Niespodzianka od Annabelle Minerals :)

Witajcie,
jak u Was przygotowania przedświąteczne ?
Ja jeszcze w przysłowiowym " proszku " :) Nie mogę się do niczego zmobilizować..ale już jutro biorę się od 6 rano za pracę :) Mam średnie mieszkanko wobec tego na pewno się wyrobię :) do Wigilii :)

Dzisiaj mnie listonosz bardzo zaskoczył głównie tym, że nawet się go nie spodziewałam a przybył :) a wiecie z czym ? Z malutką paczuszką od Annabelle Minerals :)
Jak rozpakowałam paczuszkę i zobaczyłam kartkę świąteczną z przemiłymi życzeniami aż łezka zakręciła mi się w oku ze wzruszenia..i do tego jeszcze 3 testerki które są baaardzo wydajne i które niebawem zaprezentuję na blogu :)
Widać fachowe podejście firmy Annabelle Minerals do współprac z blogerkami :)

Dziękuję bardzo za pamięć i upominek :)




21 komentarzy:

  1. kocham takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na serio? to się trzeba umówić na jakieś zakupy, czy posiadówę! skąd jesteś?:)

      Usuń
    2. Mszana Dolna? mniej więcej kojarzę, super pierwszy raz spotykam się z sąsiadką można powiedzieć!:) zawsze się można np. w Suchej Beskidzkiej zgadać, dodaje do blogrolla- ulubione blogi :*

      Usuń
    3. Jaa tak samo tutaj nie mam nikogo więc bardzo bardzo się cieszę!:) Byłoby super się zgadać, a potem jeszcze pochwalić się naszym spotkaniem fotorelacją na blogu :) Dziękuje za miłe słowa, ale boje się ,że mój blog nie jest zbyt interesujący, jednak codziennie zmieniam zdanie gdy widzę coraz to nowych obserwatorów i po masę komentarzy do akceptacji :):*

      Usuń
    4. Chyba taka już jestem, lubię bezsensownie narzekać, jeszcze mam nie opanowane poczucie humoru, czasem przynosi mi wstyd, ale częściej zwolenników, bo wszyscy się śmieją z tego co mówię, więc lubią ze mną rozmawiać, no i mam jeszcze wiele innych pozytywnych i też mniej pozytywnych cech, które na pewno poznasz :)

      Usuń
    5. Wczoraj już zeszłam, wybacz ;* Taaaak jestem rozgadana i wszyscy to właśnie we mnie lubią :D Nawet ja ;p a wgl Kornelia jestem. Jak by się ktoś pytał, miło mi :))

      Usuń
  2. miły gest ;) też dostałam 2 próbeczki, ale same róże: Nude, Honey (akurat chciała je wypróbować) i znany mi Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niespodzianki oczywiscie miłe najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka miła niespodzinka!
    może do mnie też przyjdzie.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna niespodzianka, miło z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aw, so nice to have samples, hope you have fun using them!

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam taką niespodziankę ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każdy lubi miłe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze..fajna niespodzianka:)a firma?widać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! bardzo lubię mineralne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to bylo bardzo mile z ich strony :) widac dobre podejscie, swoja doroga na ta firme nie slyszalam jeszcze zlego slowa :)

    OdpowiedzUsuń