Turkusowe Smoky Eyes

Witam,
dzisiaj przedstawię efekt mojego chwilowego natchnienia....oczywiści znów w odcieniach niebieskiego i turkusu..coś bardzo sę uparłam na te kolorki :)

Troszkę przesadziłam z grubością kresek, ale zauważyłam to dopiero na zdjęciach :)




Użyte kosmetyki:

Oczy:
* turkusowy cień z paletki 120 cieni
* granatowy cień z paletki Essence Quatro ?
* czarna kredka AVON
* czarny cień Esprit
* highlighter z paletki 120 cieni
* drogeryjny srebrny brokat
* paletka do brwi Catrice

Twarz :
* podkład Essence Stay All Day 10 i 40
* pryzma do makijażu MARIZA brązy
* sypki puder INGLOT
* błyszczyk lip gloss MARIZA








A słyszałyście o kremach CC ?( źródło: mój artykuł na portalu urodaizdrowie.pl
 http://urodaizdrowie.pl/nowy-trend-w-makijazu-krem-cc

Kremy BB doczekały się swoich następców – Color Control Cream, czyli kremy CC, czy będą lepsze od kremów BB ?
Kremy CC to doskonała alternatywa dla  ciężkich podkładów,pudrów itp.  Krem CC ma za zadanie sprawić aby skóra była bardziej nawilżona, zmatowiona a tym samym krycie większe niż w przypadku kremów BB.
Czym dokładnie różni się krem CC od swojego poprzednika kremu BB ?
Przede wszystkim bogatsza formułą i zwiększoną zawartością składników odżywczych i nawilżających np : alantoina, witaminy A i E oraz mineralne pigmenty, cynk, woski: pszczeli i z liści kopernicji. Krem CC wyróżnia także zdolność do łagodzenia podrażnień oraz bierze udział w opóźnieniu procesu starzenia się skóry.Ważną cechą kremu CC jest również zwiększone krycie i równanie kolorytu skóry.
Krem CC jest to krem nowej generacji posiadający wiele funkcji sprzyjających skórze kobiety w każdym wieku. Teraz można czekać na kremy CC pozostałych firm kosmetycznych. Ciekawe który będzie najlepszy ?
Czy ktoś miał w swoim posiadaniu krem CC ? Jeśli tak to jakie macie zdanie ?



30 komentarzy:

  1. tez swojego czasu mialam jazde na turkus ale na szczescie juz mi przeszlo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu dużo pisać, makijaż jak zawsze prześliczny:) a kreseczka idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, ją też lubię turkusy :) pierwsze słyszę o kremach CC, prawde mówiąc nie zdążyłam wyprobowac nawet BB.

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) bardzo efektowny :) :) wszystko świetnie się łączy :)))
    a o kremach CC również słyszę po raz pierwszy ;) kremy BB miałam okazję testować i dla moich potrzeb zupełnie się nie nadają natomiast zaciekawiła mnie już forma kremów CC ;) zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia o tych kremach CC. A kreseczka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały !
    hmm ciekawe czy mi by wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja :D chyba sama się odważę i coś zmaluję na sobie jakimiś niebieskimi cieniami ;) bo jak dotąd ani razu nie używałam takowych na sobie ;)
    Rewelacyjny makijaż :)
    Ps. Kreska też bardzo świetna jak zawsze i wcale źle nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie! a kreseczki wcale nie są za grube - bardzo mi się podobają :)
    o kremach CC pierwsze słyszę, ale zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaś istna masakra w pozytywnym tego słowa znaczeniu :D Dużo, mocno, ale jak fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wcale nie przesadziłaś cudowne są ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej cudny makijaz!! Wielki podziw:)
    obserwuje :)

    zapraszam na ROZDANIE :)
    http://krystiblog.blogspot.com/2012/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż, kreska wcale nie przesadzona a nie od dziś wiadomo, że blondynkom ładnie jest w niebieskich kolorkach:)o kremach CC nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Heja Gosia :)
    Niesamowity makijaż! Kolor, cieniowanie, pomysł (kreska wcale nie jest za gruba <3 ja takie Kocham najbardziej).
    Wygląda pięknie, do tego taki iskrzący :)
    Poza tym co tu w ogóle gadać ;* W ogóle masz śliczną buźkę :)))

    A powiedz mi czy na tym zdjęciu masz wyprostowane włoski tymi specyfikami o których ostatnio pisałaś czy prostownica???:)) bo masz takie ślicznie proste włoski :)))))

    Ja w ogóle nie słyszałam o kremach CC, kompletnie nic :) Ale z tego co piszesz będą lepsze od BB (z którymi nawiasem mówiąc się nie polubiłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmMiśka, a jak dostać ten kosmetyk? Ile on właściwie kosztuje?:)
      Widzę na stronie, że w Warszawie mogę go kupić całkiem niedaleko, ale nie znam cen:D boje się że pójde a oni mi przyfasolą 100 zł na przykład :D

      Usuń
  14. mnie niebieskości nie przekonują :) ale przy Twoim kolorze włosów wyglądają bosko, a co do kreski mi się taka właśnie bardzo podoba :)
    ciekawa jestem tych CC, bo BB nie do końca mi pasowały

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, ten makijaz jest naprawde imponujacy! nie sa to kolory dla mnie, ale popatrzec na twoje oczy w takich kolorach moge i sie pozachwycac ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite! Coś pięknego, ciekawe jak ja bym wyglądała w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny te oczka :)
    Z BB bywało różnie, ale CC brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaz i moje kolorki:)
    Kreski tez mi sie podobaja:)
    O kremach cc pierwsze slysze,BB mi jakos nie podpasowaly -wole tradycyjne podklady .

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż :)
    Blog jak najbardziej przydatny :)
    Obserwujemy? ^^

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze w końcu kupić tą palete 120 cieni. Piekne kolory ma ;

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaz jest po prostu fenomenalny i perfekcyjny, co tu duzo pisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorki cudne na makijazu :)
    a co do kremow cc to ciekawe co to bedzie ;P

    OdpowiedzUsuń