Egyptian Night - Zainspiruj sie orientem

Pierwszy post z projektu "ZAINSPIRUJ SIĘ ORIENTEM " . Na pierwszy ogień idzie EGIPT. Mi generalnie głównie z Kleopatrą się kojarzy. Mój makijaż to raczej delikatniejsza wersja Kleopatry ponieważ jest charakterystyczne grube krechy troszkę mnie przerażają i nie wyglądałam zbyt twarzowo w tak owych.

Przed prezentacją makijażu poinformuje również że wygrałam konkurs na zakupy w sklepie Nocanka.pl organizowanym na blogu www.make-upownia.blogspot.com , nagrodę już otrzymałam w ekspresowym tempie i tym samym nawiązałam współpracę z drogerią Nocanka.pl z czego bardzo sie cieszę. Prezentacja nagrody będzie w następnym poście :)

A teraz zapraszam do oglądania makijażu :


Do wykonania tego makijażu użyłam pojedynczych cieni MARIZA  które otrzymałam do testowania i które już serdecznie polecam :)

Jak Wam sie podoba mój makijaż Al'a Cleopatra ?

45 komentarzy:

  1. NIEWIARYGODNIE PIĘKNY!!!
    Uwielbiam tak wyraziste i mocno podkreślone oczy! Dlaczego ja nie mam takiej zdolności!
    Naprawdę prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz.....:*

      Usuń
  2. fantastyczny makijaż :) wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo! Twoje oczy wygladaja w tym makijazu niesamowicie WOW zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że poszłaś w swobodniejszą interpretację. cała stylizacja bardzo mi się podoba. ten naszyjnik fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heloou, dzięki wielkie, jakoś nie maiąłm natchnienia na graficzny mejkap :) nastepny bedzie ciekawszy :)

      Usuń
  5. bardzo ładne połączenie kolorystyczne;) do twarzy Ci

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu apeluje że za każdym razem "wzdycham " sobie gdy patrze na Twoje makijaże , po prostu cud , miód i orzeszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah mód na moje oczy i uszy to jest Twoj komentarz :)

      Usuń
  7. Nie zawsze jest perfekcyjna ? Kobieto... Ty jesteś moim makijażowym guru ! Twoje makijaże są ZAWSZE perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz bardzo "wyjściowy" i bardzo ładny. Mi troszke brakuje tu tych Egipskich szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To w takim razie czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna z ciebie Egipcjanka;) pasuje ci taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widze ze zabawa juz trwa pełna para;)
    pasuje Ci taki makijaż mogłabys byc egipcjanka w wersji Blond;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo! Idealnie współgra z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod ogromnym wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. boski makijaż... brązy bardzo Ci pasują współgrają z kolorem wlosów i stajesz się wyrazista.
    Co do włosów własnie to boskie masz odrosty wyglądają niemal jak ombre nic nie rób z nimi.
    i jeszcze jedna sprawa stylowy masz naszyjnik-skrzydła ...

    Kasiakrol

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż. Bardzo ciekawie i oryginalnie wygląda takie połączenie mocnego egipskiego makijażu i delikatnej urody blondynki. Pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo podoba!!!! A te rzęsy..ahhhh

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba!
    pięknie podkreśliłaś oczy :) masz śliczne, długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale genialny makijaż! Brak mi słów. I jaka jesteś śliczna, wow!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow co za rzęsy, a ta kreska normalnie wymiękam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny makijaż <3 nic dodać, nic ująć :))

    OdpowiedzUsuń
  21. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie wyraziste makijaże ;))
    Robi wrażenie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ladny makijaz mozna powiedziec ze taki 'wyjsciowy' ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeny!! Śliczny makijaż!!! Pasuje do Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moja niemiecka klawiaturka na moment zwariowala :) A chcialam tylko napisac, ze ten makijaz idealnie do ciebie pasuje :)

      Usuń
  26. Piękny makijaż!! w ogóle ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka Ty sliczna jestes nieziemsko!!!!!! :) Makijaz perfekt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż :) Ja również mam zamiar zaprezentować bardziej codzienną wersję makijażu egipskiego, jednak nie mam czasu go wykonać :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz nieziemsko:)) Prawdziwa egipska piękność <3
    ;** Kiedy ja Cię w końcu poznam?:))

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudo ♥.♥ moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacja :) i ta perfekcyjna kreska,
    ja jestem wciąż na etapie nauki jej wykonywania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz przepięknie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka Ty jesteś śliczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. PS.
      Dzięki za odwiedzinki u mnie na blogu, ale chyba ci się nie spodobał skoro mnie nie zaobserwowałaś...:(

      Usuń
  35. Ale piękny i precyzyjny! Bardzo Ci pasują takie kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny makijaż a Ty jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń