Nowe współprace

Witam ,
dzisiaj post o współpracach jakie podjęłam w ostatnim tygodniu, mimo że jestem poza domem .

Bardzo się ciesze z podjętych współprac, ponieważ produkty jakie otrzymałam naprawdę są niesamowitymi kosmetykami...i nie tylko :)

Na początku przedstawię firmę znana wielu osobom mianowicie DONEGAL.
a oto co otrzymałam :



 Otrzymałam niesamowita szczotkę do rozczesywania i prostowania włosów, której jeszcze nie widziałam na półkach sklepowych w moich drogeriach :)

Drugą rzeczą jaką otrzymałam to szklany pilnik do paznokci który już używałam zaraz po otwarciu paczki i który jest fenomenalny i godny polecenia !

Trzecią rzeczą jaka otrzymałam od firmy Donegal jest żelowy separator do palców stów którego jeszcze nie miałam okazji rozpakować ale zrobię to chyba zaraz :)







Kolejna przesyłka jaka otrzymałam to przesylka od ALKEMIKA Pease od której otrzymałam błyszczyk do ust w pięknym malinowym kolorze i slicznym zapachu oraz żółty lakier do paznokci :)


















Wspaniałe rzęsy HANDMADE od KKCenterHk :)
już je mogłyście zobaczyć w poprzednim poście z makijażem, jednak jeszcze konkretne zbliżenie na te rzęsy wraz z konkretnym makijaże przedstawię juz nie długo :)





Od sówka81 czyli www.kobieta-po-30.blogspot.com w wyrazach wdzięczności za banner jaki jej wykonałam otrzymałam wspaniały olejek kokosowy firmy The Body Shop oraz nielimitowana edycję mydła pod prysznic Ziaja o cudownym słodkim zapachu :)
Serdecznie Ci kochana dziekuję za ta niespodziankę, niebawem również recenzja kosmetyków na moim blogu :)




Na razie na tyle.
Jestem zadowolona z podjętych współprac i dodam że każdy otrzymany kosmetyk i akcesoria bardzo przypadły mi do gustu i musicie się spodziewać niebawem publikacji opinii na moim blogu.


Miałyście kiedyś kontakt z którymkolwiek wyżej wymienionym produktem? jakie macie o nim zdanie?

16 komentarzy:

  1. Gratulacje! Super współprace! Jestem ciekawa tej szczotki z Donegal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem bardzo ciekawa szczotki;)

      Usuń
  2. gratuluję! fajne te współprace. czekam na rzęski ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! świetne współprace :)
    ciekawa jestem tego olejku kokosowego oraz mydła od Ziaji, bo o takim zapachu jeszcze nie widziałam na półkach sklepowych :) oba kosmetyki muszą pięknie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe rzeczy...ciekawie wyglądają te rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje, fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zazdroszczę ;) Szczególnie olejku, więc czekam na recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kosmetyki, ten żelowy separator jest lepszy od tych zwykłych, ale i tak nie bardzo z niego korzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję samych cudowności ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne współpracę gratuluję :)))) zawsze coś nowego cieszy! pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj świetne świetne współprace!!:)))
    Ja korzystałam z frmy donegal i jest godna polecenia !!!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygrałaś moje rozdanie wariatko !!! :D Gdzie Ty pochowasz te wszystkie kosmetyki ??? !!! hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kosmetyki ;) czekam na recenzjie :)))

    OdpowiedzUsuń