Wyniki konkursu z ORGANEO.PL

Witam serdecznie, w tym oto momencie pragnę ogłosić wyniki konkursu zorganizowanego wspólnie ze sklepem ORGANEO.PL .

Do wygrania były 4 zestawy podwójnych mydełek :

Aby zgarnąć paczuszkę z mydełkami, trzeba było wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz odpowiedzieć na pytanie:

" Podaj właściwości lecznicze lawendy oraz jakie ma zastosowanie w kosmetyce i pielęgnacji skóry "

Zgłosiło się zaledwie 33 osoby z których wybrałam 4 zwycięzców. Dwie osoby zostały wybrane losowo a dwie pozostałe z pośród udzielonych odpowiedzi które mnie zaciekawiły i skłoniły do obdarowania właśnie tej osoby. 
Wszystkie 4 osoby miały zostać WYBRANE LOSOWO jednak tak mała liczba chętnych na mydełka spowodowały że zmieniam kryteria :) Wybaczcie......

____________________________________________________________________

Osoby które zwyciężyły to:
 
DWIE OS.WYBRANE SPOŚRÓD NAJCIEKAWSZYCH ODPOWIEDZI:

1. http://xkeylimex.blogspot.com/ - bardzo fajna, zwięzła i bardzo na temat odpowiedź :) Gratki kochana !!!

2. http://frozenmalibu.blogspot.com/

DWIE OSOBY WYBRANE LOSOWO:
 
3. http://ania-lookstyle.blogspot.com/

4. http://everydaymakeup1.blogspot.com/ 

DO WSZYSTKICH DZIEWCZYN WYSŁAŁAM JUŻ MAILE INFORMUJĄCE O WYGRANEJ. NA ADRESY CZEKAM DO 3 DNI !!!

Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom i dziękuję pozostałym za  udział w zabawie. Zapraszam do czestego zaglądania na mój profil ponieważ już niebawem kolejne rozdanie :)

17 komentarzy:

  1. Gratki dzięwczeta;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny. Obserwuje :)
    Gratulacje dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film warty zobaczenia. A zwłaszcza gdy ktoś rajcuje się rapem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje :* Kasia ostatnio zgarnia same nagrody :D szczęściara z niej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nam miło, że zostałyśmy wyróżnione ;) Gratulujemy również innym szczęściarą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dziękuję za wyróżnienie mnie! Niesamowicie się cieszę, ponieważ jestem fanką naturalnych mydełek :)

    OdpowiedzUsuń