L'oreal Nude Magiqe BB Cream

Jak ja nie lubię poniedziałków - tak twierdziłam chodząc do szkoły. Dzisiaj poniedziałek dla mnie to jeden z najlepszych dni tygodnia...jeszcze jak pogoda dopisuje , to już całkiem można oszaleć z radości :)

Zacznę od mojego dzisiejszego makijażu :


Jakiś czas temu, otrzymałam paczuszkę od mojej przyjaciółki która na stałe mieszka w Irlandii. Jej zawartość poznacie małymi kroczkami i zobaczycie że fajnie jest mieć dobre koleżanki :)

A teraz przedstawię Wam mojego ulubieńca - BB KREM od Loreala !





NEW!  L'OREAL Nude Magique BB Cream

Słowo od producenta:

L`Oréal Nude Magique BB Cream nawilża przez długi czas skórę i nadaje jej naturalny blask.
Sekret tkwi w kapsułkach z pigmentem, który dopasowuje się do tonu skóry i nadaje jej naturalny wygląd.
Krycie od lekkiego po średni.
Występuje w dwóch odcieniach: do jasnego i średniego tonu skóry.

__________________________________


Jak już pisałam krem pochodzi z Irlandii więc nie wiem czy jest już dostępny na Polskim rynku kosmetycznym czy jeszcze nie.

Wizualnie krem bardzo przypadł mi do gustu. Biała tubka zakręcana metaliczno-fioletową zakrętką, fajne metaliczne napisy, kilka ważnych informacji które od razu rzucają się w oko i gigantyczne w porównaniu z całą tubką literki "BB"  - tak żeby każdy zapamiętał że to jest właśnie krem BB :)



Krem od Loreala, nie jest to oryginalny azjatycki BB krem, jednak bardzo przypadł mi do gustu dosłownie pod każdym względem.

Otóż kwestia samego opakowania nie ulega dyskusji, jest estetyczna i bardzo mi się podoba. Chwalę sobie ten "dziubek" :) którym wydobywa się krem ponieważ, krem sam nie wypływa z tubki, tylko możemy sobie same dozować jaka ilość kremu jest nam potrzebna do pokrycia całej twarzy :)

Jak można zauważyć, konsystencja kremu jest dość wodnista w kolorze przybrudzonej bieli z zauważalnymi gołym okiem mikropigmentami które po roztarciu na skórze całkowicie się rozpuszczają tworząc jednolity kolor co można zauważyć na zdjęciach .

Krem Nude Magiqe po kontakcie ze skórą, tworzy praktycznie niewidzialną powłokę dopasowującą się do koloru skóry. Jest to wg mnie bardzo duża zaleta, ponieważ ja sama czasem jestem typowa bladolicą a czasem oliwką :)
 Krem bardzo ładnie kryje drobne i czasem nawet większe niedoskonałości które są generalnie na każdej skórze, jest to " photoshop w kremie " :) Nawiasem mówiąc fajny byłby taki krem co miałby właściwości photoshopa - ale bym była szczęśliwa ... a jaka piękna :)
 Loreal stworzył dosłownie dwa odcienie tego kremu , pierwszy bardziej do cery typowo słowiańskiej a drugi dla posiadaczek cer opalonych - nawet przez solarium. Ja posiadam wersje dla cer słowiańskich mimo , że moja cera należy do żółtawych odcieni.
Cera po aplikacji tego kremu jest lekko rozświetlona, ujednolicona, bez tłustych partii( ja mam cerę sucha). Wielki Plus za brak wysuszania, niepodkreślanie suchych skórek oraz nawilżanie.

Jest jedna sprawa która może go zdyskwalifikować, otóż jak zauważyłam krem w ciągu dnia troszkę ciemnieje - mi to nie przeszkadza ale jak ktoś jest wybitnie blady to może go to troszkę denerwować.

Ogólnie ciekawy produkt za cenę nie wiem jaka bo go dostałam :)
cena w Irlanii około 13 Euro

POLECAM !!!




49 komentarzy:

  1. Ale pięknie pomalowane oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za oko! pięknie wygląda :) ciekawa jestem jak BB sprawdziłby się u mnie. Ogólnie przymierzam się do zakupu pudru mineralnego, bo mam ostatnio problemy z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny makijaz :) a tego bibika rowniez sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz Ty, zaciekawiłaś mnie tym bb kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki ciekawy ;) pragnę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj o tym że ciemnieje to słyszałam :) dla mnie to jest mega dyskwalifikacja ;pp nie cierpie tego .. niestety. A szkoda, bo jak mówisz "photoshop" w kremie by mi się przydał :D
    Kształt oczka masz piękny :) Cudownie podkreśla go ten makijaż :)
    ehh i marze o takich brwiach jak Ty masz (;

    ..Ja tez wierz w to że się spotkamy :) Czuję że szybko złapałybyśmy dobry kontakt :)
    Dziękuję za Wszystkie miłe słowa ;* Jak zawsze miło mi się robi kiedy je czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, ale ja jestem z tych wybitnie bladych...
    Fajny makijaż i przecudne brwi!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne brwi i pieknie wykonany makijaz oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż! uwielbiam połączenie beż, brąz i złoto :)
    a kremik wydaje się być świetny! szkoda tylko, że go nigdzie w Polsce nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż cudowny :)

    ten BB sobie na bank kupię ;)

    a paczucha doszła dziś bo musiałam odebrać z poczty bo moja listonoszka mimo iż byłam w domu cały dzień nie wiadomo czemu zostawiła awizo ;/


    dziękuję za cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się ze paczka doszła...Twoja tez jest rewelacyjna...pokaząłam ja w poprzednim poście :)

      Usuń
  11. Wow, love the eye look...it's dramatic but wearable. I love the color this bb cream changes too! Hope you get a lot of use of it! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brąz i złoto - świetne makijażowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny makijaż.:) Pięknej kreski zazdroszczę - kompletnie nie umiem takiej perfekcyjnej robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo......zapraszam , naucze Cie malowac moja nieprecyzyjną kreskę :)

      Usuń
  14. też lubię poniedziałki:)
    podobny do tego bb miał krem avon, ale mnie niestety podrażniał oczy i strasznie łzawiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Avonu nie wiele rzeczy lubię :)

      Usuń
  15. Makijaż jest piękny, masz talent!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. brwi zdecydowanie zazdroszczę! ;) a makijaż bardzo w moim stylu, lubię beżyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah jakie te moje brwi widze popularne są :) az mi glupio i zaczne je kochać :)

      Usuń
  17. Śliczny makijaż :) Brwi masz świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż - śliczny!
    Bardzo lubię takie kocie oczy. i jakie brwi!

    Do tych BB kremów różnych firm nie mogę się przekonać. Pewnie pozostanę przy minerałach, dobrze mi służą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. teraz chyba jest osdnośnik do bloga, prawda? ;) daj znać. dzięki wielkie za podpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż!:)Chciałabym mieć tak wyregulowany brwi jak Ty:)
    A jeśli chodzi o krem BB od L'Oreala, to pierwszy raz o nim słyszę, więc chyba w Polsce raczej go nie dostanę...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję kochana za tak miłe slowa - nie sądziłam ze komukolwiek sie moje brwi spodobaja :)
      chyba faktycznie tego kremu w PL nie ma...ciekawa jestem kiedy wprowadza go na nasz rynek :)

      Usuń
  21. A mi wszystko się podoba: i makijaż i brwi i rzęski :) Ja ze swoimi brwiami jeszcze walczę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wymiękłam... w zakładce "o mnie" powinno być już niby udostępnione, ale się nagimnastykowałam i chyba nic z tego nie ma ;) będę Ci w każdym komentarzu link wrzucała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie przepadam za kremami BB... Kochana, jakie Ty masz piękne brwi! Sama robisz, czy kosmetyczka?

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny post, wszystko fachowo opisane! uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za miły komentarz i chęć obserwowania, jednak tuż po tym jak napisałaś, mój blog został zablokowany (nie wiem, dlaczego) i nie dodało Cię do obserwujących - to tak, gdybyś jednak chciała go śledzić.

    Mnie z kolei bardzo podoba się Twój blog. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajniutki makijaż:-) Masz piękne oczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyróżniłam Cię kochana ♥♥ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pod wrażeniem jestem :) Cudownie oko wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great make up, I love the colors you used and you mixed them to perfection, it looks especially good on you. You are really talented and have pretty features! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana zajrzyj koniecznie na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu znów będę mieć do ciebie prośbę. Chciałabym prosić cię o zrobienie nowego baneru jeśli tylko znajdziesz czas. Proszę odpisz czy jest taka opcja.

    OdpowiedzUsuń
  32. makijażem jestem zachwycona :D prześliczny jest :) a ten kremik BB muszę koniecznie spróbować bo zapowiada się lepiej niż ten z maybelline który miałam okazie testować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń