ES Diamond Yellow HandMade Lashes- 4 - ręcznie robione,unikatowe rzesy prosto od KKCenterHK !!!

Witajcie, przepraszam za mała aktywność na blogu ale mój aktualny stan zdrowia nie pozwala mi na zbyt długie przebywanie w sieci. Tak ! Dopadła mnie grypa, temperatura ciała zmienia mi się z sekundy na sekundę. Raz mam 39 stopni czyli stan podgorączkowy dla mnie ciężki do zniesienia, za chwilę znów 35,39 stopnia !!! Okropnośc !!!
Mam nadzieję, że nie opuścicie mnie i będziecie nadal ze mną :( Strasznie ciężko mi jest wstać dlatego od czasu do czasu wchodzę na internet. jednak zaległości w recenzjach mam dlatego muszę zrobić to co bardzo konieczne.

Dzisiaj post z prezentacją sztucznych , ręcznie robionych i bardzo wyszukanych rzęs które otrzymałam od KKCenterHK.com . Miałam już mozliwość testowania ich w kolorze czarnym dzisiaj pora na YELLOW :)

Wykonałam makijaż oka gdzie główną rolę odgrywaja właśnie te rzęsy oraz paletka Sleek Sparkle jaka otrzymałam w konkursie u pasjonatkaania.blogspot.com 

Rzęsy są bardzo efektowne, przeznaczone na sesje zdjęciowe i pokazy.
Zrobione z bardzo delikatnych wg mnie drucików ułożonych w stylu kociego oka z zaokrąglonymi końcami.
Produkt jest praktycznie nie wyczuwalny na oku, nie przeszkadza podczas mrugania. Bardzo ważną cechą jest , że rzęsy są zółtego koloru ale posiadają czarny pasek a więc nie sa zbyt widoczne na oku. Brak kleju w opakowaniu nie jest wadą.
Mogę polecić Wam ten produkt jeżeli potrzebujecie unikatowego looku i ciekawego efektu.


Zapraszam na strone producenta www.kkCenterhk.com do zakupu tych właśnie rzęs oraz zapoznania się z szerokim asortymentem .

21 komentarzy:

  1. Do sesji zdjęciowej - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna wersja bardziej mi się podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi osobiście nie przypadły do gustu, zdecydowanie wolę zwykłe czarne sztuczne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  4. duzo zdrowia !
    a rzeski do sesji kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na sesje zdjęciowe jak najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne - bardzo oryginalne :)
    chociaż bardziej podobały mi się w wersji czarnej (są bardziej funkcjonalne) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoooł :)
    Zapraszam do mnie !
    http://myzombielifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie są świetne, takie naturalne;) Ale oczywiście to kwestia gustu:)
    Swoją drogą masz talent! Świetny makijaż:)
    No i oczywiście wracaj do zdrówka:) U mnie też czasu brak:( Mam gorący okres na uczelni. Pozdrawiamm:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż. Mi rzęsy nie przypadły do gustu, ale makijaż oka boski!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze takich nie widzialam ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają niesamowicie. Cały makijaż oka jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ale masz genialne i oryginalne rzęsy:) cały makijaż bardzo mi się podoba:) wykonany jak zawsze perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Since I always have to translate into English i'm sure i'm missing a few words but the lashes are cute!

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamuniu, cóż za rzęsiska ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Widze pierwssy makijaz nowa paletka-super!!!jest sliczny,mam nadzieje,ze z paletki bedziesz maprawde zadowolona:)
    Fajne te rzesiska!:)
    Zdrowka Malgosiu zdrowka Ci zycze

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory a do tego te rzęsy-bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW ! jestem pod wrażeniem..ale makijażu ! rzęsy średnio, ale na sesje idealne :) makijaż wspaniały jak by ten czarny był mokry :) tak to wg mnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż przepiękny! Ale rzęsy.. hmmm... dziwne.

    OdpowiedzUsuń