Beauty by DONEGAL

Witam , witam Drogie Panie :)

jak mówiłam wczoraj - szyję spodnie dancehallowe :) jeszcze kilka poprawek i efekt pokażę na blogu :) Jestem dumna z siebie mimo , że do profesjonalisty mi dalekooooo :)

Ale za to mam dla Was recenzję lakierów  Beauty by DONEGAL które mnie urzekły swoimi kolorami i trwałością :)

Do testów od firmy otrzymałam aż trzy kolorki :

1. Różowy nr. 7102
2. Czerwony nr. 7106
3. Koralowo - czerwony nr. 7107 które skradły moje serce :)


" Nic tak nie poprawia nastroju kobiety jak odrobina koloru w życiu.
Paleta lakierów Beauty Shine obejmuje 32 barwy–dłonie mogą zmieniać się jeszcze szybciej niż kobiece nastroje. 

Wypróbuj kolorową feerię barw Beauty Shine i zacznij żyć pełnią blasku! "

1. Różowy nr. 7102



Lakiery Donegal, przypadły mi do gustu praktycznie pod każdym względem. Opakowanie w jakim znajduje się lakier jest bardzo eleganckie i wskazuje na dobry jakościowo produkt. 
Srebrna prostokątna zakrętka z uroczym napisem "SHINE" oraz "słoiczek" w tym samym kształcie ułatwiają wykonanie estetycznego manicure - aplikator nie wypada z reki ani nie wyślizguje się - ogromny plus.

Pędzelek -  w tym temacie nie ma wiele do powiedzenia, ponieważ jest to najlepszy pędzelek z jakim miałam możliwość współpracować.
Malowanie paznokci przy pomocy tego pędzelka to sama przyjemność - nie powstają ani niechciane prążki, grudki czy nawet pęcherzyki powietrza.
Lakiery Donegal wykazują bardzo dobrą przyczepność do płytki paznokcia bez względu czy jest nakładany bezpośrednio na płytkę czy też na lakier bezbarwny/odżywkę.



2. Czerwony nr. 7106



Pigmentacja lakierów również nie ma nic do zarzucenia - mocne , soczyste kolory okalające moje paznokcie rzucają się w oczy już po nałożeniu jednej warstwy. Jednak ja jestem bardzo wymagająca i druga warstwa must have abym była w pełni zadowolona.
Uważam że to ważne co teraz powiem - z reguły moje przygody z lakierami wyglądały w ten sposob, że jedna warstwa czasem wystarczała i lakier długo utrzymywał sie na paznkociach - kilka warstw powodowało że lakier odpryskiwał po kilki minutach, w przypadku lakierów Donegal zauważyłam odwrotność  - jedna warstwa szybciej schodzi ( jednak nie odpryskuje ) niż dwie lub więcej - co wskazuje na fakt, iż minimum dwie warstwy zapewnią nam długotrwały kolor na pazurkach bez względu na to czy wykonujemy wszystkie czynności domowe włączając w to kontakt z wodą :)
Jednak ja nie uważam tego za wadę, ponieważ i tak lubię mieć dwie warstwy lakieru, żeby wydobyć prawdziwą iskierkę koloru :)



3. Koralowo - czerwony nr. 7107 


 
Bardzo ważne jest również to, że lakiery wysychają w niesamowicie szybkim tempie !!! Nie muszę czekać w nieskończoność aby mieć
 pazurki w fajnym kolorku. Lakier do 5 min jest suchy i spokojnie można wykonywać wszystkie czynności domowe.

Jeszcze jedna kwestia...
Jakiś czas temu miałam kontakt z bardzo dziwna sytuacja gdzie moje paznokcie uległy wielkiej degradacji, mianowicie lakier do paznokci " X " firmy po kilku dniach przebywania na moich pazurkach spowodował że moje zadbane pazurki praktycznie sie rozwarstwiły na całej długości i pozostała nie wielka błonka zamiast płytki paznokcia. I tutaj mogę powiedzieć, że lakiery Donegal stały się moim wielkim ratunkiem i przywróciły " jaki taki " wygląd pazurków poprzez ich częste malowanie. Nie posiadają w swoim składzie składników szkodliwych ..." są w pełni bezpieczne dla zdrowia,  nie zawierają substancji szkodliwych, takich jak Toluen, Formaldehyd czy DBP." 

Podsumowując :

Lakiery Donegal są nowym produktem marki i moim odkryciem 2013 roku. Cenię je głównie za trwałość oraz szeroką paletę kolorów. Szybkoschnące lakiery są dobre o każdej porze i jedynym rozwiązaniem przed wielkim wyjściem nie mając zbyt dużo czasu na pójście do salonu kosmetycznego.
Idealnie dolegają do płytki paznokcia, nie są podatne na uszkodzenia mechaniczne oraz maja wysoki połysk. Serdecznie polecam Wam te lakiery ze względów już wcześniej przeze mnie wyżej opisanych. Taki rarytasik możemy sprawić swoim paznokciom za jedyne 6,99 zł .

Jeszcze kilka słów o pazurkowym umilaczu w serduszkowym design.

Pilnik do paznokci
gradacja : 100/180
cena : 2,79 zł

Pilnik otrzymałam również w ramach testów i jak to u mnie bywa , miłość do firmy Donegal nigdy nie zginie. Ciągle zachwycają mnie swoimi produktami i ciągle powiększającym się asortymentem.
 Pilnik posiada dość dużą gradacje i idealnie nadaje się do piłowania żelu czy akrylu, jak również naturalnych paznokci podczas pierwszych etapów manicure. Pedicure z tym pilnikiem również jest wielką przyjemnością, grubsza płytka paznokcia u stóp wymaga pilnika który będzie w stanie zetrzeć wszelkie zgrubienia czy nada odpowiednią formę płytce.
Produkt używam dość długo i nie widzę szczególnego ubytku podczas aplikacji. Nadal mogę używać go podczas manicure i cieszyć się zadbanymi pazurkami, które jak wiemy mówią dużo o kobiecie :)

Polecam cały asortyment firmy Donegal, ponieważ jest to firma godna wielkiej uwagi oraz warta zainwestowania każdej złotówki.






21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo ładne kolory! Stacjonarnie ich nie widziałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 3 od nich! uwielbiam jee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki nie w moim guście, ale się skuszę na ich lakiery

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio choruje na rózowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki lakierów. Sama jestem posiadaczką jednego z nich i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki bardzo w moim stylu!
    uwielbiam czerwień i róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki;D Poza tym nie drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tych lakierach, ładny mają kolor :) Ja muszę zawsze pomalować lakier dodatkowo utwardzaczem,bo mi szybko odpryskują:| Najśmieszniejsze jest to,że nie wiem jaka odżywka może być dobra dla moich paznokci,ponieważ jak maluje paznokcie taką kuracją to zawsze mi się rozdwajają O_o
    P.S. Masz świetne zdjęcia :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwony jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki lakierów typowo moje :) a już isę nie moge docvzekac Twojego dzieła :) ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo czerwony ♥ Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń