Limonkowy makeup !

Dzisiaj Dziewczyny na razie taki post na bardzo szybko, ponieważ mam w planach uszyć spodnie dresowe, takie do tańca ???? Właśnie tego typu , jestem w trakcie tworzenia szablonu, jednak nie wiem co z tego wyjdzie, zapewniam Was , że jak efekt będzie fajny to na pewno na blogu będzie o tym wpis :)

Makijaż bardzo prosty, raptem 4 cienie i 3 pędzle, liner, tusz do rzęs i/lub rzęsy - oczywiście sztuczne bo każdy jakieś tam rzęsiska ma :)

Wieczorem albo jutro dodam post z makijażem jaki wykonałam dla PRESTIGE MAGAZYN gdzie jestem AMBASADORKĄ !!!! :)
nawiązałam też bardzo fajną współprace z firmą L'AMBRE ale o tym w kolejnym poście :)

Oglądajcie i się nie śmiejcie, ale kreska widać nie ciekawa bo liner wysycha a zamówienie jeszcze mi nie doszło :)



Zapraszam również na konkurs organizowany oczywiście w Prestige magazyn, gdzie wygrać można wspaniałą kolię oraz lakiery które zmieniaja kolor pod wpływem ciepła !!!



39 komentarzy:

  1. może kiedyś wpadnę w Twoje rączki :D i stworzysz takie dzieło na mnie ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie. sama chciałabym umieć zrobić to cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje makijaże:) jesteś perfekcjonistką;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym umieć się tak malować <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie podkreślone oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You a have a very nice blog! I invite you to participate in my GIVEAWAY
    http://www.madewithfashion.com/2013/02/ziba-collection-giveaway.html
    xx,A
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż naprawdę piękny. Ostatnio też zrobiłam się na niebiesko mimo, że nie przepadam za tym kolorem na oczach- nie wiem czemu, ale z bazarem mi się kojarzy :-p Mnie jednak interesuje dlaczego mi takie fajne fotki nie wychodzą :-p

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jak bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż piękny...a ja nie mogę doczekać się spodni :) hehe bo pewnie wyjdą piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, super by było gdybyś zrobiła mi makijaż ślubny :D Byłabym pewna, że będę wyglądać idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie!
    każdy Twój makijaż to prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudowny make up :)
    ps. dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglada z taka grubsza kreska kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich makijaży:) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż! wręcz perfekcyjny, chciałabym kiedyś dojść do takiej perfekcji ...

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękne kolorki...aż się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, a Prestige jest super :) zazdroszczę stanowiska ambasadorki ;) fajne masz rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny! :)) Wygląda profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez cały czas jestem pod wrażeniem twoich prac, masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie kolorów;) A kreska wcale nie jest zła... Nawet nie widać, że liner zasycha... ;);*

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zawsze perfekcyjna :) Bardzo fajny makijaż :)
    A co do szycia to powinnaś mieć na poczcie małą wiadomość ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba :) Zdolna z Ciebie osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozytywne szaleństwo! podoba mi się :) bardzo ładnie podkreśla Twój kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń