Makijaż fiolet & brąz i BONUS paczuszki !!! Zapraszam !

Witam, witam Drogie Panie,
po weekendowej przerwie znów do was powracam. Weekend miałam bardzo pracowity...jak znajdę czas to dodam fotki klientek :)

Wczoraj impulsem inspiracjii zrobiłam sobie makijaż który już Wam prezentuję :)

Makijaż jest bardzo twarzowy, idealny na wieczorne wyjścia. Fiolet bardzo dobrze komponuje się z zielonym kolorem tęczówki, czyli makijaz idealny dla zielonookiej blondynki :)

W tamtym tygodniu wygrałam na FunPages Kliniki Handsomemen spray ułatwiający rozczesywanie włosów i zwiększający objętość.

Ja otrzymałam 30ml tego kosmetyku i już po pierwszych kilku użyciach mogę o nim kilka DOBRYCH słów powiedzieć.

Otóż spray ma bardzo gęsta konsystencję we flakoniku i myślałam, że będzie przez to mało wydajny, jednak kiedy chciałam wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku, spray jak by zmieniał konsystencję i staje się prawie lejąca cieczą - czyli jednak jest bardzo wydajny i będzie mi służył przez jakiś czas.

Zapach kosmetyku jest obłędny , typowy zapach dla kosmetyków z wyższej półki - tzn. ja zaliczam ten kosmetyk do tych bardziej luksusowych :)


Spray ten spełnia również funkcję odżywki.
W swoim składzie zawiera eukaliptus, cynamon – znane z właściwości ściągających i dostarczających objętości
górna faza – miks silikonów natychmiast ułatwia rozczesywanie
dolna faza – powoduje odczuwalne zwiększenie objętości .

W składzie znajdują się m.in.  :
Panthenol - składnik szamponów i odżywek, odpowiedzialny za zmiękczenie i nawilżenie włosów,
Glycolic Acid - odpowiedzialny za połysk włosów
VP/VA Copolymer - w preparatach do pielęgnacji włosów jako substancja kondycjonująca - wygładza i zmiękcza włosy. Także w preparatach do stylizacji - utrwala fryzurę i kondycjonuje włosy. Substancja filmotwórcza - tworzy na powierzchni włosów film, który ogranicza ucieczkę wody, dzięki czemu odpowiednio nawilża. Nadaje połysk włosom, przedłuża trwałość kosmetyków.
Barwniki
Silikony
Substancje zapachowe które nie maja wielkiego wpływu na nasze włosy.
Skład jest bardzo bogaty, więc zapraszam do szczegółowej interpretacji składu do internetu :)



Spray ma za zadanie m.in. wygładzić nasze włosy, nadać im większej objętości, ułatwić rozczesywanie oraz w pewnym stopniu odżywić włosy.
I w tym przypadku mnie nie zawiódł.
Mała ilość kosmetyku nałożona na włosy, zaraz po wysuszeniu daje oszałamiające efekty.
Rozczesywanie - jeszcze mokre włosy można rozczesać palcami bez użycia szczotki czy grzebienia, nie niszcząc tym samym włosów i nie łamiąc końcówek.
Odżywienie - włosy są w pewnym stopniu odżywione i wyglądają na bardzo zdrowe. Stały się lśniące i wygładzone.
Większa objętość - włosy zaraz po wysuszeniu nabrały objętości, są zdycyplinowane. Ja jestem posiadaczka naturalnie prostych włosów i po użyciu tego sprayu prostownica już w ogóle nie jest mi potrzebna - i stosowałam go również. na włosach falowanych mojej klientki i mogę również powiedzieć, że spray w podobny sposób reaguje na włosy falowane/lekko kręcone.


Ogólnie spray jest idealnym kosmetykiem dla niesfornych włosów, wymagających dyscypliny. Polecam  do indywidualnego stosowania i profesjonalnej stylizacji  w salonach fryzjerskich.


Dzisiaj również otrzymałam paczuszkę od glamourka89, w której był antybakteryjny tonik ochronny na bazie srebra , który otrzymałam w ramach testowania. Mam miesiąc na przetestowanie tego kosmetyku który od razu przypadł mi do gustu :)





Dziękuję Ci kochana za ten tonik, już od dzisiaj go testuję :)

Pozdrawiam
Addicted to make up !






27 komentarzy:

  1. Śliczne kreski.
    Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny makijaż kochanie moje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to co robisz ze swoimi kosciami policzkowymi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, kreski baardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż boski! myślę, że te kolory mi też by pasowały :) szkoda tylko, że tak nie umiem się ładnie pomalować..
    spray ułatwiający rozczesywanie wygląda ciekawie. przydałby mi się taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spray do rozczesywania włosów jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piekny - jestem zachwycona kolorami :) nie kazdemu pasuja fiolety i roze... :) zapraszam do mnie zrobilam recenzje na temat podkadow sypkich annabelle minerals

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, te kolory rzeczywiście są bardzo twarzowe:) Piękny, niby kolorowy a jednak subtelny makeup:))

    Uwielbiam takie spraye do rozczesywania włosów:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeeny, ależ Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny i mocny makijaż :) pewnie bardzo się napracowałaś !

    OdpowiedzUsuń
  13. wow pieknie tu! cudowne kolorki...masz dziewczyno talent..ja jakos tylko brązy i brązy;-)
    cudnie
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. podobno już są w Rossmannie, ale ja nie byłam to nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam makijaże w fioletach :) w sumie mam zielone oczka więc zapewne dla tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pasuje Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż jak zawsze przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż jak zawsze świetny, w ogóle nie powinnam zaglądać do Ciebie, bo uświadamiam sobie jakim beztalenciem jestem w malowaniu :D niesamowicie ciekawi mnie ten tonik, nie mogę się doczekac recenzji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooo objętość to by moim włosom się przydała ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem zielonooką blondynką, a w każdych innych kolorach poza brązem wyglądam fatalnie.. ;(
    jednak muszę przyznać, że masz do tego talent! w życiu nie wykonałabym tak perfekcyjnego makijażu!
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak bym mogła ci go zabrać mój jest uroczy a twój kapitalny. Uwielbiam patrzeć na twoje makijaże nigdy mi taka kreska nie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  22. ja ostatnio strasznie polubilam fiolet w makijazu :D mega mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiek super :) i bardzo przyjemnie się czyta :*

    OdpowiedzUsuń