Beautifull makeup

Witam witam,
dzisiaj przedstawię makijaż jaki wykonałam dla wirtualnego magazynu dla kobiet : PRESTIGE Magazyn gdzie serdecznie zapraszam ponieważ :

* możecie tam poznać wiele ciekawych modelek
* możecie zostać modelka i prezentować np. biżuterię
* dodawać swoje makijaż aktywnie uczestniczyć w życiu magazynu, za co zostaniecie nagrodzone i uzyskacie miano AMBASADORKI PRESTIGE MAGAZYN
* zgłaszać swoje rozdania czy konkursy
* mozecie zgarnąć swietną kolie w pierwszym konkursie prestige :)

a teraz moja publikacja :)
 Kilka z Was pytało czemu nie pokazuje twarzy - jakos nie zawsze korzystnie fotki mi wychodzą i często nie mam co dodać mimo że chętnie bym dodała:)

Dzisiaj macie moja twarz...napatrzycie sie aż Wam zbrzydnie :)




 Niestety mistrzem do pozowania i strzelania pięknych minek do zdjęć nie jestem, ale wrzucam coś z tych nienajgorszych zdjęć wyłonionych spośród ton  złych i nie ciekawych ujęć :)

Czekam na Wasze komentarze, a tym samym wracam do dalszego komentowania Waszych blogów :)

Pozdrawiam

55 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i Ty świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomicie wyglądasz w tym makijażu, jest przepiękny, a jakie długaśne rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i żywy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mina jest OK, lepsza niż moja. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. wow co za precyzja! świetny! dla mnie extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. o Boże .. :) Bogini <3
    Zatkało mnie.. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. hej kochana, batiste jeszcze nie ma w Rossmanie, ja zamawiałam przez allegro

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, a makijaż rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękno, soczyste kolory :) dla mnie za odważny, co nie zmienia faktu że wygląda pięknie i a Tobie dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka buzia chyba zbrzydnąć nikomu nie może :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny jest ten makijaz i piekna jestes Ty! Swojego czasu zmalowalam cos podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana sama nie wiele wiem bo również dopiero się zapisałam...mam nadzieję , że szybko ogarniemy najpotrzebniejsze sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja buźka to nigdy mi nie zbrzydnie :) makijaż jak zawsze perfecto ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż i piękna buźka, nie wiem dlaczego tak długo skrywana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jej jak pięknie! robisz wspaniałe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaależ śliczna Gosia!! <3 Już pisałam na P ale i tu napiszę ;) Kurcze kolorki są taaaaaaakie cudowne!!! <3 :) Mega mega mi się podobają!!! <3 Makijaż miodzik!
    A Ty się nie zbrzydniesz! :) Nie ma opcji!:)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje makijaże są... IDEALNE! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, Twoja twarz nam nigdy nie zbrzydnie!
    ślicznie wyglądasz! makijaż jak zwykle przepiękny, bardzo mi się podobają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny makijaz na slicznej kobiecie.powinnas pokazywac czesciej swoj talent w takiej formie :)
    pozdrawiam,dziekuje za odwoedziny i zapraszam na jutrzejsza notke

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudnie to zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a wiesz, że dzisiaj miałam podobanie pomalowane oczęta??:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne! Chciałabym mieć taki talent :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten makijaż kojarzy mi się z wakacjami, z morzem i plażą :D Cudowny :)
    Jesteś piękna tak poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ^^ soczyście, intensywnie to lubię :) pięknie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny makijaz ;) i Ty wyglądasz w nim super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kolory :) bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory, makijaż perfekcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym choćs raz w życiu być tak umalowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem wykonania tego makijazu.. Mega ! :)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny make up i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. woow rewelacja,świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne oko, uwielbiam takie soczyste kolory, wyszło Ci prefekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się ten make up :) Pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu rewelacyjnie!! już jutro chyba zrobie podobny bo bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacja ;)
    każdy jeden lepszy od poprzedniego ! ;)
    buziolki ;*
    p3n3lop3

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny makijaż! Świetnie wyglądasz!:))

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo lubie to polaczenie kolorystyczne w makijazu :) taki tropik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie piękne kolory ! żebym tylko umiała tak operować kolorami na powiece :) ahh cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie, chociaż mnie najbardziej podoba się połączenie żółtego i pomarańczy z tą czarną kreską, wygląda to genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. beautiful mix of colors!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam Twoje makijaże!!

    OdpowiedzUsuń
  42. O Matko, jaki piękny makijaż!
    Umieć się tak umalować to musi być prawdziwa frajda! Normalnie napatrzeć się nie mogę!
    CUDOWNIE! :)
    I tak szczerze mówiąc to zazdroszczę takich umiejętności i oczu na których coś widać:D bo moje są bardzo małe i jeszcze mam tzw.opadające powieki:(
    ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak...`napatrzycie się, aż wam zbrzydnie` ,Gosia jesteś piękną zdolną kobietką a ty takie głupoty gadasz!
    Zaauważyłam ostatnio, że chyba zmieniłaś światło do zdjęć,albo sprzęt, są dużo lepszej jakości, wyglądają profesjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. hehe teraz zauważyłam że zrobiłam podobny makijaż do twojego ;)
    jednak mój nie wyszedł tak dobrze jak twój :(

    OdpowiedzUsuń