Dramatic EYE - makeup

Dzisiaj post raczej z tych krótkich... makijażowych..jedno zdjęcie, kilka słów.....pewnie zero komentarzy.....nie mam natchnienia na nic....nic mi nie wychodzi..Święta za pasem a ja ani nastroju, ani humoru.....co to sie ze mna dzieje???
Nic mnie nie odwiedzacie ostatnio,,,ja takie cudowne recenzje dla Was piszę, ale nikt tego chyba nie czyta :(

Makijaż z serii tych co są...a być raczej nie powinny :)
Dlatego tylko 4 ujęcia żeby Was szczególnie nie porazić efektem :)
Czarne linie specjalnie nie roztarte, brak roztarcia granic..wszystko specjalne :) Ciekawi mnie jakie macie zdanie o tym makijażu :)

Przypominam również o moim rozdaniu :










Słodkości od Agencji Werner :) Zakochałam się już w samym opakowaniu, a co dopiero w zapachu - migdałowo-truflowym !!! Typowo świąteczne aromaty :)
 







Pochwale się również, że zostałam wybrana na testerkę kosmetyków marki GlySkinCare. Jestem jedną ze 100 a więc naprawdę uważam że mi się udało i szczęście mam wielkie :)
Otrzymałam krem nawilżający na dzień i na noc który już testuję i który od pierwszego wejrzenia skradł mi serce :) Recenzja będzie w przyszłości ale już czuję że będzie pozytywna :)

Zapraszam również do polubienia mojego Fun page : Addicted to make up ! klik !

Teraz z niecierpliwością będę czekać na Wasze komentarze :)
Pozdrawiam :**

39 komentarzy:

  1. dziewczyno ma kochana masz olbrzymi talent! z checia codzinnie ogldalam bym Twoje pomysly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już to dawno mówiłam! Zdolniacha! :)

      Usuń
    2. ah nie chwalcie mnie tak bo jeszcze w to uwierze :)

      Usuń
  2. O kurczę, ale efekt!
    Zgadzam się, masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. no teraz to poszalalas ;D swietnie ci wyszedl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo efektownie i odważnie! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny makijaz, widzialam juz taki w kolorach czerni i czerwieni :) ale w niebieskim tez pieknie sie prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalny ♥ bardzo efektownie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow efekt jest niesamowity:) cudowny ten makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww, don't feel bad, people are busy this month I believe including myself! New school and I cannot wear almost any make up! I just use powder and mascara, nothing else, so sad!

    Very happy to see your dramatic look, it's fantastic and that shade of blue teal is sooo lovely, I have an eyeliner in a similar color! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. coś pięknego! jak zwykle, w życiu bym nic takiego nie wyczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marudzisz;PPP hehe Myszko taka pogoda stąd ten nastrój:))
    A makijaż baaaardzo mi się podoba!:) Lubię takie mocne wyraziste linie. Ostry i efektowny, na jakąś impreze jak najbardziej jestem na tak:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah Ty to potrafisz mnie zawsze pocieszyc :* dzięki wielkie......przyjade do Ciebie w takim mejkapie :*

      Usuń
  11. Ja też ostatnio nie mam humoru na nic :) To chyba przez tą pogodę...
    Makijaż bardzo odważny. Fajnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaz baaaardzo pomyslowy :)
    genialne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie fantazyjne makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej rzeczywiście piękny ♥.♥ cudo

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu, moim zdaniem jest to jeden z lepszych Twoich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałości! Pięknie, precyzyjnie, inspirująco. BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę że pogoda i na Twój nastrój wpływa :)
    a nas wszystkie pochłonęła gorączko świąteczna - a przynajmniej mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż, masz artystyczną duszę :) świetnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle bardzo pomysłowy i kolorowy :) Odrazu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Piękny makijaż, bardzo lubię te kolory i cały make up kojarzy mi się z prawdziwą, bajkową wróżką :) tą dobrą oczywiście.
    dodaję do obserwowanych ^^''

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity,robi wrazenie! :)czekam na wiecej!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczko szalone :), a balsam cudnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Raaaany ... to co wyprawiasz na oczach śmioało można nazwać sztuką i artyzmem :)))

    Wpadnij do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow!!!! to już jest sztuka!!!
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez chce takie oko! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. łał,jakie oko:))
    pozdrawiam,zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem co na Sylwestra wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod wrazeniem makijazu :D

    OdpowiedzUsuń