Mikołajkowa sesja zdjęciowa :)

Witam,
pragnę Wam pokazać moja malutką bardzo amatorską sesję zdjęciową. Święty Mikołaj już porozdawał wszystkim prezenty. Ja również dostałam prezent mimo że bardzo grzeczna to ja nie byłam :)) Dlatego wraz z moja koleżanka równiez Gosią zorganizowałyśmy szybka akcję na spontanie z makijażem bardzo kolorowym :)

Gosia jest bardzo wesołą osobą. Jest posiadaczką mega wielkich oczu, wystających kości policzkowych i ogólnie bardzo szczuplej twarzy. postanowiłyśmy troszkę zaszaleć z kolorami i efekt Wam przedstawiamy :)


A teraz w roli szalonego Mikołaja :)


Ah ta moja Małgosia i jej wielkie oczy :)

W jakich kolorach chciałybyście zobaczyć jeszcze Gosię ?

Przypominam również o moim konkursie :





oraz do zgarnięcia kultowy balsam Carmex :)




Serdecznie zapraszam również do aktywnej lektury bloga :) Najaktywniejsza czytelniczka w grudniu otrzyma ode mnie balsam Carmex :)

37 komentarzy:

  1. Fantastyczny Mikołajkowy makijaż.
    Ileż ja bym dała za takie oczy i powieki - idealne do makijażu! Nie tak jak moje opadające :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej nocny Marku!
      Na prawdę nigdy?! Ranyści!
      Moim ostatnim odkryciem jest tusz z YR, w promocjach często jest za 29 zł, VML jakoś całkiem mi nie podszedł, choć lubię L'Oreal to ich tusze jakoś nie do końca.
      A jesteś zainteresowana jakimś szalem, mam chyba 2 czy 3 jakieś zrobione, jeżeli chcesz to prześlę Ci fotkę

      Usuń
    2. Ja mówię o tym samym tuszu z YR to jest od jakiegoś czasu mój nr 1

      Usuń
  2. Mikołajowi się makijaż podobał? Bo mi tak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka rasta ta Pani Mikołajowa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, zabawna sesja! Widać, że świetnie się bawiłyście. :-)
    Rzeczywiście rasta nieco... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak kolorowo!
    świetny mikołajkowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, faktycznie modelka ma duże oczy! A makijaż bardziej letni niż Mikołajkowy :P Ale robi wrażenie kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ma swietne oczy do malowania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż jest taki radosny że od razu człowiek się uśmiecha :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny makijaz, typowo letni, super! Zapraszam do mnie na konkursik :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż :) Bardzo pozytywny i kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż:) świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:-) Chciałam się zapytać jak idzie testowanie toniku na bazie srebra, który ode mnie dostałaś? Jesteś z niego zadowolona? Daj koniecznie znać kiedy planujesz opublikować jego recenzję:-)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. oczy genialne! szukam a'la tęczowych inspiracji na wesele. Nie wiem czy nie zasięgnę Twojego pomysłu :D świetny makijaż!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały makijaż. Faktycznie duże oczka ma modeleczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. no Ty chyba nie masz problemu z wykańczaniem cieni do powiek:P

    OdpowiedzUsuń
  16. jak wesolo i pozytywnie :-)
    Czekam na makijaze Gosi w kolorach bordo, brazach i zieleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ma piękne oczyska :) a kolorowy makijaż piękny :) i bardzo mocne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie wyglądasz! :*


    zapraszam do obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO UDANA SESJA I SWIETNY MAKIJAZ

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny tęczowo mikołajkowy makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo, genialny blog ! :D jestem tu pierwszy raz, ale dodaje do ulubionych i zamierzam odwiedzać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten szalony Mikołaj, a raczej Mikołajowa :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna kolorowa zabawa :)no oczy to ma Mega!!!
    Ja bym ja chętnie zobaczyła w odcieniach złota i różnych brązów lub w mocnym fiolecie z domieszką różu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na początku muszę przyznać,że miałam wrażenie,że twój makijaż został zainspirowany kolorami"rasta"ale po przeczytaniu notki wszystko stało się jasne!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie udostępnie Ci swoją tutkę żebyć "poćwiczyła" haha :) mogę być Twoją dozgonną modelką :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kolorowy makijaz!jak ja lubie takie!:)
    Chetnie zobaczylabym Gosie w ciemnym smoky eye w jakiejs drapieznej i tajemniczej stylizacji ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale odważna kolorystyka, jestem pod wrażeniem...:)


    U mnie także można wygrać...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    Będzie aż 4 zwycięzców...!!!
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355151105383#c9119174444175926115

    OdpowiedzUsuń