to chyba najwazniejsze w zyciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Ci bardzo za tak miłe odczucia wobec mojej osobby :) szczerze Ci powiem ze uwielbiam malowac i kocham to ponad zycie :) a pwoiedz mi kochana Ty prowadzisz bloga? b o nei moge wjśc do Ciebie i pokomentowac cokolwiek ;(

      Usuń
  12. Bardzo lubię takie zdjecia backstage:D Panna Młoda wyglądała ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam oglądać backstage'owe zdjęcia - bardzo dobrze mi się kojarzą! :)) Masz talent kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie malujesz a pozatym sama jesteś śliczna że aż miło by mi było z taką wiżażystką współpracować podczas przygotowań mojego ślubu :D

    cieszę się że paczucha doszła cała- bo nie miałam w co owinąć i wrzuciłam na ryzyko ale ufff udało się :) buziaki ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądała panna młoda i piękny makijaż bardzo jej pasował... filmik też boski całe wesele musiało być udane...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja Ci pięknie dziękuję, cała przyjemność po mojej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt koncowy makijazu przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń