Testuję kosmetyki Eveline Cosmetics !

Na ta przesyłkę czekałam już od dłuższego (dla mnie) czasu. Jestem z tych co są bardzo niecierpliwi i czekanie na przesyłkę to z jednej strony przyjemność a z drugiej prawdziwa droga przez mękę :) Zawsze mam obawy że Poczta Polska zawiedzie i to chyba główny powód moich stresów :)

Jednak mogę stwierdzić że mój listonosz jest niezawodny nawet przy takiej śnieżycy jaka mam za oknem.
Od portalu urodaizdrowie.pl otrzymałam wspaniałą przesyłkę, tzn. nie tyle od portalu tylko dzięki wysłanemu zgłoszeniu do testowania na urodaizdrowie.pl, sponsor w tym wypadku firma Eveline wysłał mi wspaniałą i jakże obfitą we wspaniałości przesyłkę. Paczuszka jest o tyle duża o ile można znaleźć w niej wszystko to co mi w sumie na dzień dzisiejszy potrzebne.
Same zobaczcie jak zostałam mile obdarowana :)
Szczęście mnie spotkało ogromne :)
POZDRAWIAM , wieczorem dla odmiany recenzja :) :**

26 komentarzy:

  1. Lubię takie bogate paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy dostałaś paczuszkę, bo ja też mam testować a jeszcze nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, ja się nie załapałam;/ a szkoda, bo lubię Eveline

    OdpowiedzUsuń
  4. też dziś dostałam :)
    lakier już na pazurach różowy
    a ten 'błyszczyk' ma zabójczy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekamy na recenzję Gosiaczku ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też dostałem te produkty do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :*
    szkoda, że się nie zgłosiłam do testowania, bo z przyjemnością bym poznała te kosmetyki..
    ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So nice to exchange gifts! I hope to do one soon with a blogger visiting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo super:D Ciekawy jaki jest ten BB Eveline!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna paczuszka :D ciekawa jestem BB

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczka, ja też zgłaszałam się ale niestety nie miała tyle szczęscia (jeszcze ani razu nie udalo mi sie zalapac do testow z tego portalu, bo to bylo o ile sie nie myle na urodaizdrowie) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy , miłego testowania Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba wcielo moj komentarz ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisalam ze gratuluje Ci wspolpracy i zycze milego testowania. Mnie nie udalo sie tym razem zalapac, ale pewnie dlatego, ze testowalam juz w poprzedniej akcji :P

      Usuń
  14. Gratulacje współpracy. recenzje na pewno beda najlepsze na blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc życzę także miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem bardzo ciekawa tego kremu BB:>

    OdpowiedzUsuń