Makijaż na Karnawał 2013 ! Róż w roli głównej

Witam serdecznie, dzisiaj post taki bardziej na szybko ponieważ mam niewielką przerwę w pracy, za godzinkę klientki na makijaże studniówkowe a więc czasu niewiele. Wczoraj przygotowałam dla Was propozycję makijażu w kolorach opalizującego ecru , połączonego z odcieniami różu oraz głęboką czernią. Dodatkowo trzy złote cyrkonie pod łukiem brwiowym idealnie komponują się z całością makijażu. Generalnie mój makijaż samej mi sie bardzo podoba a to nie jest u mnie częste odczucie skierowane wobec mojej pracy :)

Teraz pora na Wasze opinie :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)


38 komentarzy:

  1. Ja chociaż w połowie bym chciała umieć taki makijaż robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie :)))
    bardzo dopracowany ;)
    piękne cieniowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż;) szkoda, że nie wybieram się na żadną zabawę karnawałową bo na pewno bym się Tobą zainspirowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo cudo cudenko, bez tych cyrkoni mozna smialo wyjsc jako wieczorowy;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, niesamowicie awangardowy i zdumiewająco piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał!!! Cieniowanie niesamowite, kolorki mniam i całość genialna po prostu! :) Zachwyt :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie - przepięknie! WOW! Podziwiam naprawdę, samej nigdy mi się nie udało tego typu makijażu zmalować - ani tego rozświetlenia pośrodku powieki (robię sobie zeza zawsze) ani takiego ładnego wyciągnięcia w bok. Idealnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity!!! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful!! The colours and shape match your eyes so much!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana nawet nie ma słów aby wyrazić jak ten makijaż jest zajebisty!:)) Booooooooomba!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju Gosia :) To wygląda jak photoshop!! jest tak idealne , że ciężko oderwać wzrok <3 !!
    Jesteś niesamowicie zdolna ! i masz piękne oczy .. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci u siebie.. w sumie nie wiem czemu :D
      W każdym razie Goniu u mnie w porządku :) Piszę teraz pracę licencjacką i szykuję się do sesji egzaminacyjnej. A makijaże idą jak burza :) Ciągle staram się brać udział w konkursach i innych pierdołach żeby się rozwijać :)

      A jak u Ciebie :)? Wszystko w porządku?:)) Widziałam ostatnio że jakiś zlot blogerek w Krakowie jest organizowany:) Słyszałaś coś o tym?:) Może się wybierasz?:)?

      Usuń
  13. Przepiękne nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne to Twoje oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie!
    śliczne kolory i jak zawsze perfekcyjnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mnie zatkało!;) Świetnie!;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż!!! Jesteś bardzo zdolna :) ja tez dążę do takiej perfekcji pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. This look is so refined and elegant! I've never tried to blend my eyeshadow colors like that! I love the effect and must try it! It's different and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! nie wiem jakimi słowami wyrazić i opisać moje pierwsze wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudeńko jak zawsze moje Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow!!!! cudny makijaz!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobry...baaardzo dobry makijaż! wogóle sam w sobie pomysł jak i jego wykonanie mnie powala. Świetnie dobrane kolorki i dodatki, roztarcie cieni, super robota! więcej takich poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny i orginalny makijaz :) bardzo takie lubie ...sama ostatnio wpadlam we wszelkie odcienie rozow i w sumie dobrze mi z tym :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny makijaż, tylko darowałabym sobie te kryształki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makjaż, ja nawet nie wpadłabym na coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurcze, jak dla mnie jest to makijaż perfekcyjnie wykonany!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :) mi pewnie znikł tylko dlatego ,ze ich wiele nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ogłaszałam wiele razy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie fajne robisz te makijaże ja tez tak chce pozwolisz ze będę przypatrywała się twym dziełom.

    OdpowiedzUsuń