Gąbka KONJAC z Czerwona Glinką

Od dłuższego czasu mam zaszczyt testować kosmetyki przeznaczone głównie do pielęgnacji skóry. Oglądając kilka naprawdę godnych polecenia programów których tytuły oczywiście nie zapamiętałam, doszłam do wniosku, że naprawdę odpowiednia pielęgnacja skóry może doskonale odżywić i odbudować nasza cerę.
Na przekór niechętnej postawie wobec dbania o skórę mojej twarzy, Pani Patrycja ze sklepu Organeo.pl jak już wiecie przesłała mi kilka produktów do testowania i w tym właśnie Gąbkę KONJAC o której opowiem Wam kilka słów.


Od producenta: 

Gąbka Konjac z Czerwoną Glinką jest stworzona dla cery suchej i wrażliwej. Skóra staje się nawilżona i pełna blasku. Mycie twarzy gąbką konjac to bardzo przyjemny i delikatny masaż twarzy. Używanie gąbki Konjac może uzależniać:) 



Troszkę teorii...

Konjac to korzeń rośliny znanej i cenionej w Japonii od ponad 1500 lat ze swoich właściwości odżywczych i zdrowotnych. Już od VI wieku n.e. stosowany był z powodzeniem w medycynie.  
Włókna byliny Konjac posiadają naturalne właściwości nawilżające, a także posiadają przyjazny na skóry odczyn zasadowy, dzięki czemu zapewnia skórze optymalny poziom pH oraz z łatwością usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum.

Unikalna struktura włókien Konjac przypominająca sieć sprawia, że gąbeczka delikatnie masuje skórę podczas mycia pobudzając przy tym krążenie krwi i regenerację oraz powstawanie nowych komórek.


MOJA OPINIA :


Gąbkę KONJAC używam od miesiąca więc mam już o niej wyrobione zdanie które Wam przekażę :)



Wielkość/kształt :

Gąbka jest swoim kształtem przypomina połowę kuli czyli po prostu z jednej części jest wypukła  - idealnie dopasowująca się do kształtu dłoni, z drugiej płaska. 

Wymiary: 8cm x 3.5cm

100% naturalna gąbka
100% wolna od sztuczny barwników
100% bez konserwantów
100% biodegradowalna
Przyjazna środowisku
Naturalnie nawilżająca


Skład: 

97% woda i 3% błonnik roślinny


Zastosowanie :

Do użytku zewnętrznego, podczas codziennej pielęgnacji skóry twarzy .


Działanie : 

Efekty działania gąbki są już zauważalne podczas 3-4 dnia używania. 


Gąbka z Czerwoną Glinką przeznaczona była do cery suchej jaka właśnie ja posiadam i za zadanie miała oczyścić i tym samym nawilżyć moja cerę. Sprawdza się w swoim zadaniu znakomicie. Cera stała się nawilżona - wszelkie uczucia "ściągania" zniknęły w mgnieniu oka, skóra jest jędrna, miękka nie wygląda już na zmęczoną. Dzięki gąbce KONJAC moja skóra nabrała blasku i wygląda na dużo zdrowszą. 


Kwestia oczyszczania również musi być poruszona.

Czytałam kilka opinii z których wynikało, że w trakcie mycia twarzy przy użyciu tej gąbki niektóre osoby używały dodatkowo swoich ulubionych kosmetyków do oczyszczania. Ja jestem jednak tego zdania, że gąbka sama w sobie posiada właściwości oczyszczające i zbierające zanieczyszczenia, a więc stosowanie dodatkowych kosmetyków jest w tym przypadku zbyteczne, ponieważ gąbka po namoczeniu raz, że zwiększa swoją objętość i dodatkowo pęcherzyki powietrza wydobywające się z wnętrza gąbki przenoszą właściwości myjące na skórę , czyszcząc i pielęgnując ja aż do głębokich warstw skóry bez użycia mydła czy mleczka do demakijażu.
Zauważyłam również że gąbką przyczynia się do zwężania porów i tym samym zmniejsza wydzielanie się sebum. Na moim nosie, brodzie i czole czyli w strefie T nie powstają już zaskórniki i wągry - a więc właściwości oczyszczające są kolejny raz potwierdzone. 
Gąbka sprawia również, że buźka staje się gładka i starannie wypielęgnowana. Zawartość Czerwonej Glinki bardzo korzystnie wpływa na pH skóry i tym samym cera staje się odprężona i naprawdę czysta.
Zdjęcie powyżej prezentuje gąbkę Kojac przed namoczeniem i po namoczeniu.
Trwałość gąbki:


Używam gąbki KONJAC od miesiąca i nie zauważyłam żadnych zmian, żadnych pęknięć, naderwań, naturalnego rozkładania się. Po prostu jest to bardzo dobry jakościowo produkt i w 100% naturalny.





Przechowywanie gąbki:


Ja swojego KONJAC'a przechowuję głównie w sypialni gdzie mam dostęp do wentylacji ( z okna ) i gąbka nie ulega samoistnemu rozkładaniu się i tym samym jej żywotność jest dłuższa. 
NIE WOLNO PRZECHOWYWAĆ GĄBKI W ŁAZIENCE !!!!! Wilgoć powoduje że gąbka się niszczy i pleśnieje !!!

Gąbki KONJAC dostępne są w Rossmanie w cenie 15zł ?

Owszem, czytając inne recenzje i opinie na temat gabki KOJAC w Rossmanie,mogę stwierdzić tylko że nie są to orginalne podukty naturalnego pochodzenia. Ich żywotność jest bardzo krótka, szybko "łapie" ich pleśń i gniją. Bardzo szybko również ulegają degradacji i pęknięciom. Ogólnie ponad 80% zrecenzowanych rossmanowskich gąbek są negatywnej oceny ze względu na trwałość oraz znikome działanie gąbki. Jest to po prostu zwykła gąbka bez żadnych dodatkowych właściwości myjących i pielęgnujących.




PODSUMOWUJĄC :


* gąbka nie podrażnia
* nie zawiera barwników i sztucznych dodatków
* pobudza krążenie krwi
* zapobiega zanieczyszczeniom skóry
* przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi
*  idealnie oczyszcza skórę

Ogólnie polecam ten produkt, i naprawdę cena 38zł za taka jakość jest niczym w porównaniu z gąbkami KOJAC dostępnymi w sieciowych drogeriach stacjonarnych .

Link do gąbki:
Gabka KONJAC, kliknij tutaj !

Zapraszam również na zakupy do sklepu ORGANEO.PL  
jeżeli potrzebujesz kosmetyków 100% mineralnych !!!


15 komentarzy:

  1. Miałam Konjaca z Rossmanna, ale podejrzewałam go o wysyp na mojej buzi, więc wyrzuciłam. teraz wiem, ze on nie był sprawcą :) ale z rossmanna juz nie kupię. następna gąbeczka będzie właśnie z jakiejś lepszej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja!!
    Myślałam, że to ta sama gąbka co w Rossmannie tylko, że z jakimś dodatkiem.
    A tu taki fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rosmanowska mnie nie przekonala to ta pewnie tez nie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ta z rossmana ale jakos rzadko jej uzywam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ... ciekawa ta gąbka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kuszą mnie póki co wcale :P nie miałabym gdzie trzymać

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tą z Rossmanna i byłam zachwycona ;) tą też bym nie pogardziła ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo proszę, oto link do butów: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3233103
    Zostały tylko czarne, dwie ostatnie sztuki, może trafię w Twój rozmiar :) Czarne prezentują się nawet lepiej niż carmelowe, zachęcam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze tej gąbki, ale może się skuszę, bo recenzja bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że po weekendzie powiększę trochę asortyment i wystawię jeszcze kremowe, nieco jaśniejsze :) Może też Ci wpadną w oko :) Dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  11. JA jeszcze nigdy nie stosowałam takich gąbeczek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, nawet nie wiedzialam o istnieniu takiej gąbki, wyglada ciekawie i ogolnie jest interesujaca. Bede musiala wyprobowac o ile sa do cery mieszanej/tlustej.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam tylko tą Rossmannową, ale teraz mam ochotę na tą z glinką! namówiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń