Pielęgnacja mojej skóry - testowanie produktów od sklepu ORGANEO.PL

Witam Was serdecznie po bardzo ( dla mnie) długiej nieobecności na blogu.
Bardzo za Wami tęskniłam i dopiero dzisiaj znalazłam chwilkę czasu aby dodać nowego posta do którego przygotowywałam się już dłuższy czas. Duża motywacja do napisania tego posta była podjęta współpraca ze sklepem ORGANEO.PL .
Wiele razy na blogu pisałam że mam cerę skłonna do alergii, dlatego też nie każdy kosmetyk będzie mi odpowiadać i spełniać się w swojej roli.
Jakiś czas temu uzależniłam się od solarium ! - wiem błąd życiowy w skutkach nie odwracalny :( no ale po fakcie to jak zwykle wymądrzać się mogę :)
Otóż jak wiecie solarium szybko uzależnia i jeszcze szybciej niszczy skórę. Dlatego ciesze się , że nie należę do osób chorych na TANOREKSJĘ i w porę opuściłam wspaniałe kabiny z UV !
Skóra stała się wiotka, przesuszona, powstawały zmarszczki, przebarwienia a w późniejszym czasie plamy   - naprawdę nie wyglądało to bardzo tragicznie ale i ładnie też nie.
Postanowiłam opuścić solarium i zacząć dbać o swoją buźkę. Z pomocną dłonią w tym momencie przyszła mi P. Patrycja ze sklepu ORGANEO.PL   .

W poście prezentującym produkty do testowania przedstawiłam co otrzymałam, mianowicie:

*gąbkę KONJAC,
*mydła lawendowe o które również walczycie,
*olejek Arganowy,
*miniaturki kosmetyków PUKKA

Do regeneracji mojej zniszczonej cery przyczyniły się 3 główne kosmetyki: mianowicie:


Gąbeczka była dla mnie czymś nowym, czymś z czym nigdy nie miałam do czynienia. Początkowo miałam mieszane uczucia na temat takich kosmetyków-akcesoriów . Po pierwszym stosowaniu widać było efekty. Skóra stała się nawilżona,nie czuję już ściągania na twarzy a co najważniejsze znikają mi wągry!!! na nosie i na całej twarzy - jest to dla mnie  FENOMEN w oczyszczaniu skóry !
 http://organeo.pl/product-pol-1242-Gabka-Gabka-Konjac-z-Czerwona-Glinka-cera-sucha-i-wrazliwa.html




Kosmetyk jest bardzo wydajny co jest wg mnie bardzo ważną zaletą. Używałam go codziennie rano i wieczorem po wcześniejszym oczyszczeniu twarzy gąbką KONJAC , a zużycie jak możecie sami zauważyć jest znikome. Kosmetyk wmasowywałam okrężnymi ruchami w skórę twarzy do momentu aż cały olejek zostanie wchłonięty i nie pozostanie tłusty film.
Stosowałam już kilka olejków arganowych ale ani jeden nie sprawdził się w swojej roli i domniemam że w poprzednich olejkach arganowych , zawartość olejku była bardzo znikoma ponieważ efektu było brak. W tym przypadku olejek arganowy jaki jest dostępny w sklepie ORGANEO.PL bije wszystkie poprzedniki i zajmuje I miejsce w rankingu moich olejków arganowych.

http://organeo.pl/product-pol-1013-EFAS-Olej-Arganowy-butelka-plastikowa-spray-50-ml.html



Krem PUKKA jest to krem głęboko nawilżający przeznaczony do cery suchej i normalnej. Stosowałam go po umyciu twarzy Gabką KONJAC i aplikacji oleju arganowego ! Efekt jest niesamowity. Skóra jest bardzo głęboko nawilżona, promienna, wygładzona, zmarszczki mimiczne i te powstały podczas wizyt na solarium zniknęły praktycznie całkowicie -  a stosuję te kosmetyki może od 10 dni i taki efekt - co będzie jak zużyję całkowicie te kosmetyki - będę miała najpiękniejszą cerę w okolicy :)

 http://organeo.pl/product-pol-1204-Pukka-Gleboko-Nawilzajacy-Krem-na-Dzien-z-kwiatem-neroli-i-maslem-shea.html














Reasumując, kosmetyki które otrzymałam od ORGANEO.PL sa naprawdę bardzo dobrej jakości. Nie spodziewałam się że w tak szybkim czasie rezultaty ich stosowania będą widoczne i tak bardzo zadowalające  !!!! Polecam te kosmetyki każdej kobiecie ! DLACZEGO?
Już odpowiadam....
Każda kobieta chciałaby być wiecznie piękna i młoda - a żeby osiągnąć chociaż w minimalnym stopniu swoją młodość na długie, długie lata niestety lub stety należy zainwestować w swoją urodę i na drogę nam wychodzą właśnie powyższe kosmetyki które można stosować w każdym wieku i które naprawdę dają zadowalające efekty. Moja opinia nie jest wynikiem nacisku ze strony sklepu  - jest to po prostu moja subiektywna i prawdziwa opinia na temat kosmetyków które stosuje i które jak żadne do tej pory przyniosły efekty w szybkim czasie. Gorąco polecam zakupy w sklepie ORGANEO.PL a szczególnie zakup tych właśnie kosmetyków.

Więcej informacji na temat powyższych akcesoriów i kosmetyków znajdziecie na stronie producenta oraz śledząc moje następne posty.

Przypominam rownież o konkursie gdzie do wygrania są LAWENDOWE MYDEŁKA MARSYLSKIE!!!

http://gosia-makeup.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-organeopl.html


19 komentarzy:

  1. już dodałam... może ty wykonaj taki arabski makijaż w pełnej okazałości... i fajny ciekawy post dodałaś przeczytałam w całości

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo opinii o tej gąbeczce i coraz bardziej chce ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się nad kupnem tej gąbki. wiele dobrych opinii na jej temat słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kremik:) ja potrzebuję dużo nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  5. solarium moze byc zabojcze, dlatego unikam jak ognia :P pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gąbeczkę konjac miałam w zwykłej wersji - świetna sprawa :)


    nominowałam Cie do So sweet blog award :

    http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/2012/10/ile-warta-jest-moja-twarz-nominacja-do.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam na solarium i widząc, jak teraz narzekasz, tym bardziej nie żałuję... A gąbka kusi ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba muszę poszukać gdzieś tej gąbeczki, bo tyle pozytywnych opinii o niej czytałam, że muszę się wreszcie za nią rozglądnąć ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio czytałam o tych kosmetykach Pukka, ciekawa jestem recenzjki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam gąbkę konjac z rossmanna. Fajna sprawa z tą gabeczką. Lubię jak tak przyjemnie masuje twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. AH dziękuję że pytasz kochana- jest super ;) i już będę częściej ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio właśnie u nich byłam i patrzyłam na krem PUKKA, bo coś nowości mi brakuje, w takim razie czekam na recenzję :)

    Aj, bingo! Trafiłaś w sedno, wysyłanie próbek przez firmy to jednak swoiste oszustwo :/

    OdpowiedzUsuń
  13. pukką mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ten krem naprawde..nie jest to oszustwo......sama jestem w szoku ze krem tyle potrafi zdziałac :)

      Usuń
  14. Ciekawie brzmi Twój opis kremu, tylko jego cena trochę wysoka, ale skoro tak dobrze działa to chyba wato

    OdpowiedzUsuń
  15. twoja recenzja strasznie kusi na te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. juz sie zglosiłam do konkursu :) ale przeglądałam sklep organeo.pl i psiadaja fajny asortyment :) szczesciara ze podjełas z nimi współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gąbki są świetne, a produkty PUUKA mogą być, wole ich herbaty:)

    OdpowiedzUsuń