Najdziwniejsze fryzury !!!

Witam Witam,
dzisiaj post z zupełnie innej beczki.
Wiecie że interesuję się fryzjerstwem czego jeszcze moje fotki nie ukazują  :)
i w ramach tego wszystkiego pokażę Wam najdziwniejsze fryzury jakie do tej pory widziałam :)
Bardzo ciekawi mnie jak Wam przypadną do gustu :)






Oczywiście fryzury nie są wykonane całościowo z włosów które modelki maja na głowach tylko tak jak mi sie wydaje, na jakichś stelażach, odlewach pokrytych włosami - sama nie wiem, jednak naprawdę efekty są bardzo spektakularne :)

Pochwalę się również że wygrałam bon na zakupy do sklepu NOCANKA.PL
w konkursie organizowanym na blogu www.make-upownia.blogspot.com :)
Nagrody wybrałam sobie sama, więc jestem jeszcze bardziej uszczęśliwiona :)

oraz trzy perełki które otrzymałam jakie posiadam  :)

Błyszczyk ma troszkę przekłamany kolor bo jest to typowy odcień NUDE,  natomiast jasny cień to kolor łososiowy a cienie są z serii satynowych :)
Kosmetyki użyłam w makijaż Kleopatry z poprzedniego posta i bardzo sobie je chwale bo są lepsze od INGLOTA wg mnie:)

Pozdrawiam

Addicted to make up !

11 komentarzy:

  1. faktycznie dziwne te fryzury ale jakie osoby które je robiły muszą mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fryzury faktycznie dziwne i trudne w wykonaniu.
    gratuluję bonu i kosmetyków, które sobie wybraaś oraz perełek z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 i ostatnia fryzura sa zachwycajace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzjerzy co to robili musza miec olbrzymi talent.
    gratulacje swietny wybor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne fryzury ! ten piesek jest przeslodki :D troche przypomina mi mojego pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to już podchodzi pod sztukę, niesamowite efekty! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość z tych fryzur (żeby nie powiedzieć, że wszystkie) nawet nie ocierają się o miano 'ładnych' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są genialne, mimo że niecodzienne...:)
    Artyzm i kreatywność powalająca...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalie Portman (3 od końca) i ostatnia. Pokaż mi fryzjera, a dam się tak uczesać jak mi tylko włosy odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ?!?!?! Bardzo kosmiczne:-D bardzooo. Nigdy nie widzialam czegoś jakiego:-D

    OdpowiedzUsuń