ABACOSUN ViViean Escorzin 21,5 Ampułki

Na początku chciałbym serdecznie podziękować wam za  tak miłe przyjęcie mojego tutorialu makijażowego :) Nie sądziłam, że tak Wam się spodoba :) Dziękuję Wam serdecznie :*

Zapraszam na recenzję ampułek przeciwzmarszczkowych ViViean Escorzin 21,5.

Od producenta :

Ampułki przeciwzmarszczkowo-eksfoliacyjne na twarz. Zawierają farmaceutyczne składniki o działaniu  regenerującym, wybielającym  i silnie nawilżającym. Skóra staje się gładsza, delikatniejsza i rozświetlona. Produkt chroni przed przedwczesnym starzenim się skóry i pomaga spłycić zmarszczki. Ampułki wskazane do eskfoliacji, w przypadku przebarwień, cery suchej, zmarszczek i rozszerzonych naczynek krwionośnych.
Pojemność: 10x2ml 



Moja opinia:

Ampułki Escorzin 21,5 stosowałam 2 x tyg a więc kuracja wystarczyła mi na okres 5 tygodni. Po przetestowaniu kosmetyku mogę już spokojnie dodać o nim wiarygodną recenzje.

Kilka postów wcześniej omówiłam Gold Cream ViViean, który stosowałam na powstałe na mojej cerze z przebarwienia oraz zmarszczki mimiczne i w okolicach oczu. Krem bardzo dobrze się sprawdza w swojej roli, jednak w połączeniu z ampułkami efekt jest bardzo zadowalający. 

Składniki aktywne ampułek:

Kwasy laktobionowy 10% jest uzyskiwany z laktozy. Posiada intensywne działanie nawilżające dzięki  zdolnościom wiązania i zatrzymywania wody w naskórku. Stymuluje odnowę komórkową, wygładza skórę.
Glukonolakton 5% kwas z grupy  hydroksylowych  PHA wykazujący łagodniejsze działanie od AHA. Działa silnie nawilżająco, antyoksydacyjnie, stymuluje odnowę komórkową. Korzystnie wpływa na cery z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi.Spłyca zmarszczki,  ujędrnia skórę, nadaje jej  jędrność  i poprawia jej koloryt.
Kwas cytrynowy  2% kwas z grupy AHA działa rozjaśniająco i antyoksydacyjnie
Prolina 1% aminokwas o właściwościach nawilżających
Lizina 1% aminokwas łagodzący, regenerujący,niezbędny do powstawania kolagenu. Wygładza skórę i nadaje jej delikatność
Retinol w mikrokapsułkach 1% stymuluje odnowę komórkową
Witamina C w mikrokapsułkach 1 % działa antyoksydacyjnie
Kwas glicyretynowy 0,5 % jest pozyskiwany z korzenia lukrecji. Posiada intensywne działanie przeciwzapalne, wpływa  wybielająco poprzez hamowanie aktywności tyrozynazy a także regenerująco. ( źródło : abacosun.pl )


Na mnie ampułki zrobiły bardzo dobre wrażenie.
Stosowałam je z reguły wieczorem, ponieważ po nałożeniu jednej z samego rana, zaczęła mnie lekko piec skóra twarzy i musiałam ją zmyć. Nie wiem dlaczego tak się stało. Nie było to bardzo uciążliwe i żadna reakcja alergiczna nie wystąpiła więc może to był tylko efekt mojej złej (jednorazowej) aplikacji.
Muszę zaznaczyć, że produkt przeznaczony jest do każdego typu cery z wyłączeniem cery wrażliwej, u której mogą wystąpić podrażnienia. Ja posiadam cerę suchą i dlatego głównie efekt działania ampułek był bardzo widoczny.
Skóra stała się bardzo napięta i jedwabista. Zniknęły wszelkie przebarwienia skórne powstałe w skutek nadmiernego poddawaniu się promieniowaniu UV( solarium, słońce) bez zabezpieczenia skóry filtrami.
Jak większość ludzi posiadam również zmarszczki mimiczne szczególnie w okolicach oczu, które jako największe, najtrudniej było mi odrobinę zwalczyć.
Po 5-cio tygodniowej kuracji ampułkami Escorzin 21,5 można gołym okiem zauważyć znaczne wypełnienie się i zredukowanie najgłębszych zmarszczek oraz wygładzenie skóry wokół oczu i ust.

Ampułki Escorzin 21,5 trwale nawilżają skórę i doskonale ja regenerują. Bardzo ważne jest to, iż po zakończeniu kuracji efekt nawilżania, wybielenia czy wyrównania kolorytu nadal jest zauważalny.
Ile mamy na rynku kosmetyków profesjonalnych, które po zakończeniu kuracji nie dają trwałego efektu? Moim zdaniem mnóstwo. W celu zachowania młodego i promiennego wyglądu jestem w stanie zapłacić dużo pieniędzy, pod warunkiem że efekty będą długo zauważalne.

Kuracja ampułkami Escorzin 21,5 naprawdę przyniosła wiele korzyści mojej skórze. Cera została uzupełniona w składniki odżywcze jak na przykład liczne aminokwasy czy ważny dla naszej skóry antyoksydant czyli znana nam wszystkim witamina C, posiadająca właściwości rozjaśniające i odżywcze. 


Podsumowując moja recenzję ampułek Escorzin 21,5 mogę śmiało stwierdzić, że spełnią one wymagania każdej cery potrzebującej redukcji zmarszczek i przebarwień oraz głębokiego nawilżenia i ujędrniania. Ważne jest również to, że działanie ampułek jest widoczne gołym okiem oraz dają trwały efekt. 
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i zarówno moja skóra jak i ja czujemy się dużo młodziej :)


Produkt dostępny jest na stronie 


www.abacosun.pl  , link bezpośredni : AmpulkiEscorzin 21,5


___________________________________________________________________


Chciałabym również serdecznie poinformować, że do dnia 12-ego grudnia 2012 roku w drogeriach Hebe, Rossman i Superpharm można zakupić Carmex w promocyjnej cenie 6,99 zł :)

 

6 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi,że miałam zrobić tonik z glukonolaktonem!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt :)
    z chęcią bym wypróbowała, mimo że nie mam jakichś widocznych zmarszczek. efekt odmłodzonej i napiętej skóry z pewnością by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się świetne, ale w sumie na ten moment nie potrzebuję takich specyfików. Niemniej jednak dobrze wiedzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie używam jeszcze tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszczescie jeszcze nie mam zmarszczek choc pewnie niedlugo zaczna sie pojawiac wtedy pomysle o tych ampulkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawia sie pytanie gdzie moge ten produkt zakupic i za jaka cene ?
    Plus pytanie czy myslisz ze z momi silnymi przebarwieniami potradzikowymi dal by sobie w jakikolwiek sposob rade czy lepiej od razu isc na zabieg kwasami do kosmetyczki ?

    OdpowiedzUsuń