Wieńce Bożonarodzeniowe - świąteczny post ! Zapraszam , WARTO !!!

Witajcie,
dzisiaj post z całkiem innej beczki. Otóż moja mama od kilku lat zajmuje się wykonywaniem wszelkich ozdób okolicznościowych. Nie mogłam pozostać obojętna wobec jej talentu i postanowiłam uwiecznić kilka jej dzieł które jeszcze są dostępne w domu, ponieważ wieńce schodzą jak świeże bułeczki :)

Zdążyłam wykonać dosłownie kilka fotek wieńców, które mam nadzieje przypadną Wam do gustu :)

Oto kilka propozycji :)

Wieniec nr.1

Wieniec nr 2
Wieniec nr.3
Wieniec nr.4


Jak Wam sie podobają?

Pokaże jeszcze choinki z szyszek i wieńce3 z jodły a także bombki karczochy.
Jak by któraś chciała zakupić którykolwiek z prezentowanych wieńców zapraszam w komentarzach, odezwę sie na maila :)

(możliwość wykonania wieńca bez ozdób oraz z dodatkami w kolorze wybranym wg uznania )


18 komentarzy:

  1. bardzo ładne, jak na sprzedaż to te szyszki mogłyby być pomalowane sprayem złotym lub srebrnym, albo nawet sztucznym śniegiem udekorowane, no jak bym tak zrobiła:P

    Nie muszę kupować, bo pełno sami sobie i rodzinie porobiliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak są pryskane złotym bądź srebrnym sprayem ale to już po konsultacji z odbiorcą :)

      Usuń
    2. aha wg gustu:)


      wiszącą pokazywałam wcześniej:P

      Usuń
  2. Ale piękne! Ten pierwszy totalnie mnie zauroczył. Twoja mama ma wielki talent do robienia takich rzeczy, więc nie dziwie się, że schodzą jak świeże bułeczki. Pozdrów mame :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są :)
    Ale tak, złoty spray bardzo by pasował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie śliczne ;) Ale najbardziej podoba mi się jedynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne, zapraszam do siebie do obejrzenia choineczki własnoręcznie wyplecionej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowności :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiscie ma talent :) Pozdrowienia dla zdolnej mamy !!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne najbardziej podoba mi się 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne!
    uwielbiam takie ozdoby wykonane własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne stroiki :) ja co roku staram się zrobić coś takiego sama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Chyba sama również powinnam się zabrać za przygotowywanie świątecznych ozdób! Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku przepiekne!zaluje ze dopiero teraz zobaczylam post :( bo chetnie bym kupila

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 3 jest przesliczny :D masz bardzo utalentowana mame :)

    OdpowiedzUsuń