Pielęgnacja z organeo

Ostatnio dość dużo się u mnie dzieję i mam ogromne zaległości na blogu. Mnóstwo kosmetyków do recenzji które ostatnio otrzymałam, nowe współprace. Po kolei będę dodawać recenzje które może Was zainteresują :)

Dzisiaj delikatnie zaległa recenzja 3 ostatnich kosmetyków otrzymanych od firmy organeo.pl .

1. Le Chatelard Lawendowe mydło marsylskie w fioletowym woreczku z organdyny

Mydełka marsylskie wytwarzane są ręcznie bez użycia syntetycznych środków chemicznych. Głównym składem mydełek marsylskich jest ekstrakt z oliwy z oliwek, dzięki czemu, mydełka wykazują właściwości nawilżające w kontakcie ze skórą. Mydła marsylskie są bardzo wskazane dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Właściwości pielęgnacyjne wspomagają leczenie schorzeń skóry jak również poprawiają jej kondycję.
Ja te mydełka cenię również za zapach , który jest unikatowy i koi zmysły. Mydełka sprawdzają się również jako środek bardzo dobrze myjący. Poradzą sobie z różnymi zabrudzeniami dłoni których zwykłe mydło nie podoła. Mydełka nie uczulają ani nie podrażniają. Serdecznie je polecam i bardzo ciekawa jestem zdania tych osób które dzięki Organeo.pl miały możliwość ich przetestowania.

http://organeo.pl/product-pol-464-Le-Chatelard-Lawendowe-mydlo-marsylskie-w-fioletowym-woreczku-z-organdyny.html

2. EFAS Olej Arganowy

Olej Arganowy potocznie zwany Eliksirem Młodości. Posiada szerokie zastosowanie o którym można poczytać dosłownie wszędzie. Jednak skupmy się na tym jak ja go używałam. Otóż początkowo używałam go na twarz a dokładnie na okolice oczu gdzie powstały mi już nie wielkie zmarszczki. Stosowałam go równocześnie z kremem o którym mowa tutaj ---> PUKKA , i działał rewelacyjnie. Był to zgrany duet, jednak krem z którym go używałam był tylko miniaturką 10ml i nie mogę do końca powiedzieć że zmarszczki zniknęły ponieważ brak kremu zmniejszył współdziałanie olejku. Jednak doceniam go za to, że ujędrnił mi buźkę, nadał jej promienistego efektu i bardzo bardzo ją nawilżył. Zaprzestałam go stosować na twarz ponieważ moje włosy poczuły większą potrzebę jego używania. Nakładałam olejek na wilgotne włosy zaraz po kąpieli  - bez spłukiwania oczywiście, czasem w ciągu dnia na końcówki . Robiłam też maseczkę z jego użyciem i sprawdził się bardzo dobrze. Nawilżył włoski głównie końcówki które stały się mniej łamliwe i nie urywają się podczas rozczesywania.
Ogólnie bardzo polecam ten kosmetyk do wszelkiego zastosowania.

http://organeo.pl/product-pol-1013-EFAS-Olej-Arganowy-butelka-plastikowa-spray-50-ml.html

3. PUKKA odświeżający tonik do twarzy z różą i kwiatem neroli

Tonik jaki ja testowałam miał pojemność 10ml - więc jest to stosunkowo niewiele aby można wyrazić prawdziwe zdanie na temat jakiegokolwiek kosmetyku prócz kremów,podkładów które z reguły są bardziej wydajne i można je spokojnie stosować do dwóch tygodni.
Tonik stosowałam rano i wieczorem po demakijażu. Skóra stawała się odświeżona i czysta - a więc zamierzenie producenta zostało spełnione. Rozświetlenie i rewitalizacja skóry również spełniona a więc tonik sprawdza się nawet w tak małej pojemności w swoim działaniu. Jakichś spektakularnych efektów nie zauważyłam ponieważ jak już wspominałam była to miniaturka pełnowymiarowego kosmetyku.

http://organeo.pl/product-pol-1203-Pukka-Odswiezajacy-Tonik-z-roza-i-kwiatem-pomaranczy-.html

Podsumowując :

Kosmetyki jakie otrzymałam od sklepu Organeo.pl są faktycznie pochodzenia mineralnego i nie zawierają sztucznych barwników, parabenów, silikonów czy barwników. Kosmetyki wpłynęły bardzo korzystnie na moją cerę zachowując efekty na skórze na dłuższy okres, a więc efekt "JOJO" na skórze  - (mam nadzieję że zrozumiecie mój przekaz) nie nastąpił.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy w bardzo miłej atmosferze.

4 komentarze:

  1. Nigdy się z nimi nie spotkałam;>.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale olej arganowy z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. olejek arganowy mam nadzieje ze szybko stanie na mej półce;')

    OdpowiedzUsuń
  4. te mydelka mnie zaciekawily ;D

    OdpowiedzUsuń