INVEX REMEDIES - antybakteryjny tonik ochronny na bazie srebra - recenzja gościnna.

Ochronny tonik na bazie srebra otrzymałam od wspaniałej blogerki glamourka89 , która udostępniła mi ten tonik do testów.

Tonik ochronny na bazie srebra sprawdził się przy mojej problematycznej i wrażliwej cerze. Występowanie zaskórników w strefie T oraz głównie na brodzie i między brwiami z reguły męczy mnie przez większość miesiąca, szczególnie podczas miesiączki moja cera jest nie do zniesienia.
Liczne pryszcze i wągry które występują na mojej twarzy zostawiają niemiłosierne ślady i nawet blizny. Szukałam od jakiegoś czasu specyfiku który pozwoliłby mi na skuteczna pielęgnację skóry która zmniejszyłaby chociaż w minimalnym stopniu występowanie niespodzianek na skórze.

Tonik który testowałam, wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Stosowałam go codziennie rano i wieczorem podczas porannej toalety i wieczornego demakijażu. Mineralny a zarazem naturalny skład toniku bardzo dobrze oddziałuje na skórę. Świetnie oczyszcza skórę, zmniejsza wydzielanie się sebum oraz powstawanie zaskórników. Skutecznie leczy miejsca zmienione chorobotwórczo. Nie wykazuje właściwości podobnych do kosmetyków przeznaczonych do demakijażu tzn. nie zmywa tuszu czy cieni, jednak z podkładem i zanieczyszczeniami radzi sobie bardzo dobrze.

Miesięczna kuracja tonikiem ochronnym na bazie srebra znacznie poprawiła stan mojej skóry. Zaskórniki nie występowały tak często, jedynie podczas miesiączki gdzie mimo wszystko efekt jest znacznie mniejszy niż przed rozpoczęciem kuracji. Mam bardzo dobre zdanie o tego typu kosmetykach.
Cenie go głównie za to, że po aplikacji nie pozostawia lepkiego filmu , który mnie troszeczkę denerwuje, nie zawiera parabenów - to jest bardzo dobra wiadomość ponieważ jak wiemy parabeny maja bardzo szkodliwe działanie na ludzki organizm a szczególnie na cerę kobiet. Tonik jest testowany dermatologicznie, dlatego też nie powinniśmy mieć żadnych obaw co do stosowania tego produktu.

Na szczególną uwagę powinna zasłużyć data ważności. Na moim kosmetyku data produkcji to 28.09.2012r - a więc stosunkowo niedawno, biorąc pod uwagę fakt że końcem października otrzymałam produkt do testowania, natomiast data ważności to 23.03.2013r., z tym że wyraźnie zaznaczone jest, że tonik od pierwszego użycia może być stosowany zaledwie przez 3 miesiące. Cenie tego typu zalety kosmetyków ponieważ mam pewność , że produkt nie zaszkodzi, a nawet nie powinien zaszkodzić mojej cerze.

Podsumowując opinię mogę stwierdzić, że tonik sprawdził się w swoim działaniu i zastosowaniu. Moja cera jest wolna od zaskórników i pryszczy. Serdecznie polecam do każdego typu skóry szczególnie ze skłonnością do wyprysków.
Serdecznie dziękuję blogerce Glamourka89 za udostępnienie mi tego wspaniałego kosmetyku do testów.

Serdecznie polecam  :)

6 komentarzy:

  1. Amazing shots! Lovely blog
    lets follow eachother, let me know if you are following me,
    then I will follow you right back.

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za recenzję! Cieszę się, że tonik się u Ciebie sprawdził:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie i za ile można kupić ten tonik:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sie skusze na ten tonik :D strasznie kuszaca jest ta recenzjia :D

    OdpowiedzUsuń