ANOVIA - balsam do ciała od SAFIRY

Witam
dzisiaj krótka recenzja ANOVIA - balsam firmy Safira oraz 3 pędzelki które kupiłam w Rossmanie i które są naprawdę bardzo dobrymi gatunkowo pędzlami.

Od producenta:
 
Produkty Anovia Bodycare zawierają wyjątkową kombinację Minerałów z Morza Martwego i masło Shea dzięki którym skóra odzyskuje swoje naturalne nawilżenie.

Nawilżający krem do ciała codziennie daje skórze przyjemność nawilżenia.Lekki,łatwo się wchłania,skóra pozostaje odżywiona,wygładzona i jedwabiście miękka.


Skład:
Aqua(water), Paraffinum Liquidum(Mineral Oil), Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Glycerin, Stearic Acid, Sodium Chloride(Dead Sea Minerals), Butyrospermum Parkii(Shea) Butter,

Parfum, Dimethicone, Carbomer, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Limonene, Isobutylparaben, Propylparaben, Linalool.
 
 
Cena:
17,50 zł/200ml
 
A teraz zapraszam do przeczytania mojej recenzji.

Balsam ANOVIA  otrzymałam w ramach współpracy podjętej z firma SAFIRA.

Otwierając paczkę byłam bardzo zdziwiona kosmetykiem który nie jest oznakowany logo SAFIRA.

Opakowanie:

Opakowanie kosmetyku jest bardzo poręczne i estetyczne. Lubię kosmetyki właśnie w takich miękkich tubach , ponieważ można wydobyć każdą ilość kosmetyku.
Kosmetyk jak już wspomniałam, zamknięty jest w miękką tubkę umożliwiając tym samym łatwą aplikację balsamu na skórę.
Pojemność balsamu to 200ml więc jest go naprawdę dość dużo.

Konsystencja:

Konsystencja balsamu nie wyróżnia się jakoś specjalnie wśród innych balsamów.
Kolor balsamu jest biały, czasem mam wrażenie że lekko transparentny.

Zapach:

Zapach tego balsamu jest bardzo przyjemny i przypadł mi bardzo do gustu. Na skórze utrzymuje się dosyć długo - do kilku godzin - więc jest to naprawdę duża zaleta.

Działanie:

Balsam sprawdza się w swoim działaniu - nawilża i ujędrnia skórę. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze i dobrze się wchłania.

Podsumowując:

Balsam który otrzymałam w ramach testów jest dobrym kosmetykiem, który potrafi zadbać o nasza skórę. Przyjemny zapach otulający nasza skórę dodaje energii. Działanie nawilżające balsamu dobrze wpływa na kondycję skóry, ujędrniając ją tym samym.
Ogólnie polecam ten balsam którego cena wcale nie jest zawyżona.

Pokażę Wam teraz moje 3 pędzle które zakupiłąm w Rossmanie i które bardzo mi się podobają :)

 Pędzel ECOTOOLS do nakładania cieni, cena : 16,90

Świetny pędzel z naturalnego włosia, idealnie nadaje się do nakładania cieni oraz nawet do blendowania.
Jego średnica jest dość duża i nie nadaje sie do precyzyjnego nakładania cieni wymagających niewielkiej ilości pigmentu na powiekę. Ogólnie oceniam go na 6 ponieważ jest poręczny i trwały. Podczas "kąpieli" włosie nie wypada,
_________________________________________________________________
 Pędzel do cieni For You Beauty, cena: 6,90

Pędzelek dostępny tylko w Rossmanie. Włosie syntetyczne. Dobrze nakłada się nim cienie i jest dośc precyzyjny. Jednak przez kilka użyć wypadały nieznacznie włoski, jednak po kilku kapielach to ustapiło.




__________________________________________________________________

Pędzel do pudru For You Beauty , cena: 9,90

Pędzel wykonany z włosia syntetycznego. Miękki i delikatny w dotyku. Idealny do pudru sypkiego do aplikacji na całą twarz. Bardzo miły dla skóry, nie szorstki. Polecam serdecznie szczególnie za ten różowy kolor włosia. Podczas kąpieli włosie nie wypada.

Podsumowując mojego dzisiejszego posta, polecam szczególnie pędzle Rossmanowskie, gdzie za niską cenę można mieć naprawdę dobry pędzel, oraz ten balsam z Safiry który za sam balsam uwielbiam.

Jeśli chcecie poznać inne kosmetyki firmy SAFIRA zapraszam na stronę internetowa producenta :
   


oraz do sklepu online:



i jeżeli zdecydujecie się na zakup jakichkolwiek kosmetyków z tej firmy podajcie mój adres mailowy jako adres osoby polecającej :

Miałyście kontakt z tymi kosmetykami?
Jakie macie o nich zdanie?


11 komentarzy:

  1. Też mam ten pędzel ECOTOOLS do nakładania cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie planuje kupno nowych pędzli do makijażu. może zdecyduje się na te z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ten balsam, mam go już na wykończeniu, ale super mi nawilza cverę i świetnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka pędzli ecotools i bardzo je lubię, mimo że mam dwie lewe ręce w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez jestem zadowolona z niektorych pędzelkow z rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła kolekcja pędzli, ja tak na dobrą sprawę potrafię się posługiwać dwoma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam wydaje sie super
    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do zabawy :)
    http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cenie sobie pedzle ECOTOOLS ,za jakosc i dobra cene.Jednak miloscia wielka kocham pedzle HAKURO:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kolekcja pędzli ja tam nie mam ani jednego i nie umiem sie nimi posługiwać...
    może nauczysz nas kilku sztuczek!!??

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ten balsam :D a ja marze o calej kolekcji pedzli eco tools ;D

    OdpowiedzUsuń