Make Up Art + postanowienie !

Witam serdecznie ,
dzisiaj przedstawię wam makijaż z cyklu Make Up Art . W prawdzie to nic nowego , ponieważ większość makijaży jakie publikuję nie są na wyjście tylko bardziej sesyjne - o ile mogę je tak nazwać.
Uwielbiam kolory na powiekach, na ustach, na ubraniach - kocham to mimo że sama wolę bardziej stonowane kolory.

Doznałam natchnienia i postanowiłam co jakiś czas publikować makijaże właśnie typowo sesyjne które będą widniały z etykietą Make Up Art na moim pasku bocznym, a te które będę traktowała, że można się w nich pokazać do ludzi :) będę oznaczać Makijaż wieczorowy . Planuję wielkie zmiany na blogu, a czy je wprowadzę w życie to jest wielka niewiadoma :)

Jak może zauważyłyście od jakiegoś czasu co chwile zmieniam banner, i ciągle mi w tym banerku czegoś brakuje. Wczoraj dodałam baner w brązach i znów jestem sceptycznie do niego nastawiona :)
Jeżeli macie ochotę to wypowiedzcie się w tej sprawie, wszelkie sugestie mile widziane, nawet te bardzo krytyczne :)

a teraz pokażę makijaż który wg mnie jest twarzowy, może troszkę nie na wyjście codzienne ale uważam, że nie ma w nim nic też takiego co nie pozwoliło by na wypróbowanie tego makijażu-oczywiście jeżeli przypadnie Wam do gustu :)
Jak widać mam zielone oczy i turkus jeszcze bardziej podkreślił moje tęczówki. Mawiają że lepiej nie nakładać cieni w kolorze tęczówki lub w jej tonacji...a ja zaryzykowałam i oto efekty :)


Mam zamiar również przeprowadzić akcję skierowana dla moich włosów : Wytrzymać z odrostami :) ponieważ jak wiecie są rozjaśniane i zniszczone i chyba nie ma dla nich już ratunku ze strony kosmetyki tylko właśnie duże, gigantyczne odrosty i ścięcie tego co jest już nie do naprawienia. Nie wiem czy wytrwam, ponieważ postanowiłam że do stycznie nie będę farbować i rozjaśniać. Odrost już mam w wielkości około 4cm, a nie farbowałam od sierpnia lub końca lipca - nie pamiętam dokładnie. Włosy wolno mi rosną bo są zniszczone i osłabione, ale ja się nie poddaję, muszę mieć długie włosy i mam nadzieję że będę :)

Jeżeli macie ochotę zregenerować swoje włoski przed następnym latem, możecie dołączyć do mnie :) Wiem że to idiotyczny pomysł ale taki mi utkwił w głowie i tak musi być :)

33 komentarze:

  1. makijaż super, życzę powodzenia w wytrwaniu, ja muszę farbować, jakbym nie musiał to bym tego nie robiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż jak zawsze:)Kochana z tymi wlosami to Ci współczuje. Miałam podobny problem jak Ty;/

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaz przesliczny:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie wydobył kolor tęczówki. Ciekawy makijaż, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. co do włosów zycze wytrwałości ja wytrzymałam 4 miesiace i nie dalam rady wiecej:P
    Makijaz to co ja bede mowic piekny jak zwykle ,jak najbardziej bym tak wyszla na wieczorna kolacje z ukochanym np';)

    co do ogolnej oprawy bloga sama mysle nad stworzeniem czegos co bedzie mi sie podobało ale jakos brak weny;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż :)
    ok. 3 lata temu zrobiłam moim włosom prezent i ścięłam je bardzo krótko,
    wpierw na bob-a, a po tygodniu już zupełnie krótko,
    szczerze nie żałowałam tego kroku, ale to duża zasługa fryzjerki,
    teraz zapuszczam może w tym wytrwam i dobiją w końcu do pasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż śliczny!
    mam nadzieję, że wytrwasz w swoim postanowieniu co do włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, na jakąś imprezkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny makijaż kochana ♥ wyglądasz jak laleczka:)

    no i życzę wytrwałości w dążeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż! Zresztą jak wszystkie Twoje pozostałe makijaże:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam akcje z moimi włosami od 10 lat staram się zapuścić i już tym razem się zaparłam że nie dotkną ich nożyczki przez całą zimę ukryje sie pod czapkami i kapturami dam rade

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jest rewelka !! Cudowny !! Ten kolor na środku powieki który rozjaśnia cąły make up jest rewelacyjny!! ;* Cudo moja ślicznotko ;*

    Wytrzymaj Gosiu, proszę !! Ja miałam identycznie !! Również miałam rozjaśniane blond włoski !! Wytrzymałam tak długo, że chyba już było ponad 10 cm i wtedy zafarbowałam na mój naturalny kolor i tak już zostawiłam. Teraz farbuję od czasu do czasu ale już nigdy rozjaśniaczy !:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejo, musze wytrzymac musze, od lipca praktycznie nei farbuje i nawet nie mam na to ochoty, wiec moze wytrwam hehee musze je zregenerować..ale czy sie to uda to sie okaze :) ale dzieki za wsparcie :**:*:*:*:*:*:*:*:*

      Usuń
    2. Będę trzymać kciuki!! ;*

      i wiesz coo ? :D Właśnie że wstawiłam nowy post !! haha dokładnie w momencie jak skomentowałaś :)))) My chyba się jakoś wyczuwamy :)hehehehe

      Usuń
  13. blondynka i oczy pomalowane na niebiesko? to lubię :*
    wyglądasz rewelacyjnie, dodaje do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż jak zawsze uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana uroczy makijaż!:)) I love it;)
    oh i bardzo mi się podoba Twój nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No makijaż bardzo ładny :)
    Wytrwałości w postanowieniu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż
    ja dzielnie zapuszczam włosy, efekty dziś pokazałam
    tęsknię za rudym, ale na tym kolorze strasznie widać odrost
    tymczasem teraz włosów nie farbowałam już 2 mce i jak widać na zdjęciach, kolor spokojnie mogłbym jeszcze trzymać

    OdpowiedzUsuń
  18. a no z niektórymi naprawdę sie zzylam szkoda ze do niektórych mam daleko. nie zapomnialam:) notki wszystkie czytam na bierzaco tylko często nie mam sił napisać komentarz a nie chce pisać standardowego "ładnie":) obiecuje poprawe:) jeszcze tydzień ciężki praca szkoła a potem mam nadzieję będę miec luz w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudny a oczy sa strasznie "hipnotajzing" :D

    OdpowiedzUsuń